  • 11. Data: 2006-10-03 21:44:10
    Temat: Re: ASTER wyłącza sieć za netykietę?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *rezist.com* stuknęła w klawisze i oto
    co powstało:

    > wiec niby jakie podstawy ma miec Aster, skoro Netykieta zasadniczo
    > nie istnieje w formie sformalizowanego aktu prawnego?

    Art. 354 par. 2 w zw. z par. 1 kc - wierzyciel powinien współdziałać
    przy wykonaniu zobowiązania w sposób odpowiadający zwyczajom, jeśli
    one istnieją.
    Poza tym kwestia została dopisana do regulaminu i w tym zakresie
    oczywiście użytkownik ma pewne obowiązki.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 12. Data: 2006-10-03 22:26:56
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Poza tym kwestia została dopisana do regulaminu i w tym zakresie
    > oczywiście użytkownik ma pewne obowiązki.

    jak dla mnie, daje to olbrzymie pole do nadinterpretacji
    i manipulacji :)

    juz tu kiedys sie objawil taki mily czlowiek, zdaje sie ze
    nazywal sie Tiger, co mu odcieli siec za nazywanie po imieniu
    pewnych zjawisk w ASC :>

    Ach, on jeszcze nawet chyba piosenki pisal o pracownikach BOK,
    chyba ze zle kojarze :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2006-10-04 06:27:52
    Od: Marcin Klos <q...@g...pl>

    > Żeby się bronić ustal o co chodzi chociażby przy pomocy znajomego
    > komputerowca i zlikwiduje przyczynę problemów.

    Mozesz, tez zapytac wprost Aster. Byc moze zainstalowal Ci sie jakis
    smiec co rozsyla SPAM z twojej maszyny... To czesta przyczyna wylaczen w
    Aster, oni sami z siebie raczej niczego nie monitoruja, ale musza
    reagowac na skargi - SPAM jest czesto przyczyna takich skarg.

    Marcin

  • 14. Data: 2006-10-04 17:52:52
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > To może być jeden z powodów. Odcinają za SPAM, za wysyłanie wirusów itd.

    Jak rowniez za klotnie z idiota z dzialu korespondencji + oswiadczenie na
    grupach, ze ich pracownicy sa (delikatnie rzecz ujmujac) nieprzyjemni dla
    klientow i maja zerowy poziom znajomosci dbalosci o klientow, a jedna z
    kluczowych ichnich pracownic jest tlusta dziewica, za ktorej dziewictwa
    (intelektualnego) trwanie wszyscy placa ;-)

    Zapytaj za co Cie odcieli, potem idz do Federacji Konsumentow i spytaj, czy
    mozesz nie placic "kary umownej".

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 15. Data: 2006-10-04 17:56:13
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > pewnych zjawisk w ASC :>
    >
    > Ach, on jeszcze nawet chyba piosenki pisal o pracownikach BOK,

    Tak i owszem, nadal mozna ich posluchac. Nadal na serwerze Aster ;-) Nie
    znikna. Dlaczego? Bo posiadam opinie odpowiednich dla postepowania sadowego
    bieglych literatow, iz miesci sie to w granicach satyry, nie noszac znamion
    wypelniajacych postanowienia Kodeksu Karnego w kwestii naruszania dobr
    osobistych, szkalowania dobrego imienia itd...

    http://strony.aster.pl/tygrysie/TlustaDziewicaJoanna
    .rar
    http://strony.aster.pl/tygrysie/JoannoBlagamCie.rar
    http://strony.aster.pl/tygrysie/disAster.rar

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 16. Data: 2006-10-04 17:59:05
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl>

    04 paź 06 (środa), 19:56 (GMT +1), pl.soc.prawo

    Tytuł "disAster" jest bossski... :)

    Że też się komuś chciało.
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk
    gg: 2289438, icq: 201865365

  • 17. Data: 2006-10-04 19:11:40
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Że też się komuś chciało.

    No mi sie chcialo ;>

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 18. Data: 2006-10-05 23:33:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Oct 2006, akala wrote:

    > to twoim zdaniem oni maja prawo cenzurować korespondencję prywatną ?,

    IMVHO nie.
    Ale nie zabronisz im prawa do przyjmowania skarg od Twoich prywatnych
    korespondentów. To już nie będzie "cenzura", nie oni czytają, nie
    oni oceniają - oceniają czy czyjaś ocena wypełnia punkty regulaminu ;)
    Dobrze gadam?

    pzdr, Gotfryd