    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Alimenty na ojca?
    Date: Fri, 23 Jan 2004 10:52:36 +0100

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > jasne jak tatus katowal matke, dobrego slowa nie powiedzial, bo ciagle ryj
    > w kieliszku trzymal, to teraz syn go powinien go na rekach noscic, tylko
    > dlatego ze w pijanym widzie zdybal matke podczas jajeczkowania??

    JESLI katowal trzeba bylo to zglosic na policje/milicje
    i doprowadzic do ukarania..
    Ja nie wie, czy katowal..

    > jak mozesz wydawac takie sady jak nie wiesz jakim byl ojcem,

    Dlatego wlasnie wydaje opinie o tym, co mozna wnioskowac z tego co wiemy.

    > zadko ktore
    > dziecko ma ochote zerwac kontakt ze swoimi rodzicami, wiec skoro on nie
    > chce na niego placic zapewne ma ku temu powody

    jak pisalem mam przyklad w rodzinie..

    Jedno dziecko zerwalo, drugie nie...

    > od bezinteresownej pomocy jest kosciol (przynajmniej taka jest idea ;) )

    Od dyskusji religijnych jest inna grupa..
    A ponadto od bezinteresowniej pomocy jest rodzina.

    > a z tym zabijaniem to juz powazna nadinterpretacja

    Nie "nadinterpretacja" lecz PAMIEC...
    Mam zywo w pamieci zgod alkoholika i perypetie wynikle z tego ze byl
    nawyrazniej zamordowany ale dla organow scigania argumentem bylo..
    "przeciez byl pijany"...dopiero pytaine - to pijanego wolno zabic ?
    powodowalo ockniecie... Nooo nie...

    > i z ta choroba tez bym
    > nie przesadzal, bo zeby zostac alkocholikiem trzeba w to wlozyc sporo
    > wysilku

    Nie tak znow sporo...

    > no i o tym wlasnie mowie, na wszystko powinien zapracowac wlasnymi rekami,
    > zadnego dawania, co oznacza zadnych alimentow

    Tylko ze od tego powinien byc sad, a nie grupa .prawo.pl
    to sad ma ocenic..