  • 101. Data: 2010-02-23 10:22:40
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 11:03:58 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Jak rozdawanie czegoś przez państwo można nazwać kapitalizmem?
    > Przecież to czystej wody socjalizm :)

    Nie świruj liwiusz ;P
    Jakiego używałeś pseudonimu? ;P

  • 102. Data: 2010-02-23 10:23:15
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 13:25:45 -0600, witek napisał(a):

    > Gdzies cos widzialem, ze ktos tam gdzies byl zwolniony z oplat
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Normalnie - szczęka mi opadła :))
    Jesteś mi winien za czyszczenie monitora!!!
    Takiego zlepku jeszcze nigdzie nie czytałem :)))
    Ojj wituś, wituś :))))

  • 103. Data: 2010-02-23 13:09:55
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Herald wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Normalnie - szczęka mi opadła :))
    > Jesteś mi winien za czyszczenie monitora!!!
    > Takiego zlepku jeszcze nigdzie nie czytałem :)))
    > Ojj wituś, wituś :))))

    Z podobnych, jeden sędzia, jak się ktoś odzywał nie pytany lubił rzucić
    cycatem:
    "Pytał się pana o coś ktoś kiedyś coś?"

    Nawet dość dobrze miał opanowaną wymowę, udatnie naśladował.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 104. Data: 2010-02-23 15:30:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Wg. interpretacji KRRiT nie ma charakteru odbiornika "telewizor nie
    > podłączony trwale ani czasowo do żadnej instalacji umożliwiającej odbiór
    > programu, pełniący rolę monitora".

    interpretacja KRRiTV nie ma żadnej podstawy prawnej.
    Nikt im nie nadał żadnych uprawnień do interpretowania ustawy.

  • 105. Data: 2010-03-03 19:36:33
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    RadoslawF napisał(a):
    > Za używanie zapłacił kupując, abonament jest za posiadanie odbiornika.
    Jesteś w błędzie.
    Za posiadanie zapłacił, a za używanie to inni nastawiają łapy.

    Dz.U.05.85.728
    2006.01.01 zm. Dz.U.05.157.1314 art. 4
    USTAWA z dnia 21 kwietnia 2005 r.
    o opłatach abonamentowych

    Art. 2. 1.
    Za używanie odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych
    pobiera się opłaty abonamentowe.

    2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik
    radiofoniczny lub telewizyjny w stanie umożliwiającym
    natychmiastowy odbiór programu, używa tego odbiornika.
    --
    Krzysiek

  • 106. Data: 2010-03-03 19:40:00
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Goomich napisał(a):
    > Abonament to podatek za "manie" sprawnego telewizora (lub radia).
    Za używanie odbiorników pobiera się opłaty abonamentowe.
    --
    Krzysiek

  • 107. Data: 2010-03-03 19:45:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Z napisał(a):
    > Ale ani tuner satelitarny, ani monitor komputerowy nie "podchodzą" pod w/w
    > definicje "odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych" (budzik z radiem
    > takoż)?
    Art.2 punkt 7 z ustawy z kwietnia 2005
    Odbiornikiem radiofonicznym lub telewizyjnym, w rozumieniu
    niniejszej ustawy, jest urządzenie technicznie dostosowane
    do odbioru programu.

    Tel. kom. z funkcja tv jest telewizorem z funkcją
    telefonowania, a np. ICOM 706 jest dla nich odbiornikiem
    radiofonicznym z opcja nadawania na pasmach amatorskich. ...
    Budzik z radiem dla nich to radio z budzikiem ROTFL
    --
    Krzysiek

  • 108. Data: 2010-03-04 13:32:42
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> naskrobał/a w

    > Jesteś w błędzie.

    Skoro nie płaci się za posiadanie, a jak sam ładnie zacytowałes z ustawy
    posiadanie = używanie, to wogóle się nie powinno płacić?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 109. Data: 2010-03-04 16:15:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Goomich napisał(a):
    > Skoro nie płaci się za posiadanie, a jak sam ładnie zacytowałes z ustawy
    > posiadanie = używanie, to wogóle się nie powinno płacić?

    Posiadać = się też - pożyczyłem od Kazika.
    Za używanie odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych
    pobiera się opłaty abonamentowe.
    Używasz u siebie w domu - płacisz. Dla mnie to proste.
    --
    Krzysiek