  • 131. Data: 2008-03-01 21:11:49
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "Krzysztof" <K...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <K...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:fqch2p$700$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Rozwiązanie tak gorącego wątku może już niedługo będzie miało swój finał.
    > Na razie nie zdradzam szczegułów, ale jestem bliski sedna sprawy.
    > Sam jestem ciekaw czy będziemy chudsi o 7200 + VAT od łepka czy nie.
    >
    > Pozdrawiam i czekajcie na info
    > Krzysztof

    No i żeby się nikt nie czepiał ortografii to się poprawię :-)
    powinno być : - szczegółów

    Pzdr
    Krzysztof

  • 132. Data: 2008-03-02 03:04:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.03.2008 HaNkA ReDhUnTeR <h...@i...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Tym ze on sobie sam ustala ceny. Napisalam wczesniej - 5km w krakowie moze

    No to jak nalezy rozumieć w cytownym wcześniej rozporządzeniu zwrot "ceny
    minimalne" :)

    --
    Marcin

  • 133. Data: 2008-03-02 06:54:41
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Tym ze on sobie sam ustala ceny. Napisalam wczesniej - 5km w krakowie moze
    > kosztowac cie 10 albo 40zl w zaleznosci od taksowki.I wyobraz sobie, ze
    > nawet nie zalezy to od tego czy jedziesz poldasem czy merolem - ale od
    > samego taksowkarza.

    tak?
    a ja myslalem ze taksowkarzy ktorzy za km biora 5 zeta nazywa sie
    zlodziejami i sie z nimi walczy, nie wiem jak tam w przytaczamyn przez
    ciebie krakowie, moze tam lubia byc robieni w balona, ale w warszawie o
    takich taksowkarzach pisze sie w gazetach, nazywa mafia taksowkarska,
    zakazuje wstepu na slupki pod centralnym czy lotniczym, oraz kontroluje za
    pomoca odpowiednich sluzb

  • 134. Data: 2008-03-02 09:10:15
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

> [...]
    >gazetach, nazywa mafia taksowkarska, zakazuje wstepu na slupki pod
    >centralnym czy lotniczym, oraz kontroluje za pomoca odpowiednich sluzb

    jasne jasne. A oni i tak dalej jezdza. Gdyby naprawde byli zlodziejami to
    zapewne siedzieliby w wiezieniu - a oni poza zlym PR zyja sobie spokojnie:)

    HaNkA

  • 135. Data: 2008-03-02 09:12:29
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > No to jak nalezy rozumieć w cytownym wcześniej rozporządzeniu zwrot "ceny
    > minimalne" :)

    Normalnie. W kazdej taksowce masz oplate jak ja to nazywam "za trzasnienie
    drzwiami". Licznik ci nie nabija od zera ale np od 4 czy 5 zl. I tu tez masz
    oplate minimalna. Chociazbys chcial podwozke o 100metrow ktora nabilaby na
    liczniku 1zl to nie zaplacisz za to mniej niz 6.

    HaNkA

  • 136. Data: 2008-03-02 09:13:11
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > o masz, tos sie odgryzla jak niemowle od pepowiny bezzebnymi dziaslami

    Urocze. Ten tekst to uslyszales w podstawowce czy juz w gimnazjum?

    HaNkA

  • 137. Data: 2008-03-02 11:10:07
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    > wiadomości news:fqbnm2$7t0$1@news.onet.pl...

    > Lekarzowi tez placisz jak wyzdrowiejesz? O ile wiem adwokaci w polsce nie
    > pracuja za procent z ewentualnej wygranej

    To Ty to wiesz, ale bohater wątku nie wiedział i dodatkowo został
    wprowadzony w błąd przez adwokata. Miał mu nie wierzyć, nie wierzyć osobie
    która jest fachowcem od prawa??

    Pozdro Przemek

  • 138. Data: 2008-03-02 11:14:09
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Rozczaruje cie - nie siedze z wypiekami na twarzy czekajac na kazde zdanie
    > ktore splodzisz. I nie uwazam za konieczne odpisywanie ci w ciagu 2 min od
    > przeczytania twoich madrosci

    To mi, który pisze nie na temat cierpokliwie odpowiadasz, a osobę która
    zadaje pytanie i rozumie twe metafory olewasz... dziwne...

    Pozdro Przemek

  • 139. Data: 2008-03-02 13:09:12
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    > To mi, który pisze nie na temat cierpokliwie odpowiadasz, a osobę która
    > zadaje pytanie i rozumie twe metafory olewasz... dziwne...

    Niestety zdarzają się osoby, które uważają, że mają rację i sensowne
    argumenty strony przeciwnej ignorują, żeby nie wyszło, iż jej niestety
    nie mają :)

    Ale ja generalnie nie o tym chciałem. Uważam podobnie jak chyba
    większość trzeźwo myślących ludzi, że żadnych stawek minimalnych być
    nie powinno. Tak naprawdę występują chyba tylko w zawodach
    prawniczych. Ciekawe dlaczego... I żadne przytaczanie taksówkowych
    stawek minimalnych (o zgrozo 5 złotowych), czy służby zdrowia jest nie
    na miejscu. Lekarzom bardzo często się nie płaci.

    Jeśli chodzi o konkretną sprawę, to zadziwiające jest to, że szanowni
    koledzy prawnicy nawet nie rozważyli możliwości, że adwokat faktycznie
    mógł już z góry (lub w trakcie trwania sprawy) sobie założyć, że złoży
    pozew o większą stawkę i zarobi 3 razy tyle, mimo wcześniejszych
    ustaleń. Przecież w każdym zawodzie są przekręciarze.

    Jeszcze tylko w stronę Hanki chciałem napisać odnośnie tych tłumaczeń.
    Piszesz, że bierzesz 40 złotych za stronę a studentka bierze 15, a
    jeśli byłybyście prawnikami to obydwie wzięłybyście po 40 niezależnie
    od tego czy przetłumaczyłaś świetnie czy źle. To jest chore, ale
    najprawdopodniej nigdy zmianie nie ulegnie. A prawnikami niestety
    wszyscy zostać nie mogą, bo kto by nam wtedy piekł chleb :)

  • 140. Data: 2008-03-02 15:56:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > Sam powinien wiedzieć jakie są realne możliwości. Dlaczego klient ma ponosić ryzyko

    > biznesowe marzeń adwokata?

    W 99% jest odwrotnie. Marzenia są po stronie klienta.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."