    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Apel do PomocyPrawnej oraz wszystkich grupowiczów
    Date: Fri, 30 Mar 2007 20:36:18 +0200

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:euiqbg$a1c$1@serwus.bnet.pl...

    > No bo dostawcy nie odetną, bo to dla nich kasa. Lepiej pisać do spamera w
    > tym przypadku....

    Mnie wkurzył ostatecznie ze trzy dni temu. Napisałem maila do jego dostawcy.
    Następnego dnia przyszedł mail, że ostrzegli gościa. Ale śmieci szły dalej i
    wysłałem drugiego maila. Wczoraj dostałem maila, że odcinają z jego IP dostęp do
    usnetu. Dziś śmieci nie widzę (przynajmniej na serwerze news.gazeta.pl, bo może
    na innych są), więc wygląda na to, że nie ma co się do adminów czepiać. Podeszli
    do sprawy dość poważnie i bardzo profesjonalnie. Mam nadzieję, że to ostatecznie
    rozwiąże problem.

    Poniżej tekst odpowiedzi, którą otrzymałem od jego administratora:

    Witam serdecznie.

    Dziękuję za zgłoszenie. Dostęp do usenetu z serwisu pomocprawna.info
    został zablokowany. W tej chwili nie da się wysłać żadnych newsów poprzez
    ich bramkę. Właściciel serwisu zobowiązał się do zastosowania systemu
    uwierzytelniania czy to przez kod czy login i hasło - dopiero po
    wprowadzeniu takich zabezpieczeń dostęp serwisu do usenetu zostanie
    odblokowany.