  • 51. Data: 2006-03-10 11:41:48
    Temat: Re: Alimenty....
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    ape napisał(a):

    > racja. jednak na szczescie nie kazda tez stosuje w zyciu metody krisa

    Nie odróżniasz literek? Obrażasz właśnie jakiegoś faceta, który ma
    podobny do mojego nick.

    --

    Justyna

  • 52. Data: 2006-03-10 11:43:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Praktyka jest taka, ze z alimentow najczescie utrzymuje sie nie tylko
    > dziecko, ale tez mamusia. A tak byc nie powinno.
    > Poza tym, jesli ojciec nie ma zadnych praw, to nie powinien miec tez
    > obowiazkow.

    amen.
    Blokowanie widzen z dzieciakiem powinno skutkowac z prawnym odebraniem
    na nie alimentow, co by nie wykluczylo oczywiscie samodzielnego z
    wlasnej woli dawania na dzieci, co by skutkowalo tym ze taka
    matka/ojciec wmig by zmeinila podejscie do bylego/lej.

    P.

  • 53. Data: 2006-03-10 11:53:23
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Nie odróżniasz literek? Obrażasz właśnie jakiegoś faceta, który ma
    > podobny do mojego nick.

    olaboga! przeciez juz kiedys pisalem, ze nie przywiazuje wiekszej wagi
    do imion czy nickow.
    jak widac nie jest dla nikogo zadna przeszkoda, zeby sie zorientowac o
    kogo chodzi

    --
    pozdro
    ape

  • 54. Data: 2006-03-10 11:55:18
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Ja nie wiem o czym ty mówisz,

    tez bym tak mowil

    > Poziom ci się nie spodobał, do kobiecości sie odwołujesz? ROTFL!

    pochlebiasz sobie

    --
    pozdro
    ape

  • 55. Data: 2006-03-10 12:14:59
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    ape napisał(a):

    > tez bym tak mowil

    Jak masz cos do powiedzenia, to wal prosto z mostu, albo skończ z
    sugestiami, ja nie mam nic do ukrycia.

    Justyna

  • 56. Data: 2006-03-10 12:20:28
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Jak masz cos do powiedzenia, to wal prosto z mostu, albo skończ z
    > sugestiami, ja nie mam nic do ukrycia.

    powiem kiedy trzeba
    eot

    --
    pozdro
    ape

  • 57. Data: 2006-03-10 12:26:21
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    ape napisał(a):

    > powiem kiedy trzeba

    A może po prostu tak sobie podskakujesz, bo boisz się ewentualnej
    odpowiedzialności?
    Nie wysilaj się wiecej, będziesz sobie siedział od teraz grzecznie w kf
    --
    bez pozdrowień
    Justyna

  • 58. Data: 2006-03-10 14:01:15
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrne12f1j.4ip.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

    > Nie wypowiadalem sie o Twoim przypadku, tylko tak na boku...

    I to jest błąd. Po co wypowiadać się w każdym topiku o alimentach i
    rozwodzie o domniemanych złych kobietach i cudownych tatusiach, których
    skrzywdziły eks żony i sędziny w sądach? Każdy przypadek jest inny. Raz
    skrzywdzona jest mamusia, raz tatuś. Raz mamusia dostaje alimenty takie, że
    żyje w dostatku, a raz, że nie starcza jej by za to samo dziecko wykarmić,
    nie mówiąc o innych dobrach, które dziecko musi mieć. Po co wszystko pakować
    do jednego wora? Nie za dużo uproszczeń, które przesłaniają czasem prawdę?

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 59. Data: 2006-03-10 14:11:44
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "wytnijto" <""k_s_lis_\"@(wytnijto)poczta.onet.pl"> napisał w
    wiadomości news:durimr$hud$2@news.agh.edu.pl...
    > Ma "nowe" dzieci, jeśli będzie płacił tyle co dotychczas na "stare", to
    > te "nowe" będą głodem przymierać? :>

    Jeśli uznał, że go stać na dalsze potomstwo, to niech coś wymyśli. Tu nie
    chodzi nawet o kwotę jaka płaci, ale o to, ze zaczął zalegać z płaceniem.
    Poczuł się rozgrzeszony bo oczekuje nowego potomka lub go już ma? Nie wiem,
    niech zmieni pracę na lepszą lub weźmie nadgodziny. W życiu liczy się
    odpowiedzialność, zwłaszcza jak powołuje się na świat nową istotę ludzką.
    Niestety dziecko jest zależne całkowicie od rodziców.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 60. Data: 2006-03-10 15:21:03
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Akulka <s...@g...pl> napisali:

    > I to jest błąd. Po co wypowiadać się w każdym topiku o alimentach i
    > rozwodzie o domniemanych złych kobietach i cudownych tatusiach, których
    > skrzywdziły eks żony i sędziny w sądach? Każdy przypadek jest inny. Raz

    Swieta racja. Za to wyroki sadow rodzinnych dosyc sztampowe.

    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..