  • 21. Data: 2009-10-26 07:07:41
    Temat: Re: Allegro - czy to jest legalne?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 Oct 2009, Gen 101 wrote:

    [...allegro...]

    > wszystko kwestia kosztów dostawy :)

    IMVHO z tym rzeczywiscie jest pewien problem - na allegro, tak dla
    allegro jak i dla kupujących (którzy mogą się naciąć na niedoczytaniu
    tekstu fontem 3 pica że "za każdy kolejny przedmiot pełen koszt
    dostawy" na przykład, albo podobnie).
    Takie manewry również są manipulacją, a nie "dobrym obyczajem
    handlowym".

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2009-10-26 08:26:38
    Od: Andrzej Luto <a...@g...com>

    On 26 Paź, 02:51, Gen 101 <g...@g...com> wrote:

    > wszystko kwestia kosztów dostawy :)

    i ceny roboczogodziny

  • 23. Data: 2009-10-26 09:29:30
    Od: Dostojnik Urojony <d...@g...com>

    On 21 Paź, 11:33, "mz" <l...@w...pl> wrote:
    > Witam
    > Czy mogę wystawić sobie na Allegro towar za 1 ł a w opisie żądać innej kwoty
> [...]

    allegro chyba jest legalne ma wielu uzytkowników a najwiecej
    sprzedających drobnice