  • 1. Data: 2006-03-08 22:07:39
    Temat: co mozna z tym zrobic ?
    Od: Troll <t...@n...org>

    hi
    mam maly problem i dlatego chcialem sie was o cos zapytac apropo
    uzyskania wyplaty
    mianowicie:
    zakonczylem wspolprace z pewna firma 19 stycznia
    na umwie (kopie mam w domu) w jednym z punktow pisze
    "Wynagrodzenie Przedstawiciela platne bedzie kazdorazowo przelewem po
    zakonczeniu kazdego miesiaca rozliczeniowego pracy, na konto wskazane
    przez przedstawiciela do 20 nastepnego miesiaca."

    dzis jes 8 marca a ja wyplaty nadal nieotrzymalem
    gdy dzwonilem do dzialu finansowego to powiedziano mi ze powinienem pasc
    na kolana i sie modlic to moze cos beda wiedziec co bedzie z moja
    wyplata 16 marca

    przez to ze jej nieotrzymalem na czas niebylem w stanie oplacic studiow
    (kolejnej wplaty) i zostalem skreslony z listy studentow ponowne
    wpisanie na liste studentow wiaze sie z wplaceniem wpisowego (500zl) :/

    poprzez brak reguralnej wplaty niemoglem splacic debetu ktory
    zaciagnolem wczesniej i bank teraz sciagniecie dlugow zlecil jakiejs firmie

    moje pytania brzmia nastepujaco:
    czy moge uzyskac droga sadowa (sad cywilny) ?
    wyplate,wpisowe,wyrownanie za utracone korzysci

    jak by wygladala cala procedura ?

    czekam na pomoc

    Pozdrawiam
    Zboch Tomasz

  • 2. Data: 2006-03-08 22:19:24
    Temat: Re: co mozna z tym zrobic ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Troll" <t...@n...org> napisa? w wiadomoœci

    Należ? Ci si? odsetki ustawowe.

  • 3. Data: 2006-03-09 07:20:28
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > wyplaty
    > mianowicie:
    > zakonczylem wspolprace z pewna firma 19 stycznia

    umowa o prace, zlecenia czy inna ?

    (kopie mam w domu) w jednym z punktow pisze
    > moje pytania brzmia nastepujaco:
    > czy moge uzyskac droga sadowa (sad cywilny) ?
    > wyplate,wpisowe,wyrownanie za utracone korzysci

    wydaje mi sie ,ze szanse sa art. o ile pamietam 471 w zw 481 §3
    zakladam, ze byla inna umowa niz um o prace

    > jak by wygladala cala procedura ?

    wezwac dluznika do zaplaty a po uplywie terminu wnosic do sadu