  • 1. Data: 2009-08-12 21:02:00
    Temat: Wróciłem na miejsce zbrodni
    Od: Arek <a...@e...net>

    I powiem tak - słup jest kompletnie niewidoczny.
    A na nim i na słupie obok ślady stłuczek. Wielu.
    Na dodatek znaki są przesłonięte przez gałęzie krzewów.

    Myślę, że pomalowanie na nim jakichś dwóch odblaskowych
    pasów mogłoby uratować komuś mienie, zdrowie a może nawet życie.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 2. Data: 2009-08-12 21:14:21
    Temat: Re: Wróciłem na miejsce zbrodni
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
> [...]
    >
    > Myślę, że pomalowanie na nim jakichś dwóch odblaskowych
    > pasów mogłoby uratować komuś mienie, zdrowie a może nawet życie.

    to jak ci się już ręce po imprezie tak nie trzęsą, to zrób porządne zdjęcie.

  • 3. Data: 2009-08-12 22:09:35
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał :

> [...]
    >
    > Myślę, że pomalowanie na nim jakichś dwóch odblaskowych
    > pasów mogłoby uratować komuś mienie, zdrowie a może nawet życie.

    To fajnie, ale pomyśl jeszcze na która grupę chciałeś to wysłać ;-)

    Krystian

  • 4. Data: 2009-08-13 15:56:28
    Temat: czyzby to ten Arnold?
    Od: "marriusz" <m...@v...pl>