  • 1. Data: 2003-06-18 16:47:15
    Temat: Prawa autorskie
    Od: "Wheelman" <w...@g...pl>

    Witam :)

    Robie film promujacy moja szkole srednia. Bedzie nagrany jako VCD i
    rozsylany do gimnazjow jako zacheta do wyboru szkoly. Zdjecia beda moja
    wlasnosca ale co z muzyka? Czy moge wykorzystac jakies utwory muzyczne bez
    zadnych zezwolen autorow i np. ZAIKSu ?

    w...@g...pl gg:4331408
    " I pięknie to napisał Sienkiewicz. Dokąd zmierzasz ? nie pędzisz, ale
    dokad?"

  • 2. Data: 2003-06-18 19:48:35
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: "Andrzej R" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl>

    nie mozesz

  • 3. Data: 2003-06-18 20:42:42
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej R" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl> napisał w
    wiadomości news:bcqfng$d8j$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > nie mozesz

    Tak było z filmem ze studniówki. Firma robiła film-reportaż ze studniówki
    ale jako podkład muzyczny dawała własne utwory, własne melodyjki, bardzo
    fajne zresztą i podkładali je pod wszystko co kręcili. Potem jak ktoś
    oglądał kilka kaset z różnych imprez robionych przez tę firmę, to lekko był
    zdziwiony, że muzyka ta sama. Ale gotowych utworów nie wykorzystywali.

  • 4. Data: 2003-06-18 21:30:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Wheelman wrote:

> [...]
    > wlasnosca ale co z muzyka? Czy moge wykorzystac jakies utwory muzyczne bez

    Tak troche poza tematem i z ciekawosci, a jak to sie ma do puszczania muzyki
    na imprezach (typu dyskoteka)?

  • 5. Data: 2003-06-19 13:14:29
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    chyba, ze prawa autorskie juz wygasły ...

  • 6. Data: 2003-06-19 15:45:06
    Od: "Wheelman" <w...@g...pl>

    > chyba, ze prawa autorskie juz wygasły ...

    A w jakich okolicznosciach moze to nastapic ?

  • 7. Data: 2003-06-19 16:55:31
    Temat: Odp: Prawa autorskie
    Od: "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl>

    > A w jakich okolicznosciach moze to nastapic ?

    jak sie nie myle, to 50 lat po smierci tworcy

    pozdro

  • 8. Data: 2003-06-19 17:23:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wykupuje sie licencje z ZAIKS i STOART.