  • 1. Data: 2003-06-18 18:22:31
    Temat: podanie do komornika - jak napisać?
    Od: "frutis" <f...@N...pl>

    Witam szanownych grupowiczow
    Proszę o pomoc. Posiadam wyrok z natychmiastowym rygorem wykonalności i
    powinieniem zwrócić się do komornika. Czy ktoś pomógł by mi i ma wzór
    pisma do komornika. Firma jest mi zaległa pensję.
    Jak to napisać, czy ktoś ma wzór?
    Z góry dziękuję
    dariusz

  • 2. Data: 2003-06-18 18:46:04
    Temat: Re: podanie do komornika - jak napisać?
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

  • 3. Data: 2003-06-18 19:41:07
    Od: "frutis" <f...@N...pl>

    toż, firma nie wypłaciła mi zaległej pensji. Otrzymałem wyrok z sadu pracy o
    wypłacenie mi tych pieniędzy. Nie wiem jak więc napisać pismo do komornika.
    Wyrok trzymam w ręku.
    darek

  • 4. Data: 2003-06-18 19:51:47
    Od: "Rafał" <b...@i...pl>

    Użytkownik "frutis" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
    > toż, firma nie wypłaciła mi zaległej pensji. Otrzymałem wyrok z sadu pracy
    > wypłacenie mi tych pieniędzy. Nie wiem jak więc napisać pismo do
> [...]

    Idż do niego z tym wyrokiem on ma szablon pisma gotowy wystarczy wypełnić,
    jak będzie to pogadaj z nim że to ostatnie chamy a ty taki biedny i czekaj
    na pieniązki.

    Rafal

  • 5. Data: 2003-06-18 20:37:59
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak będzie to pogadaj z nim że to ostatnie chamy a ty taki biedny i czekaj

    Przerabiane. Idziesz do komornika, komornik "wchodzi firmie na konto" i to
    co wpłynie firmie na konto przekazuje Tobie. Gorzej jeśli firmie nic nie
    wpłynie na konto.

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa

  • 6. Data: 2003-06-18 20:51:46
    Od: "frutis" <f...@N...pl>

    > Przerabiane. Idziesz do komornika, komornik "wchodzi firmie na konto" i to
    > co wpłynie firmie na konto przekazuje Tobie. Gorzej jeśli firmie nic nie
    > wpłynie na konto.
    chyba jest gorzej, firma nie istnieje...
    co wtedy?
    darek

  • 7. Data: 2003-06-18 21:55:08
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Wed, 18 Jun 2003 22:51:46 +0200, "frutis"
    <f...@N...pl> wrote:

    > chyba jest gorzej, firma nie istnieje...
    > co wtedy?

    ktoś jest zapewne odpowiedzialny za jej zobowiązania, jeśli to osoba
    fizyczna to właściciel byłej firmy więc dotrą w końcu do niego

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018