  • 11. Data: 2007-04-01 08:46:57
    Temat: Re: Apel do PomocyPrawnej oraz wszystkich grupowiczów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:3104e4-d4m.ln1@ziutka.router...

    > Jeśli to tekst od admina serwera news to wiedz, że takie zablokowania były
    > już podejmowane a wspaniała PP po prostu przenosiła się na inny serwer.
    > Jedyna nadzieja to zablokowanie wychodzącego ruchu po określonych portach
    > (na ogół 119/tcp/udp), ale to musiałby zrobić ich dostawca łącza a nie
    > admin serwera news.

    Ja się zwróciłem do administratora jego serwera i właśnie zablokowano z jego IP
    porty wychodzące na grupy :-) Oczywiście może się przenieść na inny serwer i
    będzie trzeba znowu prosić tamtego administratora o pomoc, ale w dwóch
    poprzednich przypadkach prosiłem i się powiodło.

    Generalnie, jeśli sytuacja powtórzy się po raz któryś tam, to dojrzeję do
    wysmarowania zawiadomienia o przestępstwie opisanym w art. 268a kk wywodząc, że
    celowe wysyłana masa śmieci (to nie spam, to po prostu jakieś śmieci są
    przecież) ma przecież jedynie na celu zakłócenie przetwarzania danych przez
    korzystających z grupy.

  • 12. Data: 2007-04-02 00:30:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.04.2007 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > będzie trzeba znowu prosić tamtego administratora o pomoc, ale w dwóch
    > poprzednich przypadkach prosiłem i się powiodło.

    No to miejmy nadzieję, że tym razem na dłużej.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2007-04-02 01:18:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > jakieś śmieci są przecież) ma przecież jedynie na celu zakłócenie
    > przetwarzania danych przez korzystających z grupy.

    Ciekawe, do kogo zwrócą się o pomoc prawną ;->

  • 14. Data: 2007-04-02 15:04:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:3926e4-mh6.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ciekawe, do kogo zwrócą się o pomoc prawną ;->

    Im raczej jest potrzebna jakaś pomoc informatyka. To, co się dzieje jest
    oczywiście uciążliwe, ale ja to postrzegam raczej jako kłopot techniczny, niż
    złośliwość z ich strony. Inna sprawa, że są lekko upaci. Zanim im zablokowałem
    porty po IP dostali ostrzeżenie, a mimo to nadal przez kolejne 24 godzin szły
    śmieci.