  • 1. Data: 2009-10-21 08:52:32
    Temat: urlop na wypowiedzeniu
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Chyba mi zaszkodziła szarówka bo nie mogę dojść ładu. Jestem na
    wypowiedzeniu, z końcem stycznia. Zwolniony ze świadczenia pracy. Za ile
    dni urlopu w nowym roku pracodawca powinien mi wypłacić ekwiwalent? Za 3
    dni (po zaokrągleniu) czy pełny wymiar, który nabywam z początkiem roku?

    --
    bla

  • 2. Data: 2009-10-21 09:00:00
    Temat: Re: urlop na wypowiedzeniu
    Od: "Nixe" <n...@c...pl>

    "gazebo" <g...@c...net> napisał

> [...]
    > dni urlopu w nowym roku pracodawca powinien mi wypłacić ekwiwalent? Za 3
    > dni (po zaokrągleniu) czy pełny wymiar, który nabywam z początkiem roku?

    Jeśli nabywasz pełen wymiar wraz z początkiem roku, to od tego momentu taki
    Ci właśnie przysługuje, czyli na mój gust za styczeń należy Ci się 26/12 =
    2,17 ~ 3 dni urlopu.

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 3. Data: 2009-10-21 09:24:09
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik Nixe napisał:

    > Jeśli nabywasz pełen wymiar wraz z początkiem roku, to od tego momentu
    > taki Ci właśnie przysługuje, czyli na mój gust za styczeń należy Ci się
> [...]

    Dzięki. Takoż i mi się zdało ale ta pogoda mnie rozwala. :) Cholerka, a
    może to juz starość zmierza szybkim krokiem, że gubię nowelizacje sprzed
    paru latek.

    --
    bla

  • 4. Data: 2009-10-21 11:31:17
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Nixe wrote:
    > "gazebo" <g...@c...net> napisał

    > Jeśli nabywasz pełen wymiar wraz z początkiem roku, to od tego momentu
    > taki Ci właśnie przysługuje, czyli na mój gust za styczeń należy Ci się
    > 26/12 = 2,17 ~ 3 dni urlopu.

    Plus zaległy, jeśli taki masz.

    Adam Kłobukowski