  • 1. Data: 2007-03-29 19:56:48
    Temat: Mieszkanie spółdzielcze, zameldowanie i śmierć....
    Od: <f...@W...gazeta.pl>

    Sprawo wygląda następująco - wuja koleżanki nie ma dzieci. Mieszka w lokalu
    spółdzielczym i chciałby ją zameldować w tym mieszkaniu na stałe. Co w
    przypadku, gdy wuja umrze?? Koleżanka musi się wyprowadzić?? Może jakoś te
    mieszkanie po wuju nabyć??
    Będę wdzięczny za odpowiedź, jak i również o wskazanie przepisów na których ta
    odpowiedź będzie bazować.

  • 2. Data: 2007-03-29 20:30:37
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-03-29 21:56, f...@W...gazeta.pl wrote:
> [...]
    > mieszkanie po wuju nabyć??
    > Będę wdzięczny za odpowiedź, jak i również o wskazanie przepisów na których ta

    Mieszkanie jest spółdzielcze, tzn. jakie? Spółdzielcze własnościowe czy
    spółdzielcze lokatorskie?

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do

  • 3. Data: 2007-03-29 22:03:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    f...@W...gazeta.pl napisał(a):
    > Sprawo wygląda następująco - wuja koleżanki nie ma dzieci. Mieszka w lokalu
    > spółdzielczym i chciałby ją zameldować w tym mieszkaniu na stałe. Co w

    No to niech zamelduje, co za problem? Tylko oczywiście koleżanka musi
    tam mieszkać.

    > przypadku, gdy wuja umrze??

    Spółdzielcze lokatorskie czy własnościowe? Żadnych innch spadkobierców
    nie ma?

    I przy okazji: co to jest "wuja"? O krewnym określanym mianem "wuj"
    słyszałem, ale o żadnej "wui" ("wuji"?) jeszcze nie...

  • 4. Data: 2007-03-30 05:28:49
    Od: <f...@N...gazeta.pl>

    <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > mieszkanie po wuju nabyć??
    > Będę wdzięczny za odpowiedź, jak i również o wskazanie przepisów na których ta

    No po prostu wuja. Może brat jej matki, albo ojca?? Nie wiem. Nie wnikałem w
    szczegóły... a mieszkanie jest chyba lokatorskie, bo wspominała coś o tym, że
    dobrze byłoby to wykupić tylko pieniędzy brak...