  • 1. Data: 2006-03-09 10:42:38
    Temat: Interpretacja pojecia lokalu w art.682 KC
    Od: sulz <s...@t...pl>

    Witam
    Art. 682 stanowi, że wady lokalu zagrazajace zdrowiu lub zyciu moga byc
    podstawa wypowiedzenia najmu nawet w przypadku, gdy najmujacy wiedzial o
    tych wadach.
    Mam pytanie dotyczace najmu domu. Czy w takim przypadku pojecie lokalu
    mozna rozciagnac na cala nieruchomosc i uznac, że stojacy na niej stary,
    rozwalajacy sie dom jest zagrozeniem dla zycia i na tej podstawie
    wypowiedziec umowe?
    Pozdrawiam, Stefan

  • 2. Data: 2006-03-09 15:23:22
    Temat: Re: Interpretacja pojecia lokalu w art.682 KC
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "sulz" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna rozciagnac na cala nieruchomosc i uznac, że stojacy na niej stary,
    > rozwalajacy sie dom jest zagrozeniem dla zycia i na tej podstawie

    domu czy nieruchomosci ???

  • 3. Data: 2006-03-09 16:41:04
    Od: sulz <s...@t...pl>

    Lookasik wrote:
    > Użytkownik "sulz" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > domu czy nieruchomosci ???

    Calej nieruchomosci. Na dzialce stoi wynajmowany dom oraz stara rudera.
    Przedmiotem najmu jest dom i dzialka, na ktorej ten dom stoi.
    Zagrozeniem jest rudera, tez stojaca na tej dzialce.
    Pozdrawiam, Stefan

  • 4. Data: 2006-03-09 22:41:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    sulz [###s...@t...pl.###] napisał:

    > Calej nieruchomosci. Na dzialce stoi wynajmowany dom oraz stara
    rudera.
    > Przedmiotem najmu jest dom i dzialka, na ktorej ten dom stoi.
    > Zagrozeniem jest rudera, tez stojaca na tej dzialce.

    Tylko wówczas, gdyby zawalenie rudery groziło zawaleniem się domu.