  • 31. Data: 2009-08-14 13:48:54
    Temat: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Od: BK <b...@g...com>

    On Aug 14, 3:39 pm, Alojzy Zakalec <a...@g...com> wrote:

    > Właśnie wczoraj wieczorem, tak żeby sprawdzić, zadzwoniłem na 112 i
    > spytałem "czy w Polsce tzw. selekcja w klubach jest legalna?" i
    > opowiedziałem o takiej typowej sytuacji, że ochroniarz stojący na
    > wejściu nie chce wpuścić parę osób z grupy znajomych w której
    > wybraliśmy się do takiego lokalu ażeby się pobawić. Odpowiedź: "to
    > prywatny klub i mogą wpuszczą kogo uważają" kropka. Na moje
    > wątpliwości pani jeszcze dodała: "a jaki paragraf tego zabrania?
    > prosze poszukać i porozmawiać z właścicielem lub kierownikiem tego
    > lokalu". I co zrobić z czymś takim?- Hide quoted text -

    Powinni Cie zamknac.

    112 sluzy do zglaszania sytuacji alarmowych, to telefon alarmowy.
    Kogos moga mordowac gdzies na ulicy i nikt nie da rady wezwac pomocy
    bo 112 blokuje jakis skonczony debil dzwoniacy z pytaniem o porade
    prawna w sprawie selekcji w klubach.

  • 32. Data: 2009-08-14 15:15:23
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 14, 3:48 pm, BK <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > Kogos moga mordowac gdzies na ulicy i nikt nie da rady wezwac pomocy
    > bo 112 blokuje jakis skonczony debil dzwoniacy z pytaniem o porade

    to gdzie mam dzwonić w przypadku sytuacji łamania prawa w której czuję
    się poszkodowany?

  • 33. Data: 2009-08-14 17:45:31
    Od: BK <b...@g...com>

    On 14 Sie, 17:15, Alojzy Zakalec <a...@g...com> wrote:

    > to gdzie mam dzwonić w przypadku sytuacji łamania prawa w której czuję
    > się poszkodowany?

    Np. na policje - maja inne numery niz alarmowe. Czasami trzeba widziec
    wiecej niz czubek wlasnego nosa. Zastanowiles sie chociaz 15 sek. czy
    Twoj problem z wejsciem do klubu to sprawa na numer alarmowy gdzie
    ludzie dzwonia jak ktos ma zawal, dom sie pali albo kogos wlasnie
    bija? Czlowieku. Wez sobie ksiazke telefoniczna lub google - znajdz
    numer telefonu do swojej komendy/komisariatu i zadzwon ale kurde nie
    na telefon alarmowy pogotowia/strazy pozarnej i policji.

  • 34. Data: 2009-08-14 17:47:16
    Od: BK <b...@g...com>

    > to gdzie mam dzwonić w przypadku sytuacji łamania prawa w której czuję
    > się poszkodowany?

    A zreszta - nie dzwoniles w sytuacji lamania prawa tylko jak sam
    napisales "tak zeby sprawdzic" wes sobie swoja glowe i wloz do
    odpalonej betoniarki - tak zeby sprawdzic.

    Boze drogi mentalnosc gimnazjalisty - zadzownie na 112 cos sprawdzic.

  • 35. Data: 2009-08-14 22:39:59
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 14, 7:47 pm, BK <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > odpalonej betoniarki - tak zeby sprawdzic.
    >
    > Boze drogi mentalnosc gimnazjalisty - zadzownie na 112 cos sprawdzic.

    ale sprawdzić w dobrej wierze, bo rezultaty tego publikuję tutaj w
    nadziei, iż przyczyni się to do poprawienia jakości sprawowania
    obowiązków przez służby spod 112

    społeczeństwo powinno kontrolować to jak funkcjonują instytucje
    użyteczności publicznej...

  • 36. Data: 2009-08-14 23:02:22
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

  • 37. Data: 2009-08-14 23:34:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-08-14, Alojzy Zakalec <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > obowiązków przez służby spod 112
    >
    > społeczeństwo powinno kontrolować to jak funkcjonują instytucje

    I namasciło akurat ciebie na kontrolera, prawda? Masz tupet, ale jeszcze
    bardziej widać, że masz misję. Fakt, wykazałeś, że służby 112 się nie
    spisują bo powinni cię z miejsca pogonić. To nie jest darmowa poradnia
    prawna dla ludzi bez wyobraźni (w najlepszym wypadku).

    --
    Marcin

  • 38. Data: 2009-08-15 05:49:20
    Od: BK <b...@g...com>

    On 15 Sie, 01:02, Alojzy Zakalec <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > obowiązków przez służby spod 112
    >
    > społeczeństwo powinno kontrolować to jak funkcjonują instytucje

    W dupie ludzie maja Twoja "misje od Boga" w dziedzinie selekcji w
    klubach rozpieszczony egoistyczny dzieciaku - 112 to numer od ktorego
    zalezy czesto ludzkie zycie lub dorobek zycia, a Ty zachowujesz sie
    jak zblazowany szczyl dzwoniac tam w sprawie selekcji w klubach.

    Nie wiem co jest gorsze, ze tam zadzwoniles z takim gownem czy to, ze
    teraz dalej uwazasz, ze nie zrobiles nic zlego.

  • 39. Data: 2009-08-15 06:16:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BK pisze:

> [...]
    >
    > Nie wiem co jest gorsze, ze tam zadzwoniles z takim gownem czy to, ze
    > teraz dalej uwazasz, ze nie zrobiles nic zlego.

    A co to za bzdury? Jak złapią złodzieja batonika, to muszą policję
    informować listownie, bo 112 jest od gwałtów wzwyż?

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2009-08-15 06:44:02
    Od: BK <b...@g...com>

    On 15 Sie, 08:16, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    A co to za bzdury? Jak złapią złodzieja batonika, to muszą policję
    > informować listownie, bo 112 jest od gwałtów wzwyż?
    >
    > --
    > Liwius

    Jest chyba roznica zadzwonic na 112 jak zlapia zlodzieja, a zadzwonic
    sobie wieczorem na pogadanke "co by bylo gdyby" w temacie selekcji w
    klubach. Na 112 powinno sie dzwonic w sytuacjach alarmowych [dlatego
    to telefon alarmowy], a nie po darmowa porade prawna czy zeby sobie
    filozoficznie porozwazac o selekcji w klubach. To wspolny numer dla
    pogotowia, strazy pozarnej i policji i czasami sie warto jednak nad
    soba zastanowic.