  • 21. Data: 2006-02-17 16:22:18
    Temat: Re: Akt notarialny pytanie ! PILNE
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:

    > Ale w rzeczywistosci to tak bylo naprawde, moze nie az tak perfidnie, ale
    > jednakl druga sprawa to byl rowniez przy podpisaniu aktu i przed sadem
    > niezrobi zdziwionej miny bo wie, ze mnie do tego namowil i czuje sia
    > wspolwinny

    No i co. Powie w sądzie, tak szantażowałem syna?

  • 22. Data: 2006-02-17 16:26:25
    Od: "Tomek" <g...@v...pl>

    > No i co. Powie w sądzie, tak szantażowałem syna?

    jezeli by to bylo jakies wyjscie to czemu nie ???

  • 23. Data: 2006-02-17 16:50:16
    Od: "Tomek" <g...@v...pl>

    > klamstwo ma krotkie nogi
    >
    > wykazales sie maksymalna ignorancja i obawiam sie , zę przyjdzie Ci za to
    > zaplacic

    Ale pisalem juz, ze to niejest klamstwo poniekad troszke ubarwione jesli juz

  • 24. Data: 2006-02-17 16:50:22
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

  • 25. Data: 2006-02-17 17:03:35
    Od: "Tomek" <g...@v...pl>

    A gdyby udalo mi sie nagrac rozmowe (dyktafon) w ktorej padlo by pytanie:
    Kiedy zamierzasz oddac mi reszte pienbiedzy itp.itd. A odpowiedz brzmiala by
    ze musze poczekac bo klopoty finansowe czy cos w tym stylu???

  • 26. Data: 2006-02-17 17:20:55
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    roburkov napisał(a):
    > Art. 247 kpc stanowi, ze nie mozna przeprowadzac zadnych dowodow przeciwko
    > tresci aktu notarialnego dokumentujacego czynnosc prawna. Oswiadczenie o
    > zaplacie ceny nie stanowi istotnego elementu umowy objetego przymusem formy
    > aktu notarialnego, dlatego sad moze wyjatkowo odstapic od tego przepisu i
    > zezwolic Ci na przeprowadzenie dowodu niezaplacenia sumy przez dluznika,
    > jednak musialbys w pismie procesowym podac jakies extra wazne powody.

    Jak nie jest, skoro określenie ceny jest podstawowym elementem umowy
    sprzedaży?

    KG

  • 27. Data: 2006-02-17 17:46:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:

    > jezeli by to bylo jakies wyjscie to czemu nie ???

    I tak ci nikt nie uwierzy. Raczej was wsadzą, za to że działając w
    porozumieniu próbujecie wyłudzić raz już zapłacone pieniądze.
    A drugie dostaniecie za składanie fałszywch zeznań przed sądem.

  • 28. Data: 2006-02-17 18:13:53
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl>

    kam pisze:

    > Jak nie jest, skoro określenie ceny jest podstawowym elementem umowy
    > sprzedaży?

    > KG

    Dyc to oswiadczenie nie dotyczy wysokosci ceny, a tylko faktu jej
    uprzedniego zaplacenia, czyz nie?

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov

  • 29. Data: 2006-02-17 18:49:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    roburkov napisał(a):
    > Dyc to oswiadczenie nie dotyczy wysokosci ceny, a tylko faktu jej
    > uprzedniego zaplacenia, czyz nie?

    a to tak
    zasugerowałem się tym, że cenę też kwestionował

    KG

  • 30. Data: 2006-02-18 00:14:04
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Tomek napisał:
    > przeciez skoro "niby" gosc mi
    > zaplacil powinien miec jakies tego dowody

    Ależ ma! Osobiście pokwitowałeś odbiór zapłaty. Jakich jeszcze dowodów
    byś oczekiwał? Paragonu fiskalnego?