  • 1. Data: 2004-01-19 17:32:31
    Temat: Przejscie na czerwonym swietle-dlugie
    Od: "Karol Bilski" <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich. Jestem tu po raz pierwszy.
    Sytuacja miala miejsce we Wroclawiu na Placu Grunwaldzkim podczas jednej z
    wielu w ostatnim czasie akcji tego typu. Przechodzilem z bratem przez
    przejscie i widzac policje bylem szczegolnie ostrozny. Jednak ku naszemu
    zdziwieniu po przekroczeniu przejscia jeden z dwoch policjantow podszedl do
    nas, poprosil na bok i stwierdzil ze przekroczylismy przejscie na czerwonym
    swietle. Na marginesie musze dodac ze czerwone swiatlo zlapalo nas gdy
    schodzilismy juz ze skrzyzowania a zielone zaczelo migac gdy bylismy w
    polowie drugiej jezdni (za wysepka). Nasze negocjacje i przekonywania trwaly
    bardzo dlugo ale nie przyniosly rezultatu. W miedzy czasie drugi z
    policjantow zasugerowal pierwszemu zeby nas puscic. Jednak na nic sie to
    zdalo i pierwszy zaproponowal nam mandat w wysokosci 30 PLN od lebka.
    Odmowilismy przyjecia mandatu wiec zostala przeciwko nam skierowana sprawa
    do sadu grodzkiego. W miedzyczasie bylismy na komendzie zeby wyjasnic sprawe
    ale skorzystalismy z prawa skladania zeznan na komisariacie.
    Prosze szanownych grupowiczow o wypowiedz jakie mamy szanse na wygranie
    rozprawy i ewentualnie na co zwrocisz szczegolna uwage w sadzie.
    Pozdrawiam
    Karol Bilski

  • 2. Data: 2004-01-19 17:41:20
    Temat: Re: Przejscie na czerwonym swietle-dlugie
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Karol Bilski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Prosze szanownych grupowiczow o wypowiedz jakie mamy szanse na wygranie
    > rozprawy i ewentualnie na co zwrocisz szczegolna uwage w sadzie.

    Macie. Macie nawzajem swiadków (samych siebie). Jesli bedziecie miec spójne
    zeznania macie szanse sie wybronic.
    Ja jako kierowca bedac sam w analogicznej sytuacji szansy nie mialem (ale to
    bylo jeszcze w czasach kolegium).

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2004-01-19 17:46:19
    Od: "Karol Bilski" <k...@p...onet.pl>

    Wielkie dzieki za pocieszenie.
    Pozdrawiam
    Karol Bilski

  • 4. Data: 2004-01-19 17:56:03
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <buh49d$hht$1@panorama.wcss.wroc.pl>, Karol Bilski wrote:
> [...]
    > Prosze szanownych grupowiczow o wypowiedz jakie mamy szanse na wygranie
    > rozprawy i ewentualnie na co zwrocisz szczegolna uwage w sadzie.

    Jeśli jest tak, jak mówisz, to nie popełniliście wykroczenia. Tyle że słowo
    dwóch oskarżonych przeciwko słowu dwóch policjantów... Świadków nie macie?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 5. Data: 2004-01-19 17:57:33
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Macie. Macie nawzajem swiadków (samych siebie). Jesli bedziecie miec
    spójne
    > zeznania macie szanse sie wybronic.

    Taak. Brat zeznający na korzyść brata to jest mocny dowód;))))
    Policjanci powiedzą swoje i grzywna murowana.

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2004-01-19 19:15:01
    Od: "Karol Bilski" <k...@p...onet.pl>

    No niestety nie mamy zadnych swiadkow
    Karol Bilski

  • 7. Data: 2004-01-19 19:17:28
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    słowo
    > dwóch oskarżonych przeciwko słowu dwóch policjantów... Świadków nie macie?

    eee tam, niska szkodliwosc spoleczna czynu - art 2. ust. 1 (albo 1. ust. 2 -
    zawsze myle) KW; jeszcze jakby ruchu nie bylo i pozno wieczor...

    pzdr.

    p.

  • 8. Data: 2004-01-19 19:25:45
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Karol Bilski" <k...@p...onet.pl> napisał:

    > No niestety nie mamy zadnych swiadkow

    to moze czas znalezc? a noz sie okaze, ze akurat jakis znajomy byl w
    poblizu?... ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 9. Data: 2004-01-19 19:34:11
    Od: "Karol Bilski" <k...@p...onet.pl>

    No tak tylko ze wolalbym to zalatwic uczciwie.
    A poza tym taki swiadek jest chyba malo wiarygodny i z daleka smierdzi
    podstawieniem.
    Karol Bilski

  • 10. Data: 2004-01-19 20:16:03
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Karol Bilski" <k...@p...onet.pl> napisał:

    > No tak tylko ze wolalbym to zalatwic uczciwie.

    to zaplac mandat i "daj sie zrobic na szaro" :-(

    > A poza tym taki swiadek jest chyba malo wiarygodny i z daleka smierdzi
    > podstawieniem.

    to co zrobil ten gliniarz to "smierdzi"...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448