  • 1. Data: 2010-02-18 07:48:12
    Temat: Niezgodność towaru z opisem - obiecują naprawić nic nie robią
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Zakupiłem do domu drzwi wejściowe - niestety zapłaciłem 100% w przedpłacie.

    Po zamontowaniu drzwi zgłosiłem kilka uwag - obiecali wymienić rzeczy i
    naprawić - niestety nic nie robili.

    Napisałem dwa pisma reklamacyjne (pozostawione u przedstawiciele za
    potwierdzeniem) - bez odpowiedzi. W końcu napisałem ostatnie pismo i
    wysłałem listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
    W piśmie zawarłem wszelkie uwagi roszczenia i prośbę o podanie terminów
    naprawy - dostałem pisemną odpowiedź. Napisali, że naprawią ale nie
    podali terminu. W moim piśmie dąłem im 14 dni od dnia w którym upływa
    ustawowy termin odpowiedzi na moje pismo na usunięcie usterek. Minął już
    przeszło miesiąc a firma która miała mnie w d... dalej mnie ma.

    W piśmie tym zawarłem również żądanie finansowe w razie nie dokonania
    naprawy.

    Co teraz zrobić napisać wezwanie do zapłaty? pisać dalej do firmy?

    Ariusz