  • 1. Data: 2006-10-03 15:36:24
    Temat: wymeldowanie na bruk?
    Od: tresea <t...@p...onet.pl>

    Witam i proszę o jakas wskazowke, bo nie wiemy jak dzialac...
    Kolega jest zameldowany w mieszkaniu swojego ojca-alkocholika (mieszka
    ze swoja matka). Czynsz oplaca syn, w mieszkaniu nie ma pradu, gazu.
    Ojciec zlozyl do spoldzielni wniosek o wymeldowanie syna. I tu pytanie :
    czy mozna kogos wymeldowac na bruk? Kolega nie ma innego zameldowania i
    jesli nie uda mu sie w ciagu 7 dni przekonac ojca to zostanie bez
    zameldowania.

    Z gory dziekuje za jakies wskazowki

    pozdrawiam
    tres

  • 2. Data: 2006-10-03 15:42:04
    Temat: Re: wymeldowanie na bruk?
    Od: m...@g...com

    tresea wrote:

> [...]
    > czy mozna kogos wymeldowac na bruk? Kolega nie ma innego zameldowania i
    > jesli nie uda mu sie w ciagu 7 dni przekonac ojca to zostanie bez

    Jeżeli tam nie mieszka, to oczywiście że może. Za to powinien być
    zameldowany tam gdzie mieszka (w mieszkaniu matki?)

    p. m.

  • 3. Data: 2006-10-03 16:25:22
    Od: tresea <t...@p...onet.pl>

    > Jeżeli tam nie mieszka, to oczywiście że może. Za to powinien być
    > zameldowany tam gdzie mieszka (w mieszkaniu matki?)

    A mieszkales kiedys z alkoholikiem, ktory jest na dnie? Wieloletnim
    kryminalista, ktory sprzedalby nawet Twoje buty, gdybys zostawil je w
    mieszkaniu? Z czlowiekiem, ktory z ladnego mieszkania zrobil meline,
    sprowadza kumpli, mieszkanie jest w takim stanie, ze nie da sie tam
    normalnie mieszkac.
    To, ze powienien byc zameldowany u matki wiemy, pytalam czy mozna kogos
    wymeldowac na bruk? Mieszkanie matki jest w prywatnej kamienicy, bedzie
    problem z zameldowaniem.

    tres

  • 4. Data: 2006-10-03 16:28:05
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    > To, ze powienien byc zameldowany u matki wiemy, pytalam czy mozna kogos
    > wymeldowac na bruk?

    Wymeldować to nie to samo co wyrzucić. Wymeldować zawsze można.

    Mieszkanie matki jest w prywatnej kamienicy, bedzie
    > problem z zameldowaniem.

    Taaak? Ciekawe. To chyba nie mieszkanie matki.

  • 5. Data: 2006-10-03 16:31:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tresea wrote:
    > Witam i proszę o jakas wskazowke, bo nie wiemy jak dzialac...
    > Kolega jest zameldowany w mieszkaniu swojego ojca-alkocholika

    Kto to jest "alkocholik"? Nie znam takiego słowa...

    > (mieszka ze swoja matka).

    Czyli popełnia wykroczenie przeciwko ustawie o ewidencji ludności.

    > Czynsz oplaca syn, w mieszkaniu nie ma pradu, gazu.
    > Ojciec zlozyl do spoldzielni wniosek o wymeldowanie syna. I tu pytanie :

    Spółdzielni??? A od kiedy spółdzielnia zajmuje się sprawami meldunkowymi?

    > czy mozna kogos wymeldowac na bruk? Kolega nie ma innego zameldowania i

    W tym przypadku - nawet trzeba.

    > jesli nie uda mu sie w ciagu 7 dni przekonac ojca

    Do czego ma przekonywać? Do pomocy w popełnianiu wykroczenia?

    > to zostanie bez zameldowania.

    I co z tego?

  • 6. Data: 2006-10-03 16:31:30
    Od: wombi <j...@d...pl>

    tresea napisał(a):

    > To, ze powienien byc zameldowany u matki wiemy, pytalam czy mozna kogos
    > wymeldowac na bruk?

    Jeśli nie mieszka u ojca to pewnie będzie wymeldowany w trybie
    administracyjnym. Co innego gdyby mieszkał.Wtedy ojciec musiałby złożyć
    pozew o eksmisję i chyba zapewnić lokal zastępczy(chociaż nie wiem jak
    jest dokładnie z tym ostatnim).

  • 7. Data: 2006-10-03 16:33:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tresea wrote:
    > zostanie bez zameldowania.

    PS: pomijając taki detal, że nie rozumiem co jest strasznego w "braku
    zameldowania", to zwracam uwagę, że ma obowiązek zameldować się tam,
    gdzie faktycznie mieszka - czyli u matki.

  • 8. Data: 2006-10-03 17:28:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tresea wrote:

    > A mieszkales kiedys z alkoholikiem, ktory jest na dnie? Wieloletnim
    > kryminalista, ktory sprzedalby nawet Twoje buty, gdybys zostawil je w
    > mieszkaniu? Z czlowiekiem, ktory z ladnego mieszkania zrobil meline,

    A czy to moja wina, że taki jest?

    > sprowadza kumpli, mieszkanie jest w takim stanie, ze nie da sie tam
    > normalnie mieszkac.
    > To, ze powienien byc zameldowany u matki wiemy, pytalam czy mozna kogos
    > wymeldowac na bruk?

    Masz jakieś problemy z czytaniem? Najemca/właściciel lokalu ma OBOWIĄZEK
    wymeldować.

    Poza tym co to jest wymeldowanie "na bruk"? Wymeldowanie to tylko
    zgłoszenie, że dana osoba się z danego miejsca wyprowadza/wyprowadziła.

    Urzędu rejestrującego wymeldowanie nie interesuje, gdzie ta osoba będzie
    meldować się teraz - to nie ich sprawa i takie pytanie w ogóle nie pada
    (nie istnieje coś takiego, jak "wymeldowanie dokądś").

    > Mieszkanie matki jest w prywatnej kamienicy, bedzie
    > problem z zameldowaniem.

    Nie będzie.

  • 9. Data: 2006-10-03 17:53:05
    Od: tresea <t...@p...onet.pl>

    > Mieszkanie matki jest w prywatnej kamienicy, bedzie
    >
    > Taaak? Ciekawe. To chyba nie mieszkanie matki.

    Zle nazwalam...matka mieszka w kamienicy prywatnej.

  • 10. Data: 2006-10-03 18:18:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tresea wrote:

    > Zle nazwalam...matka mieszka w kamienicy prywatnej.

    Na dziko? Na klatce się gnieździ bez umowy? Czy też ma jakąś umowę najmu?