  • 61. Data: 2011-09-14 20:53:17
    Temat: Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Budzik

    > a to jest zupełnie inna inszosc
    > Ja tylko polemizuje z faktem, ze koszty prowadzenia DG należy wrzucac w
    > koszt wysyłki zamiast w marże.

    To nie jest koszt prowadzenia DG tylko koszt wysyłki.

  • 62. Data: 2011-09-15 17:37:20
    Od: Ra <t...@d...it>

    W dniu 2011-09-14 19:35, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Bo to jego usługa.

    > To pewnie według Ciebie i za towary nie musi płacić
    przemyśl to co piszesz bo piszesz jakieś brednie, nawet allegro
    rozróżnia cenę przedmiotu i koszty przesyłki
    sprzedawałem np używaną piankę jako osoba prywatna, zaznaczyłem tylko
    odbiór osobisty bo nie mam ochoty na pakowanie i wysyłanie towaru ale
    jakiś łoś co wygrał aukcję z innego miasta jednak tego nie zauważył. Nie
    wiem jakie będą koszty bo pianka jest za ciężka dla mojej wagi
    kuchennej. To raz. I dlaczego nie lubię wysyłać
    - organizacja odpowiedniego pudełka, być może trzeba kupić a nie wiem
    ile kosztują więc jak mam wycenić wcześniej koszty przesyłki ? To dwa
    - dojazd i kolejki na poczcie to minimum godzina
    - pojechałem do marketu po taśmę klejącą - były w paczkach po 3 więc
    kolejna strata bo pewnie wywietrzeje klej w 2
    I ty chcesz żebym ja jeszcze allegro za to płacił ? za mój stracony czas
    i pieniądze ?
    PS Już wiem że na drugi raz dam koszt wysyłki 200zł innego wyjścia nie widzę

  • 63. Data: 2011-09-15 18:59:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-15 19:37, Ra pisze:

> [...]
    > i pieniądze ?
    > PS Już wiem że na drugi raz dam koszt wysyłki 200zł innego wyjścia nie widzę

    Wypisz się z Allegro, nie handluj i nie wysylaj.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 64. Data: 2011-09-15 19:16:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ra" <t...@d...it>

    > przemyśl to co piszesz bo piszesz jakieś brednie, nawet allegro rozróżnia
    > cenę przedmiotu i koszty przesyłki

    ... ale nie twojej usługi tylko poczty !!!

> [...]
    > kolejna strata bo pewnie wywietrzeje klej w 2
    > I ty chcesz żebym ja jeszcze allegro za to płacił ? za mój stracony czas i

    No i o czym Ty gadasz ?! Nie oferujesz tego i tyle.

    > PS Już wiem że na drugi raz dam koszt wysyłki 200zł innego wyjścia nie
    > widzę

    Kurier za 30zł ???

  • 65. Data: 2011-09-17 10:20:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Sprawa wygląda tak. Jest sobie przedmiot w pewnej cenie, najniższej w
    > serwisie, jednak koszt wysyłki został odpowiednio podniesiony, aby
    > zrekompensować obniżkę ceny przedmioty. Oczywiście jest to złamanie
    > regulaminu serwisu, ale czy tylko? Czy jest jakiś sposób, aby
    > wyegzekwować od sprzedającego podaną cenę przedmiotu bez dopłacania do
    > kosztów wysyłki?

    Ty nie masz żadnej szansy z tym walczyć, o ile z oferty wynika jasno, jakie
    są zasady naliczania całkowitej ceny. Oferta, jak oferta. Mozesz ją
    przyjąć, albo odrzucić. Oczywiście staram sie od idiotów, któzy mają
    dłuższe niż kilka linijek regulaminy nie kupywać, bo nie chce mi się
    analizować zawiłości. Uczciwi sprzedawcy po prostu sprzedają, a nie tworzą
    regulaminów, bo nie mają na to czasu. Te rozbudowane regulaminy, to mają
    tacy, którzy później szukają haczyków, by się ewentualnie wymigać z
    odpowiedzialności.

    Opisany przez Ciebie proceder jest oszustwem na szkodę ALLEGRO, ale to już
    poniekąd wina ich, że to sie szerzy. Po pierwsze nie ścigają osób ich
    oszukujących w ten sposób. Po drugie powinni ustawić to tak, że cena
    podstawowa zawsze musi zawierać koszt wysyłki najtańszą rejestrowaną
    przesyłką, a dopłaty, to są jeśli ktoś sobie życzy coś ekstra. Jak idzie
    się do sklepu po telewizor, to cena zawiera jego dostarczenie do lady i
    nikt nie dolicza ceny dostarczenia z magazynu do lady czy zapakowania. W
    wypadku ALLEGRO docelowym punktem jest mieszkanie nabywcy, bo z założenia
    teoretycznego to serwis wysyłkowy. JAkimś tam sposobem jest pozycjonowanie
    ofert po cenie z wysyłką.

  • 66. Data: 2011-09-17 10:42:14
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Pisze bez polskich znakow wiec u kazdego wyswietli sie poprawnie.

    Nieprawda. Polskie litery bywają w cytatach.

    Piotr

  • 67. Data: 2011-09-17 10:43:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.09.2011 12:20, Robert Tomasik pisze:

    > ich oszukujących w ten sposób. Po drugie powinni ustawić to tak, że cena
    > podstawowa zawsze musi zawierać koszt wysyłki najtańszą rejestrowaną
    > przesyłką, a dopłaty, to są jeśli ktoś sobie życzy coś ekstra. Jak idzie

    Głupi pomysł - wielu odbiera rzeczy osobiście i miałoby zafałszowaną cenę.

  • 68. Data: 2011-09-17 10:48:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.09.2011 11:52, G.K. pisze:
    > Witam,
    > Sprawa wygląda tak. Jest sobie przedmiot w pewnej cenie, najniższej w

    Jakiej?

    > serwisie, jednak koszt wysyłki został odpowiednio podniesiony, aby

    A konkretnie?

    > zrekompensować obniżkę ceny przedmioty. Oczywiście jest to złamanie

    Jesteś w stanie to udowodnić?

  • 69. Data: 2011-09-17 11:41:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4e7479fc$1@news.home.net.pl...

    > Głupi pomysł - wielu odbiera rzeczy osobiście i miałoby zafałszowaną
    > cenę.

    Wielu, to ile procent użytkowników? Czy podstaowym celem portalu ALLEGRO
    jest osobisty odbiór towaru?

  • 70. Data: 2011-09-17 12:47:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 10:20:35 +0000, "Robert Tomasik" <r...@p...onet.pl> said:

    > Jak idzie się do sklepu po telewizor, to cena zawiera jego
    > dostarczenie do lady

    Czyli nie na temat.
    Zaproponuj przykład na temat, czyli sprzedaż wysyłkową.

    --
    Bydlę