  • 51. Data: 2011-09-14 07:54:45
    Temat: Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Sep 2011, Budzik wrote:

    > Użytkownik RD r...@g...com1 ...

    [...]
    > Dorobiłes teorie do faktów.
    > Być może jest jakiśminimalny procent ktory tak robi.
    > Ale generalnie ci sprzedawcy wysyłają wszystko jedną paczką a doliczanie
    > kwoty to tylko sposób na podniesienie ceny.

    Po pierwsze nie wiemy jak jest "generalnie", bo potrzebna byłaby
    statystyka, a po drugie część sprzedających rzeczywiście tak robi,
    ale *nie* oszukuje tak jak napisałeś, lecz jawnie i wprost określa
    wysoką "dopłatę za kolejną sztukę" bez żadnych "specjalnych"
    obietnic.
    Można się na to zżymać, ale nie sposób zaprzeczyć iż taki przypadek
    jest ISTOTNIE inny niż niedotrzymywanie warunków opisu aukcji.

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2011-09-14 11:39:18
    Od: "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy>

    W dniu 2011-09-13 20:32, Bydlę pisze:

> [...]
    >
    > b/ raportujesz
    > c/ nie kupujesz
    > (nie, tu nie ma błędu w numeracji)

    > Tak, są dwie metody. Cudowna i wyjątkowo trudna.
    > Cudowna - czekasz, aż oferujący wystawi ten towar w pierwotnej cenie z
    > opcją odbioru osobistego przed twoim domem - wtedy kupujesz, odbierasz i
    > już!
    >
    > Wyjątkowo trudna - nie kupujesz u takich osób, zwłaszcza, że nie
    > akceptujesz warunków sprzedającego.

    > Tylko u sprawnych umysłowo inaczej. Reszta wie, że klient może
    > posortować wg ceny z przesyłką. I sprytni klienci korzystają z tego

    Proszę bardzo skoro jesteś umysłowo sprawny (inaczej):
    http://allegro.pl/listing.php/showcat?id=68728&order
    =d&change_view=1
    Jaki będzie wg tej listy koszt wysyłki pierwszej pozycji jeśli kupię 10
    sztuk?
    Posortowałem wg kosztów+koszty wysyłki. Przykład, ale nieuczciwy
    sprzedający ten sam.

  • 53. Data: 2011-09-14 12:20:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pendrive wrote:

    > zgadza sie, tylko czesto szybko klikniemy kup teraz a pozniej dopiero
    > sie okazuje ze cos jest nie tak.
    >
    > Sam sie nacialem w ten sposob

    no i co? jak szybko wskoczysz na jezdnie i cie samochód rozjedzie to co?

    się szybko nie skacze.

  • 54. Data: 2011-09-14 12:23:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-13 23:43:23 +0200, John Kołalsky <j...@k...invalid> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > A nie ma płacić za sprzedaż swoich usług ???

    Płaci przecież.
    Prowizję od uzyskanej ceny.
    Dlaczego ma jeszcze płacić prowizję od przesyłki?
    Allegro organizuje mu ją?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 55. Data: 2011-09-14 12:24:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-13 23:55:26 +0200, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Użytkownik Bydlę p...@g...com ...

    > a to jest zupełnie inna inszosc
    > Ja tylko polemizuje z faktem, ze koszty prowadzenia DG należy wrzucac w
    > koszt wysyłki zamiast w marże.

    OK
    :-)

    --
    Bydlę

  • 56. Data: 2011-09-14 12:28:41
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-14 13:39:18 +0200, "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy> said:

    > Proszę bardzo skoro jesteś umysłowo sprawny (inaczej):

    Tak, jestem sprawny umysłowo inaczej - najpierw myślę, potem działam. I
    nie działam, jeśli mi się coś nie podoba.
    A jak tam u ciebie?

    > http://allegro.pl/listing.php/showcat?id=68728&order
    =d&change_view=1
    > Jaki będzie wg tej listy koszt wysyłki pierwszej pozycji jeśli kupię 10 sztuk?

    Najtaniej?
    29,50 + 20 zł

    A tak, jak chciałbyś, by było wysłane w jednej paczce?
    "Zadaj pytanie Sprzedającemu"

    (tak, trzeba do tego myśleć)

    I tnij cytaty, jeśli chcesz sprawiać wrażenie osoby uprzejmej.

    --
    Bydlę

  • 57. Data: 2011-09-14 13:16:46
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >sztuk?
    >Posortowałem wg kosztów+koszty wysyłki. Przykład, ale nieuczciwy

    Listem zwykłym 10 szt to będzie 54,50 zł(2,95*2szt= 5,9 towar+ 5 zł wysyłka
    to razem 10,90 zł za list z dwoma sztukami. czyli 10 sztuk to będzie
    54,50(5*10,90 zł)
    Kurierem łącznie 65,50 zł(29,50 zł towar + 36 zł wysyłka 10 szt)

  • 58. Data: 2011-09-14 15:08:13
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-14 14:20, Marek D
    > no i co? jak szybko wskoczysz na jezdnie i cie samochód rozjedzie to co?
    >
    > się szybko nie skacze.

    zgadza sie szybko sie nie skacze ale czy to oznacza ze CI co jada za
    szybko i nie patrza na pieszych postepuja dobrze a ja nie mam prawa ich
    oceniac?

    P.

  • 59. Data: 2011-09-14 17:35:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Płaci przecież.
    > Prowizję od uzyskanej ceny.
    > Dlaczego ma jeszcze płacić prowizję od przesyłki?

    Bo to jego usługa.

    > Allegro organizuje mu ją?

    To pewnie według Ciebie i za towary nie musi płacić

  • 60. Data: 2011-09-14 20:52:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Budzik

    > ? racje by miał, jakby te koszty wrzucił do ceny przedmiotu.

    Niby dlaczego? Koszty wysyłki, to koszty wysyłki, a nie "kwota płacona
    poczcie polskiej".