  • 41. Data: 2006-03-10 09:56:36
    Temat: Re: Alimenty....
    Od: wytnijto <""k_s_lis_\"@(wytnijto)poczta.onet.pl">

    > Tylko czyja to wina? Założył nową rodzinę będzie miał nowe "swoje" dzieci i
    > co? "Stare" mogą głodem przymierać?

    Ma "nowe" dzieci, jeśli będzie płacił tyle co dotychczas na "stare", to
    te "nowe" będą głodem przymierać? :>
    pozdr. lisu

  • 42. Data: 2006-03-10 09:58:54
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > No jasne, zwłaszcza, jesli _nie płaci_ :->

    No to na _nasz_ koszt.

  • 43. Data: 2006-03-10 10:39:05
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Goomich napisał(a):

    > No to na _nasz_ koszt.

    Nie wiem, jak Tobie, ale mi sie zdecydowanie nie podoba zycie
    kogokolwiek na mój/Twój/ kogokolwiek koszt. Moze pora zadbać o siebie i
    swoich bliskich samemu?

    Justyna

  • 44. Data: 2006-03-10 10:46:50
    Od: "AlicjaMM" <a...@n...pl>

    > Nie wiem, jak Tobie, ale mi sie zdecydowanie nie podoba zycie
    > kogokolwiek na mój/Twój/ kogokolwiek koszt. Moze pora zadbać o siebie i
> [...]
    Masz rację. Tylko skoro kiedyś ktoś dobrowolnie przyjął jakieś reguły-
    dlaczego się z nich nie wywiązuje? Pieniądze od taty nie są dzieciom
    potrzeebne teraz ( wikt i opierunek im zapewniam ze swojej pensji) ale za x
    lat dzieci zawołają: mama gdzie są pieniądze, które płacił nam tato
    potrzebowalibyśmy trochę grosza na studia....heh

  • 45. Data: 2006-03-10 10:56:49
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > ape napisał(a):
    >
    > Zacytować Ci prezydenta Kaczyńskiego, czy zrozumiesz aluzję?

    nie gustuje w tworczosci twojwgo idola

    --
    pozdro
    ape

  • 46. Data: 2006-03-10 11:03:04
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Masz problem ze swoja eks - ok, każdy już tu wie o tym na grupie.

    na szczwscie nie mam juz z tym scierwem zadnych problemow

    > Widziały gały co brały? Nie? To do okulisty...

    oj. lepiej nie!
    zaloze okulary i okarze sie, ze to akulka albo jej papuzka kris :-(

    --
    pozdro
    ape

  • 47. Data: 2006-03-10 11:08:22
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    AlicjaMM napisał(a):

    > za x lat dzieci zawołają: mama gdzie są pieniądze, które płacił nam
    > tato potrzebowalibyśmy trochę grosza na studia....heh

    Ty się raczej martw, żeby kochany tatuś nie przypomniał sobie nagle o
    dzieciach i nie pozwał ich o alimenty... Życzę ci jednak miłego
    rozczarowania i wywiazywania się przez tatę ze zobowiązań.
    Justyna

  • 48. Data: 2006-03-10 11:09:48
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Doczekałeś się "Spieprzaj dziadu".

    to tak kobiece i delikatne
    leppera tez cytujesz?

    > Coś sugerujesz? Poproszę o konkrety, jeśli jesteś na tyle odważny.
    > Plonk warning.

    sama doskonale wiesz o czym mowie
    wiec nie pros mnie zebym to rozglaszal wszem i wobec

    --
    pozdro
    ape

  • 49. Data: 2006-03-10 11:12:00
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Poszło won. Nie każdy stosuje w życiu metody ape.

    racja. jednak na szczescie nie kazda tez stosuje w zyciu metody krisa

    --
    pozdro
    ape

  • 50. Data: 2006-03-10 11:37:32
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    ape napisał(a):

    > sama doskonale wiesz o czym mowie
    > wiec nie pros mnie zebym to rozglaszal wszem i wobec

    Ja nie wiem o czym ty mówisz, a tobie nie zaszkodzi już nic, juz sobie
    wystawiłes wystarczajaco denne świadectwo.
    Poziom ci się nie spodobał, do kobiecości sie odwołujesz? ROTFL!

    --
    wyjątkowo bez pozdrowień.
    Justyna