  • 11. Data: 2004-01-20 12:54:07
    Temat: Re: Alimenty na ojca?
    Od: "---> K" <k...@s...pl>

    Ażeby juz nie było wątpliwości, potwierdzam jako prawnik w całej
    rozciągłości post Przemka. Pocieszenie: w ostatnio znanej mi sprawie o
    alimenty dla rodzica, Sąd nie przyznał tego świadczenia, argumentując :
    powód (matka pozywająca o alimenty) może pracować, a jej niedostatek nie
    jest skrajny (nie wiem, chyba w łachmanach powinna przyjsć do Sądu...)

  • 12. Data: 2004-01-20 12:56:05
    Od: "PL" <p...@p...pl>

> [...]
    > powód (matka pozywająca o alimenty) może pracować, a jej niedostatek nie
    > jest skrajny (nie wiem, chyba w łachmanach powinna przyjsć do Sądu...)
    ==============
    Jest szansa na link do "ostatniej znanej P.T. Ci sprawy"?

  • 13. Data: 2004-01-20 13:53:02
    Temat: Odp: Alimenty na ojca?
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    tak jeszcze dopiszę
    alkoholik to choroba dobrze, ale nie zarazisz się tym w autobusie
    trzeba ciężko pracować na to, co najmniej kilka lat non stop pić
    jedny słowem kupa kasy i czasu, łatwiej studia zrobić:))
    więc w tej chwili nie użalajmy sie nad alkoholikiem ciężko na to pracował i
    osiągnął sukces nie odbierajmy mu tego:)))
    chcącemu krzywda się nie dzieje.
    tak że maria nie broń tu chlora
    chyba że też pijesz to wtedy rozumiem solidarność grupowa bo to chłopak ma
    rację
    tak jak pisałaś jak kuba bogu teraz on ojca powinien w studni utopić a nie
    płacić kasę

    oburzony

  • 14. Data: 2004-01-20 14:21:52
    Temat: Re: Odp: Alimenty na ojca?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    tch wrote:

    > tak jeszcze dopiszę
    > alkoholik to choroba dobrze, ale nie zarazisz się tym w autobusie
    > trzeba ciężko pracować na to, co najmniej kilka lat non stop pić

    Zdziwilbys sie.....

    > jedny słowem kupa kasy i czasu, łatwiej studia zrobić:))
    > więc w tej chwili nie użalajmy sie nad alkoholikiem ciężko na to pracował
    > i osiągnął sukces nie odbierajmy mu tego:)))

    Ja tez jestem oburzony..
    Jakmozna byc tak nieczuly dla kogos, kto byc oze przez 15 lat harowal..
    a otem sie orzchorowal...

    > chcącemu krzywda się nie dzieje.
    > tak że maria nie broń tu chlora
    > chyba że też pijesz

    Ja nie pije... a bronie...
    Ciezko przecierpialem alkoholizm w rodzinie... a bronie..
    NIejestem alkoholikiem.. ale dosc przecierpialem z powodu alkoholizmu w
    rodzinie...
    A bronie..

    Alkoholikow latwo sie nie leczy... ale trodno mowic
    "chceniu" w przypadku choroby umyslu..

    > to wtedy rozumiem solidarność grupowa bo to chłopak
    > ma rację
    > tak jak pisałaś jak kuba bogu teraz on ojca powinien w studni utopić a nie
    > płacić kasę

    Nooo... trudno.
    czasem wychowuje sie dziecko a wyrosnie .piiiiiiiiiiiiiiii................

    > oburzony

    Boguslaw

  • 15. Data: 2004-01-21 05:46:05
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Zdziwilbys sie.....

    smiem watpic

    > Ja tez jestem oburzony..
    > Jakmozna byc tak nieczuly dla kogos, kto byc oze przez 15 lat harowal..
    > a otem sie orzchorowal...

    jasssne, bo to jak grypa przychodzi zupelnie z nienacka :)

> [...]
    > Ciezko przecierpialem alkoholizm w rodzinie... a bronie..
    > NIejestem alkoholikiem.. ale dosc przecierpialem z powodu alkoholizmu w

    ja nie pije i absolutnie nie bronie, chcial chlac, chcial, i to chcial zanim
    wpadl w nalog, wtedy jszcze wiedzial co robi i robil to swiadomie,

    > Alkoholikow latwo sie nie leczy... ale trodno mowic
    > "chceniu" w przypadku choroby umyslu..

    to fakt, ale to oni musza chciec sie wyleczyc inaczej nawt milion dolcow nie
    pomoze, bo alkocholikiem jest sie juz pozniej przez cale zycie, tylko co
    najwyzej niepijacym

    > Nooo... trudno.
    > czasem wychowuje sie dziecko a wyrosnie .piiiiiiiiiiiiiiii................

    piiiiiii bo nie chce placic na ojca pijaka, ktory od dluzszego czasu ma go w
    glebokim powazaniu?
    nie utrzymuje z nim kontaktu od 19 roku zycia, w wieku 17 byl rozwod co
    oznacza ze prawdopodobnie juz w podstawowce nie mial za ciekawie, tego juz
    nie zauwazasz?
    alkocholizm jest u drugorzedna sprawa, bo niestety mozna byc chlorem ale
    rowniez i w miare dobrym ojcem i nie musisz mi tlumaczyc co to znaczy
    alkocholizm bo napatrzylem sie na niego od kolyski, wychowywujac sie na
    pradze polnoc, jednej z najgorszych dzielnic wawy, a tam takich bylo na
    peczki

  • 16. Data: 2004-01-21 08:45:59
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > smiem watpic

    > jasssne, bo to jak grypa przychodzi zupelnie z nienacka :)

    Nie bylem w nienacku wiec nie wiem.

    Wiem jednak, ze Alkoholikami sa rozni mili ludzie ,
    jak chocby Pan Laskowik. Ktory wlasnie dlatego zerwal byl na dlugi czas
    z estrada, by sie wyrwac..

    > ja nie pije i absolutnie nie bronie, chcial chlac, chcial, i to chcial
    > zanim wpadl w nalog, wtedy jszcze wiedzial co robi i robil to swiadomie,

    Wydaje siepanu..

    > to fakt, ale to oni musza chciec sie wyleczyc inaczej nawt milion dolcow
    > nie pomoze, bo alkocholikiem jest sie juz pozniej przez cale zycie, tylko
    > co najwyzej niepijacym

    Tak - na cale zycie.

    Alkocholik, to ktos, kto ne moze kropli wypic,
    by nie musiec potem ciezko walczyc o swe czlowieczenstwo.

    I pomoc alkoholikowi jest BAAARDZIO trudno..
    Sammyslalem ze to niemozlowe... a jadnak mozliwle.. jesli i on tak zechce.

    > piiiiiii bo nie chce placic na ojca pijaka,
    > ktory od dluzszego czasu ma go
    > w glebokim powazaniu?

    Na chorego ojca, ktorego choroba umiemozliwia
    (tymczasowo) miec w powazaniu..

    Inna sprawa ze NIE WOLNO mu dawac na wodke
    i wg mnie Pani z MOPS odbilo.. ale to inna sprawa.
    sprawa dla sadu orzec, czu picie jest usprawiedliwiona potrzeba ojca.

    > nie utrzymuje z nim kontaktu od 19 roku zycia, w wieku 17 byl rozwod co
    > oznacza ze prawdopodobnie juz w podstawowce nie mial za ciekawie, tego juz
    > nie zauwazasz?

    Utrzymywanie kontaktu nie ma wplywu na obowiazek alimentacyjny.

> [...]
    > alkocholizm bo napatrzylem sie na niego od kolyski, wychowywujac sie na
    > pradze polnoc, jednej z najgorszych dzielnic wawy, a tam takich bylo na

    No wiec oboje mamy wiedze o alkoholizmie nie tylko z opowiadan.

    Boguslaw

  • 17. Data: 2004-01-21 19:21:08
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > Wiem jednak, ze Alkoholikami sa rozni mili ludzie ,

    jak sa mili to i normalnymi rodzicami potrafia byc

    > jak chocby Pan Laskowik. Ktory wlasnie dlatego zerwal byl na dlugi czas
    > z estrada, by sie wyrwac..

    tu slyszalem troche inna wersje (co do zerwania z estrada)

    > Wydaje siepanu..

    "nie wydaje mnie sie"

    > I pomoc alkoholikowi jest BAAARDZIO trudno..
    > Sammyslalem ze to niemozlowe... a jadnak mozliwle.. jesli i on tak zechce.

    dokladnie to samo napisalem

    > Na chorego ojca, ktorego choroba umiemozliwia
    > (tymczasowo) miec w powazaniu..

    sralis mazgalis, chory jest na wlasne zyczenie, orzeczenie rozwodu i sam
    rozwod nie nastapily bez powodu i moge sie zalozyc, ze picie nie bylo
    jedynym i najwazniejszym powodem rozwodu

    > Inna sprawa ze NIE WOLNO mu dawac na wodke

    nie wolno mu nic dawac, niech idzie pracowac

    > Utrzymywanie kontaktu nie ma wplywu na obowiazek alimentacyjny.

    wychowanie i utrzymywanie kontaktu wg mnie ma jak najbardziej wplyw

  • 18. Data: 2004-01-22 10:30:41
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > jak sa mili to i normalnymi rodzicami potrafia byc
    [...]

    > dokladnie to samo napisalem

    Jak mogl Pan napisac co ja myslalem ?

    > sralis mazgalis,

    piiii.....

    > chory jest na wlasne zyczenie,

    To najprostsze wytlumaczenie dla synalka egoisty.

    > orzeczenie rozwodu i sam
    > rozwod nie nastapily bez powodu i moge sie zalozyc, ze picie nie bylo
    > jedynym i najwazniejszym powodem rozwodu

    Picie nie stanowi podstawy do rozwodu.

    Lecz jedni staraja sie choremu pomoc - ini uwazaja go za "podczlowieka",
    ktorego w zasadzie to i zabic mozna..

    > nie wolno mu nic dawac, niech idzie pracowac

    Nie da sie pijakowi dac na cokolwiek, by mu nie dac na wodke...

    > wychowanie i utrzymywanie kontaktu wg mnie ma jak najbardziej wplyw

    Orzeczenie wydaje sad...

    Boguslaw

  • 19. Data: 2004-01-22 20:04:12
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > To najprostsze wytlumaczenie dla synalka egoisty.

    jasne jak tatus katowal matke, dobrego slowa nie powiedzial, bo ciagle ryj w
    kieliszku trzymal, to teraz syn go powinien go na rekach noscic, tylko
    dlatego ze w pijanym widzie zdybal matke podczas jajeczkowania??

    jak mozesz wydawac takie sady jak nie wiesz jakim byl ojcem, zadko ktore
    dziecko ma ochote zerwac kontakt ze swoimi rodzicami, wiec skoro on nie chce
    na niego placic zapewne ma ku temu powody

    > Lecz jedni staraja sie choremu pomoc - ini uwazaja go za "podczlowieka",
    > ktorego w zasadzie to i zabic mozna..

    od bezinteresownej pomocy jest kosciol (przynajmniej taka jest idea ;) )
    a z tym zabijaniem to juz powazna nadinterpretacja i z ta choroba tez bym
    nie przesadzal, bo zeby zostac alkocholikiem trzeba w to wlozyc sporo
    wysilku

    > Nie da sie pijakowi dac na cokolwiek, by mu nie dac na wodke...

    no i o tym wlasnie mowie, na wszystko powinien zapracowac wlasnymi rekami,
    zadnego dawania, co oznacza zadnych alimentow

  • 20. Data: 2004-01-23 09:52:36
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    szerszen wrote:

> [...]
    > w kieliszku trzymal, to teraz syn go powinien go na rekach noscic, tylko
    > dlatego ze w pijanym widzie zdybal matke podczas jajeczkowania??

    JESLI katowal trzeba bylo to zglosic na policje/milicje
    i doprowadzic do ukarania..
    Ja nie wie, czy katowal..

    > jak mozesz wydawac takie sady jak nie wiesz jakim byl ojcem,

    Dlatego wlasnie wydaje opinie o tym, co mozna wnioskowac z tego co wiemy.

    > zadko ktore
    > dziecko ma ochote zerwac kontakt ze swoimi rodzicami, wiec skoro on nie
    > chce na niego placic zapewne ma ku temu powody

    jak pisalem mam przyklad w rodzinie..

    Jedno dziecko zerwalo, drugie nie...

    > od bezinteresownej pomocy jest kosciol (przynajmniej taka jest idea ;) )

    Od dyskusji religijnych jest inna grupa..
    A ponadto od bezinteresowniej pomocy jest rodzina.

    > a z tym zabijaniem to juz powazna nadinterpretacja

    Nie "nadinterpretacja" lecz PAMIEC...
    Mam zywo w pamieci zgod alkoholika i perypetie wynikle z tego ze byl
    nawyrazniej zamordowany ale dla organow scigania argumentem bylo..
    "przeciez byl pijany"...dopiero pytaine - to pijanego wolno zabic ?
    powodowalo ockniecie... Nooo nie...

    > i z ta choroba tez bym
    > nie przesadzal, bo zeby zostac alkocholikiem trzeba w to wlozyc sporo
    > wysilku

    Nie tak znow sporo...

    > no i o tym wlasnie mowie, na wszystko powinien zapracowac wlasnymi rekami,
    > zadnego dawania, co oznacza zadnych alimentow

    Tylko ze od tego powinien byc sad, a nie grupa .prawo.pl
    to sad ma ocenic..