  • 71. Data: 2010-02-18 22:05:21
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 22:57:45 +0100, Jotte napisał(a):

    > Nie ma znaczenia co ty tam sobie twierdzisz - masz, znaczy używasz w
    > rozumieniu ustawy. Nie ma od tego wyłączeń.

    Poczytaj proszę uważnie. Nie mam w stanie który umożliwia natychmiastowy
    odbiór programu telewizyjnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 72. Data: 2010-02-18 22:11:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:kbtvx5h42w99$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net MadMan
    <m...@n...wp.pl> pisze:

    > Poczytaj proszę uważnie.
    Od dawna tak robię.

    > Nie mam w stanie który umożliwia natychmiastowy
    > odbiór programu telewizyjnego.
    No i tu wracasz do tego, o czym już dawno pisałem - co to znaczy
    "natychmiastowy".

    --
    Jotte

  • 73. Data: 2010-02-18 22:25:38
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    http://www.sjp.pl/co/natychmiast

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 74. Data: 2010-02-18 22:27:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MadMan wrote:

    > Nie posiadam takiej anteny,

    znowu to samo.
    Ale to nikogo nie obchodzi.
    Telewizor jest sprawny i zdolny do odbioru programu. Podlaczana (lub
    nie) antena lub zasilanie niczego tu nie zmieniaja.
    To sie daje zrobic "natychmiast".

    > zatem musiałbym ją zakupić bądź pożyczyć.
    > Nie można zatem stwierdzić że ten odbiornik umożliwia natychmiastowy
    > odbiór programu.

    Zgodnie z ustawa mozna stwierdzic przez domniemanie. Potem sie bedziesz
    mogl odwolywac. Z marnym skutkiem.

    > W razie jakieś kontroli (która nie nastąpi gdyż z tego co wiem nie ma do
    > niej podstawy prawnej) widać byłoby, że do telewizora nie jest
    > podłączona antena, a jego włączenie nie powoduje wyświetlania programu
    > telewizyjnego.

    Jedynej rzeczy do ktorej podstawy nie ma, to silowe wejscie listonosza
    do domu w celu kotroli. No ale jak go juz wpuscisz to podstawa do
    sporzadzenia notatki o posidaniu przez ciebie odbiornika jest.

  • 75. Data: 2010-02-18 22:30:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MadMan wrote:

    > Poczytaj proszę uważnie. Nie mam w stanie który umożliwia natychmiastowy
    > odbiór programu telewizyjnego.

    Masz. Po wlozeniu anteny i podlaczeniu do pradu.
    Fakt, ze ty czegos nie masz nie zmienia stanu, ze urzadzenie jest
    zdolne. Kiedy zalapiesz?

  • 76. Data: 2010-02-18 22:33:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e4ru3b0fwp4a$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net MadMan
    <m...@n...wp.pl> pisze:

    > http://www.sjp.pl/co/natychmiast
    Bardzo ładnie, ale trudzisz się daremnie.
    Nie myl znaczenia leksykalnego ze znaczeniem prawnym (hint: termin
    "powinien").
    Co w sensie prawnym i w tym kontekście znaczy bezzwłocznie?
    Ile trwa moment?

    --
    Jotte

  • 77. Data: 2010-02-18 22:37:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MadMan wrote:

    > http://www.sjp.pl/co/natychmiast

    no i?

    a czy jak musze wlozyc baterie do pilota, zeby wlaczyc telewizor to jest
    to natychmiast czy nie? Szczegolnie jak jeszcze musze isc do sklepu je
    kupic.
    Ten temat juz byl i czepianie sie slowka natychmiast prowadzi do nikad.

  • 78. Data: 2010-02-18 22:38:08
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 16:30:01 -0600, witek napisał(a):

    > Masz. Po wlozeniu anteny i podlaczeniu do pradu.
    > Fakt, ze ty czegos nie masz nie zmienia stanu, ze urzadzenie jest
    > zdolne. Kiedy zalapiesz?

    Czyli np. mając samochód bez silnika jestem w stanie nim jeździć
    natychmiast, tak?
    Dziwne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 79. Data: 2010-02-18 22:46:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1hy4lnq72ipjk.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net MadMan
    <m...@n...wp.pl> pisze:

    > Czyli np. mając samochód bez silnika jestem w stanie nim jeździć
    > natychmiast, tak?
    > Dziwne.
    Lepiej pomyśl co gostek napisze o radiu w samochodzie, który nie ma anteny.
    Przecież _natychmiast_ możesz zakupić, kazać zamontować i podłączyć. :DD

    --
    Jotte

  • 80. Data: 2010-02-18 23:16:57
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 17:45:02 +0000 (UTC), Z napisał(a):

    > w tej całej Unii ostatnio uznano ślimaki za ryby (a już wcześniej
    > marchewki ogłoszono owocami...).
    Hmmm, a pomidor to (wg Ciebie) owoc czy warzywo?

    --
    pozdro
    poreba