    From: "szerszen" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Alimenty na ojca?
    Date: Wed, 21 Jan 2004 05:46:05 GMT

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:bujd7c$kle$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Zdziwilbys sie.....

    smiem watpic

    > Ja tez jestem oburzony..
    > Jakmozna byc tak nieczuly dla kogos, kto byc oze przez 15 lat harowal..
    > a otem sie orzchorowal...

    jasssne, bo to jak grypa przychodzi zupelnie z nienacka :)

    > Ja nie pije... a bronie...
    > Ciezko przecierpialem alkoholizm w rodzinie... a bronie..
    > NIejestem alkoholikiem.. ale dosc przecierpialem z powodu alkoholizmu w
    > rodzinie...
    > A bronie..

    ja nie pije i absolutnie nie bronie, chcial chlac, chcial, i to chcial zanim
    wpadl w nalog, wtedy jszcze wiedzial co robi i robil to swiadomie,

    > Alkoholikow latwo sie nie leczy... ale trodno mowic
    > "chceniu" w przypadku choroby umyslu..

    to fakt, ale to oni musza chciec sie wyleczyc inaczej nawt milion dolcow nie
    pomoze, bo alkocholikiem jest sie juz pozniej przez cale zycie, tylko co
    najwyzej niepijacym

    > Nooo... trudno.
    > czasem wychowuje sie dziecko a wyrosnie .piiiiiiiiiiiiiiii................

    piiiiiii bo nie chce placic na ojca pijaka, ktory od dluzszego czasu ma go w
    glebokim powazaniu?
    nie utrzymuje z nim kontaktu od 19 roku zycia, w wieku 17 byl rozwod co
    oznacza ze prawdopodobnie juz w podstawowce nie mial za ciekawie, tego juz
    nie zauwazasz?
    alkocholizm jest u drugorzedna sprawa, bo niestety mozna byc chlorem ale
    rowniez i w miare dobrym ojcem i nie musisz mi tlumaczyc co to znaczy
    alkocholizm bo napatrzylem sie na niego od kolyski, wychowywujac sie na
    pradze polnoc, jednej z najgorszych dzielnic wawy, a tam takich bylo na
    peczki