  • 1. Data: 2003-06-18 15:11:27
    Temat: rzeka - definicja
    Od: "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl>

    witam
    szukam prawnej definicji terminu "rzeka". w ustawie prawo wodne wystepuje,
    ale nie jest sprecyzowane.
    generalnie chodzi mi o roznice miedzy rzeka a rowem
    TIA
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-18 16:46:48
    Temat: Re: rzeka - definicja
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl> napisał

    > szukam prawnej definicji terminu "rzeka". w ustawie prawo wodne wystepuje,
    > ale nie jest sprecyzowane.

    W takim razie wystarczy zwykły słownik języka polskiego.

  • 3. Data: 2003-06-18 17:48:23
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > szukam prawnej definicji terminu "rzeka". w ustawie prawo wodne wystepuje,
    > ale nie jest sprecyzowane.
    > generalnie chodzi mi o roznice miedzy rzeka a rowem

    slabo widac czytasz ustawe:-)))

    row:
    " sztuczne koryto prowadzące wodę w sposób ciągły lub okresowy, o
    szerokości dna mniejszej niż 1,5 m przy ich ujściu"

    rzeka:

    " to ciek naturalny płynący w sposób ciągły lub okresowy, naturalnymi
    korytami"

    pozdr
    ssj5