  • 101. Data: 2019-02-05 14:57:22
    Temat: Re: udostepniony wyrok z sadu na stronie
    Od: "n" <...@...e>

    Wg rozporządzenia MS ;-)
    Zadzwoń, popytaj.
    Poświadczenie zwykłego papierowego dokumentu za zgodność to 6 zł/stronę (+ vat).

    -----

  • 102. Data: 2019-02-05 16:58:18
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ooo! Animko! Jak ci się zmieściła w przyciasnej główce skomplikowana
    > koncepcja antysemityzmu?

    Gratulacje - przy twojej pomocy udało ci się zrealizować cel U2, z
    którym tak walczysz...

    Shrek

  • 103. Data: 2019-02-05 18:12:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 16:58, Szrek pisze:

    > Gratulacje - przy twojej pomocy udało ci się zrealizować cel U2, z
    > którym tak walczysz...
    >
    > Szrek

    ja jestem pod nickiem u2, tak aby nie było niedomówień, proszę mnie nie
    mieszać z U2 i Bono, któren mógł milczeć, a się wypowiedział na temat
    koń-stytucji i demo-kracji w Bolanda:)
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 104. Data: 2019-02-05 18:22:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Feb 2019 16:58:18 +0100, Shrek napisał(a):

    > Shrek

    Zaiste, gdzie ty widzisz zrealizowany przeze mnie cel który sobie stawia
    u2? O ile ktokolwiek wie jaki to cel. Ale zawsze podejrzewałem że
    posługujesz się jakąś inną logiką.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 105. Data: 2019-02-05 18:41:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 18:22, Jcek Macewski pisze:

    > Zaiste, gdzie ty widzisz zrealizowany przeze mnie cel który sobie stawia
    > u2? O ile ktokolwiek wie jaki to cel. Ale zawsze podejrzewałem że
    > posługujesz się jakąś inną logiką.

    zabawny ten Jcek, nie dość że rasista to i seksista:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 106. Data: 2019-02-05 21:08:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaiste, gdzie ty widzisz zrealizowany przeze mnie cel który sobie stawia
    > u2? O ile ktokolwiek wie jaki to cel.

    W tym, że usiłujesz spropagować ignorowanie jego antysemickiej
    sygnaturki a uczestniczysz i podsycasz dyskusję nią wywołaną.

    Shrek.

  • 107. Data: 2019-02-05 21:23:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > W tym, że usiłujesz spropagować ignorowanie jego antysemickiej
    > sygnaturki a uczestniczysz i podsycasz dyskusję nią wywołaną.
    >
    > Shrek.

    To może ty mądry mnie głupiemu wyjaśnisz dlaczego ta konkretne
    sygnaturka ma być antysemicka? Pamiętanie o "Wielkiej Żydowskiej
    Nadreprezentacji" w (zbrodniczym) UB to już antysemityzm? Czy może
    jakiś inny element pamięci ofiary UB jest antysemicki? Czy zaledwie
    forma tej wypowiedzi jest antysemicka _twoim zdaniem_ ?

    Bo stopka (cytat ze Skalskiego) może i jest antysemicka ale jakoś wątpię
    by większość dyżurnych usenetowych anty-antysemitów potrafiło
    inteligentnie wyjaśnić precyzyjnie dlaczego bez uciekania się do bardzo
    wyświechtanych ogólnikowych frazesów dobrych dla debili.

    Jedną z definicji antysemity jest: Ktoś go żydzi nie lubią.
    Według tej definicji Skalski (i u2) jest antysemitą że hej.

    --
    A. Filip

  • 108. Data: 2019-02-05 21:37:58
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-05 o 21:23, A. Filip pisze:

    > To może ty mądry mnie głupiemu wyjaśnisz dlaczego ta konkretne
    > sygnaturka ma być antysemicka?

    Ja ci chętnie wyjaśnię. Ale nie wiem od czego zacząć, bo nie wiem czego
    z tej antysemickiej sygnaturki nie zrozumiałeś.

    > Jedną z definicji antysemity jest: Ktoś go żydzi nie lubią.

    Nie, to nie jest definicja antysemity.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 109. Data: 2019-02-05 21:44:46
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 21:23, A. Filip pisze:
    > Jedną z definicji antysemity jest: Ktoś go żydzi nie lubią.
    > Według tej definicji Skalski (i u2) jest antysemitą że hej.

    to jest właśnie definicja usnetowego Żyda, jak kogoś nie lubi to nazywa
    antysemitą:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 110. Data: 2019-02-05 21:45:47
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 21:37, Kviat pisze:

    > Nie, to nie jest definicja antysemity.

    dokładnie, to jest definicja usenetowego Żyda, n.p. lewackiego oszołoma
    kwiatka:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"