  • 1. Data: 2009-10-21 10:33:26
    Temat: Allegro - czy to jest legalne?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Czy mogę wystawić sobie na Allegro towar za 1 ł a w opisie żądać innej kwoty
    ? Tak jak tu
    http://allegro.pl/item767025787_akwarium_150l_z_wypo
    sazeniem_ryby.html

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-21 10:35:43
    Temat: Re: Allegro - czy to jest legalne?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Dodam jeszcze, że na kilku licytacjach nie ma podanej ceny minimalnej a
    sprzedawca i tak okresla sobie ile chce za dany towar.
    Za jaką cene będe mógł później kupić ten towar jeśli sprzedawca w opisie
    podaje kwotę powiedzmy 200 zł a wylicytuje za 1 zł

  • 3. Data: 2009-10-21 10:36:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    mz pisze:
    > Witam
    > Czy mogę wystawić sobie na Allegro towar za 1 ł a w opisie żądać innej kwoty
> [...]

    Sprzedawca pisze, że interesuje go cena 300zł, jednocześnie w aukcji
    jest ustawiona cena minimalna. Zakładając zatem, że CM=300zł, nie ma w
    tym nic nielegalnego.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-10-21 10:37:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    mz pisze:
> [...]
    > Za jaką cene będe mógł później kupić ten towar jeśli sprzedawca w opisie
    > podaje kwotę powiedzmy 200 zł a wylicytuje za 1 zł

    Według regulaminu allegro - za tą cenę, jaka zostanie wylictowana.

    Według zasad ogólnych - za tą cenę, na którą się strony umówiły.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-10-21 12:46:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mogę wystawić sobie na Allegro towar za 1 ł a w opisie żądać innej
    > kwoty

    ale przeciez to licytacja, a 1 zl to cena wyjsciowa

  • 6. Data: 2009-10-21 16:33:22
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

> [...]
    > Witam
    > Czy mogę wystawić sobie na Allegro towar za 1 ł a w opisie żądać innej

    Co najwyżej: czy to jest zgodne z regulaminem Allegro? Bo Allegro nie
    stanowi prawa /na szczęście/

  • 7. Data: 2009-10-22 05:27:43
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    sazeniem_ryby.html

    > Sprzedawca pisze, że interesuje go cena 300zł, jednocześnie w aukcji
    > jest ustawiona cena minimalna. Zakładając zatem, że CM=300zł, nie ma w tym
    > nic nielegalnego.

    Przeczytaj mój drugi wątek w tym temacie.

  • 8. Data: 2009-10-23 01:52:13
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "mz" <l...@w...pl> wrote in message
    > Witam
    > Czy mogę wystawić sobie na Allegro towar za 1 ł a w opisie żądać innej
> [...]

    A co cie to tak boli?
    Sprzedawca chce uniknac kosztow i uczciwie podal w opisie, ze interesuje go
    300zl. Chcesz kupujesz nie szukasz dalej - czyz nie?
    Kosztow kazdy chce unikac co w tym dziwnego. Zawsze mnie zastanawia
    nadgorliwosc takich osob, bo w licytacji jest 1 zl a on chce 300 i juz go
    donosem do allegro... a co!
    To nie moja aukcja by nie bylo ale mnie smieszy takie robienie z siebie
    sledczego na 1zl - choc jak widac to robi furore w Polsce, bo skoro urzednik
    skarbowy zrobil prowokacje za pare groszy....
    Na pewno od allegro dostaniesz medal za ujawnienie przekretu:)))

  • 9. Data: 2009-10-23 05:09:31
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Uzytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    > urzednik skarbowy zrobil prowokacje za pare groszy....
    > Na pewno od allegro dostaniesz medal za ujawnienie przekretu:)))

    Wyluzuj stary bo ci pikawa padnie.
    Zauwazylem, prawnikiem nie jestem wiec sie tu zapytalem. A tobie radze
    wyluzuj

  • 10. Data: 2009-10-23 05:39:45
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 23 Oct 2009 02:52:13 +0100, pmlb napisał(a):

    > A co cie to tak boli?
    > Sprzedawca chce uniknac kosztow i uczciwie podal w opisie, ze interesuje go
    > 300zl.

    To, że inni uczciwi nie unikają kosztów. Korzysta z tego, że allegro
    udostępnia mu wielomilionową widownie? Niech płaci. Jeśli oszukuje tu, to
    pewnie za którymś razem oszuka też kupującego. Chce za darmo? To niech
    idzie na świstaka.

    --
    marcin