  • 21. Data: 2003-06-19 15:37:26
    Temat: Re: [ot] Agencja Kruk
    Od: "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl>

    Użytkownik "rmrmg" <i...@s...atu.re> napisał w wiadomości
    news:pan.2003.06.19.09.35.10.666314@rmrmg...

    > Moze dlatego, że nie potrafisz ustawić poprawnego: kodowania,
    > delimera sygnatury, cytowania, oraz zostawiasz troche zbędnych
    > pustych linii w swoich postach.

    Być może.
    Nie ma to jednak nic wspólnego z tym, czy ktoś pracuje w Kruku czy nie, czy
    pracuje w Erze, czy nie itd.
    Lepiej źle cytować niż płacić rachunków ;) Może kolega tak napisał, bo nie
    płaci?

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 22. Data: 2003-06-19 15:41:47
    Temat: Re: Agencja Kruk
    Od: "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl>

    Użytkownik "Słonik" <s...@h...tv> napisał w wiadomości
    > Ja uregulowałem
    > swój dług wobec IDEI wpłacając im na konto.

    I jesteś czysty.

    A gość straszył mnie kiedyś sądem..ale
    > jak wpłacę dzisiaj to może uda się coś załatwić.

    I czego się boisz? Niech straszy!

    Wydaję mi się , że w 50%
    > przypadkach firmy te to jednosobowa agencja składająca się z dziadka
    > odbierającego telefony od 12-16 nie potrafiącym powiedzieć nic więcej jak
    > wierzyciel. Sprowadza się to do wysyłania listów z pogróżkami.........

    Nieprawda.

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 23. Data: 2003-06-19 17:29:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | 1. Czy UPC nie złamała ustawy o danych osobowych przekazując moje dane
    obcej
    | firmie?

    Nie. Ustawa ta dotyczy zbiorów baz danych, a nie poszczególnych danych
    osobowych.

    | 2. Firma Kruk mimo że wysyła przesyłki zwykłą pocztą (jak kartki na święta
    | do skrzynki) chwali się że ma potwierdzenie z Poczty że te ich groźby
    | odebrałem - czy mają rację? Mi się wydaje to dosyć naciągane. W końcu od
    | tego są listy polecone i firmy kurierskie...

    Pewnie, że masz rację. W końcu, jeśli ktoś to wrzucił do skrzynki, to mógł
    wyjąć każdy. Pomijając, że poczta nie monitoruje przepływu zwykłych listów i
    nie wydaje takich zaświadczeń.

    | 3. Czy faktycznie będą się ze mną sądzić o 98 zł (chociaż jak do tego
    | dojdzie to mój rzekomy dług wzrośnie do złotych 500)

    A co Ci to przeszkadza? Przegrają i będą w plecy jeszcze kilka złotych
    kosztów procesowych.

    | 4. Faktycznie mogą moje dane umieścić na jakiejś "czarnej liście
    dłużników"?
    | Chyba zdają sobie sprawę że togo im nie popuszczę i sam ich podam do sądu?

    Czarną listę dłużników zebranych w ten sposób, to sobie mogą wsadzić ... .
    Zanim Ty ich pozwiesz, to jeśli nawet nikt ich nie zlinczuje (a jakby coś
    takiego zrobili, to sądzę, że lincz jest kwestią dni) pewnie zainteresowałby
    się nimi GIODO.

    | 5. Czy w związku z powyższym mogę te ich groźby wyrzucić do kosza? Po
    prostu
    | się mi nie chce dochodzić moich praw przed wymuszaczami, dowody wpłat już
    | dawno mi wcięło (to sprawa sprzed niemal 3 lat, teraz się im coś
    | przypomniało...). Przejmować się tym czy zignorować? Nic im nie
    odpisywałem,
    | bo wtedy mieliby dowód że te ich świstki (dobrze zresztą skonstruowane pod
    | względem psychologicznym - pierwsza moja reakcja to przyśpieszone bicie
    | serca...) jednak dostałem. A więc co mam robić?

    Najpierw poczekać na pismo polecone. Potem ewentualnie ustosunkować się do
    ich pisma wcześniej rozważając, czy czasem się to nie przedawniło.

  • 24. Data: 2003-06-19 17:33:33
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "spock" <s...@o...net> napisał w wiadomości
    > pieniądze (a dług spłaciłem). Teraz jakaś firma UPC, o której nie mam
    > zielonego pojęcia i z którą nigdy nic nie podpisywałem domaga się jakiś
    > pieniędzy od razu kierując sprawę do Kruka, nie informując mnie wcześniej
    że
    > to oni przejęłi PTK razem z dłuznikami. Czy to jest w porządku z prawnego
    > punktu widzenia?

    Oczywiście jest to zupełnie zgodne z prawem :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 25. Data: 2003-06-19 17:39:44
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > . Nie zmienia to jednak
    > faktu, ze piszesz bzdury na temat firm windykacyjnych. Nie trzeba miec
    duzej
    > wyobrazni, zeby zalozyc ze firma tak duza jak IDEA nie zlecalaby
    windykacji
    > firmie skladajacej sie jak napisales z "dziadka odbierającego telefony od

    Firma IDEA jest w pewnej kwestii firmą TPSA a tu nie muszę chyba ci
    komentować. Co do firmy DEX to naprawdę świetna firma bo minęło 4 lata jak
    się rozliczyłem z operatorem i nikt mi nie wysłał nic ani nie odpowiedział
    na żadne z pism (polecone,faxy). Więc nie pisz coś aby napisać jak twoja
    wiedza jest oparta na firmie nie związanej WOGÓLE z moim postem. Piszesz
    wogóle o czym innym. Następne posty nie tylko moje potwierdzają działania
    tych firm. Jesteś naiwna to im płać.

  • 26. Data: 2003-06-19 17:41:37
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > Wydaję mi się , że w 50%
    >
    > Nieprawda.

    To czy w takim razie ich praca kończy się w momencie opłacenia
    wierzytelności operatora ?? Bo wnioskuje z postów, że wystarczy tylko to
    zrobić i nic pozatym. Ja też tak zrobiłem i cisza... Czyli jak ktoś chce to
    można im płacić odsetki a jak nie to nie płacić.......No bo jak mam
    wytłumaczyć swoją sytuację?

  • 27. Data: 2003-06-19 18:06:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[PISZ BEZ TEGO]interia.pl>

    >Jesteś naiwna to im płać.

    Raczej po prostu jestem uczciwa i jesli przez przypadek/roztargnienie/inny
    powod nie uiścilam naleznosci do których uiszczania sie zobowiazywalam
    podpisujac jakas umowe to nie kombinuję jak sie wywinąc tylko płace. Ten
    kraj jest pewien malych cwaniaczkow - wystarczy poczytac te grupe: jak nie
    płacic mandatu, jak sie wywinąc z tego czy tamtego. A pózniej kazdy z tych
    cwaniaczków krzyczy ze nie zyjemy w "państwie prawa". Załosne. Dla mnie jako
    prawnika in spe ta sytuacja jest jednak obietnica niezlych profitów - pod
    warunkiem ze ci wieksi cwaniacy bedą jednak korzystac z porad prawnych w
    realu:-))

    HaNkA

    PS a Tobie radzę za zaoszczedzone na wlasnym "sprycie" pieniądze kupic
    sobie słownik ortograficzny. Jak mozna robic takie błędy ortograficzne????

  • 28. Data: 2003-06-19 18:21:01
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > PS a Tobie radzę za zaoszczedzone na wlasnym "sprycie" pieniądze kupic
    > sobie słownik ortograficzny. Jak mozna robic takie błędy ortograficzne????

    Nie zwracam uwagi jak odpisuję w necie na stylistykę i interpunkcję. Co do
    sprytu to naprawdę nie wiem do czego to mam przypiąć. Nie znasz dokładnie
    tematu zadłużenia w idei, która rozłożyła płatność na raty a firma dex z nie
    wiem jakiej przyczyny zaczęła również wysyłać pisma.

    Bez odpisu
    Słonik
    P.S.Proponuję zakończyć ogólnie tą dyskusję, autor postu otrzymał
    wystarczającą odpowiedź.

  • 29. Data: 2003-06-19 19:18:17
    Od: "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl>

> [...]
    > wytłumaczyć swoją sytuację?
    >
    > Z tym trzeba uważać. W związku z tym, że nie opłaciłeś na czas rachunków,
    firma moze wykazać pewne koszty w staraniu się ich odzyskania. Tak mi się
    przynajmniej wydaje

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603