    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[PISZ BEZ TEGO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Agencja Kruk
    Date: Thu, 19 Jun 2003 20:06:53 +0200

    Użytkownik "Słonik" <s...@h...tv> napisał w wiadomości
    news:bcsram$2o3k$1@news2.ipartners.pl...

    >Jesteś naiwna to im płać.

    Raczej po prostu jestem uczciwa i jesli przez przypadek/roztargnienie/inny
    powod nie uiścilam naleznosci do których uiszczania sie zobowiazywalam
    podpisujac jakas umowe to nie kombinuję jak sie wywinąc tylko płace. Ten
    kraj jest pewien malych cwaniaczkow - wystarczy poczytac te grupe: jak nie
    płacic mandatu, jak sie wywinąc z tego czy tamtego. A pózniej kazdy z tych
    cwaniaczków krzyczy ze nie zyjemy w "państwie prawa". Załosne. Dla mnie jako
    prawnika in spe ta sytuacja jest jednak obietnica niezlych profitów - pod
    warunkiem ze ci wieksi cwaniacy bedą jednak korzystac z porad prawnych w
    realu:-))

    HaNkA

    PS a Tobie radzę za zaoszczedzone na wlasnym "sprycie" pieniądze kupic
    sobie słownik ortograficzny. Jak mozna robic takie błędy ortograficzne????