  • 1. Data: 2007-03-30 10:37:17
    Temat: definicja oproznienia lokalu?
    Od: m...@o...pl

    witam, mam problem z odzyskaniem kaucji mieszkaniowej /
    zwaloryzowanej/, od gminy. Kaucja wplacona byla przed 1970 rokiem
    przez moja babcie. Na tydzien przed smiercia wymeldowala sie z
    mieszkania i po kilku tygodniach ja wstapilem w kolejna umowe najmu na
    to mieszkanie, wplacajac kolena kaucje. Moja matka, spadkobierca
    wystapila o zwrot kaucji i otrzymala odpowiedz po pierwszej rozprawie
    w sadzie, ze nie nalezy sie zwrot bo moze to nastapic tylko w wypadku
    wykupu lub oproznienia lokalu. I tu moje pytanie - KIEDY MAMY DO
    CZYNIENIA Z OPROZNIENIEM, nie moge tego nigdzie znalezc. Czy samo
    wymeldowanie wystarczy?
    pozdrawiam, Jarek, Gliwice

  • 2. Data: 2007-03-31 09:53:48
    Temat: Re: definicja oproznienia lokalu?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@o...pl napisał(a):

    > I tu moje pytanie - KIEDY MAMY DO CZYNIENIA Z OPROZNIENIEM, nie moge tego nigdzie
    znalezc. Czy samo
    > wymeldowanie wystarczy?

    30 dni od dnia ustania stosunku najmu.
    No i 10 lat przedawnienia.