  • 21. Data: 2009-08-13 16:09:55
    Temat: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 13, 5:07 pm, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:
    > Alojzy Zakalec napisal:> no może chodzi o to że ma mafię i jej speluny w ogóle nie
    ma miejsca w

    >           ^^^^^^^^^^^^
    >
    > Ile ty masz lat?

    30 - ale co to ma w ogóle do rzeczy???

    > Bo albo jestes kims bardzo mlodym, ktory nie orientuje
    > sie w doborze slow

    okres adolescencji to ten bardzo burzliwy okres dojrzewania kiedy w
    mózgu człowieka dokonują się dramatyczne zmiany (widoczne nawet w
    rezonansie magnetycznym jako zdumiewająco szybkie zmiany anatomiczne!)
    i kiedy dorośli winni wykazywać WYJĄTKOWĄ ostrożność, kulturę i
    mnóstwo wyobraźni aby w pewnym sensie pomóc przejść bezpiecznie przez
    to pole minowe. Taktowny dobry przykład jest wówczas WSZYSTKIM!

    A zamiast tego MAFIA wychodzi im naprzeciw ze swą ofertą swoich
    SPELUN, żeby nastolatkowie uciekli spod dyskretnego wpływu
    cywilizacji. GDZIE SĄ WŁADZE PAŃSTWOWE I DLACZEGO MAJĄ TO W DUPIE?
    Dobre wychowanie kolejnych pokoleń leży w interesie całego
    społeczeństwa.

    > albo kims bardzo wiekowym, ktory uzywa jezyka oficjalnego.

    no nie jestem w okresie adolescencji
    ale znam nastolatków które i tak nie są analfabetami pomimo swojego
    wieku i świetnie rozumieją i posługują się językiem oficjalnym

    często znacznie lepiej niż tzw. ludzie wiekowi

  • 22. Data: 2009-08-13 16:31:29
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 13, 4:59 pm, Piotr Zawiły <z...@o...eu> wrote:

    > no jak to??? Przecież "to klub prywatny" więc mogą tam (we własnym
    > klubie) robić co tylko chcą!!!
    >
    > No właśnie nie mogą. Jeżeli zdecydowali się na "ochroniarza" to decydują się
    > również na przestrzeganie prawa, a co za tym idzie, na przestrzeganie ustawy o
    > Ochronie Osób i Mienia. Właściciel powinien wiedzieć, że istnieje taka ustawa, a
    > "ochroniarz" powinien posatępować zgodnie z nią.

    Ale to może nie jest żaden tam ochroniarz lecz po prostu
    współwłaściciel, albo po prostu przyjaciel właściciela co mu
    zwyczajnie (po przyjacielsku) pomaga w prowadzeniu JEGO klubu?
    Przecież to JEGO KLUB i może chyba poprosić znajomych i przyjaciół do
    pomocy w różnych czynnościach na terenie JEGO klubu? Więc nikomu nic
    do rzeczy co się dzieje w JEGO klubie!

  • 23. Data: 2009-08-13 16:57:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 13 Sie, 16:29, Alojzy Zakalec <a...@g...com> wrote:
    > not impressed? to poczytaj inne wypowiedzi z tego forum
    > albo też i z innych forów, jak np. tę (jest tu od razu jak można
    > wezwać policję):http://www.pora.pl/venue/enklawa-art-music-
    club
    > "dziewczyna  (20 dni temu)

    Ale co mnie obchodzą wynurzenia ludzi którzy czują się chorzy
    jeśli nie są widziani w trędi dżezi klubie mimo że to siedlisko
    dresiarzy i trzeba się ukorzyć na wstępie żeby dostąpić zaszczytu
    wstąpienia tamże?
    Jak ktoś jest na tyle bezkrytyczny, że poświęca swoją godność
    a czasem zdrowie tylko po to żeby BYĆ akurat tam bo tam
    chodzi "śmietanka" to nie mam zamiaru żałować, że dostał
    bęcki od małpoluda "ochroniarza", bo stało się to niejako
    na własne życzenie.
    Jak ktoś pisze że wszyscy mają dany
    klub za mordownię, że trzeba się płaszczyć przed dresem
    żeby wejść i jeszcze płacić za to pieniądze, to według mnie
    taki drobny incydent z obiciem wewnątrz jest bardzo
    pożyteczną i tanią lekcją która być może wpłynie w jakiś
    sposób na danego człowieka i sprawi, że ów zacznie
    używać tego, co Bozia wpakowała mu do czaszki...

    Pzdr.
    L.

  • 24. Data: 2009-08-13 17:11:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    SQLwysyn napisal:
    > Jak nie rozumiesz słów, które rozumie inteligentny człowiek - to udaj się na
    > konwersacje (też trudne słowo) do żłobka.

    Myslenie nie boli, ale no coz, widocznie twoj przydomek zobowiazuje.
    Jak bedzie pisal prace doktorska to niech sie bawi adolescencja.
    Ale jak pisze na grupe usenetowa to zwyczajnie wyglada to smiesznie,
    jak typowe nadymanie sie prawnika, aby sobie dodac powagi.

    > I nie atakuj dyskutantów ad
    > personam goglowy usenecisto z Bozej łaski.

    Ksiedzem jestes? 8^) Tak religijnie zalecialo.

    > Naucz sie poprawnie kodowac.

    Naucz sie czytac naglowki, bo sa poprawne. A jak twoj czytnik
    ma problemy to juz twoja broszka.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 26. Data: 2009-08-13 17:48:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Przecież to JEGO KLUB i może chyba poprosić znajomych i przyjaciół do
    > pomocy w różnych czynnościach na terenie JEGO klubu? Więc nikomu nic

    znaczy jak "ochroniarz" nie ma licencji to juz ustawa go nie obowiazuje za
    przeproszeniem "moze lac po mordzie"?

    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
    nie przekonam się, co mówię?" E.M. Forster

  • 25. Data: 2009-08-13 17:48:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Że nie wpuścili? Były już na grupie tematy. Dyskusyjna sprawa, nie ma
    > obowiązku zawierania umów, może prowadzący lokal nie chce zawrzeć
    > umowy. To jego prywatny lokal.

    nie, nie dlateg ze nie wpuscili.
    Np. dlatego, ze siła wyrzucaja, ze nie chca oddac mienia, ze w tym
    przypadku zastsowano srodki przymusu bezposredniego, wreszcie zeby wlasnie
    np. udokumentowac ze sie w tym lokalu było.

    P.S. Pamietam, ze dyskusje pod tytułem - to mój prywatny sklep, nie musze
    ci chciec sprzedac/ wykonac usługi konczyły sie innymi konkluzjami, niz ta
    o której piszesz...

    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."
    La Rochefoucauld

  • 27. Data: 2009-08-13 21:53:18
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 13, 7:48 pm, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
> [...]
    co następuje:

    > znaczy jak "ochroniarz" nie ma licencji to juz ustawa go nie obowiazuje  za

    Znaczy robi wtedy to prywatnie i na swoje konto.
    A że zwykle stoi przed (tym samym zawsze) wejściem i co niektórym nie
    pozwala wchodzić to tylko dlatego, że TAK LUBI i lubi tamto akurat
    miejsce, proste?
    Ja też bym sobie tak stanął jakbym miał waruny Terminatora ;)

  • 28. Data: 2009-08-14 07:03:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > A że zwykle stoi przed (tym samym zawsze) wejściem i co niektórym nie
    > pozwala wchodzić to tylko dlatego, że TAK LUBI i lubi tamto akurat

    nie do konca - jakim prawem to robi?

    > Ja też bym sobie tak stanął jakbym miał waruny Terminatora ;)

    po co? Masz jakies kompleksy? ;-P

    Jest Leżajsk, jest dobrze.
    Był Leżajsk, jest mi niedobrze.

  • 29. Data: 2009-08-14 13:00:46
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Aug 14, 9:03 am, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > nie do konca - jakim prawem to robi?

    Właśnie wczoraj wieczorem, tak żeby sprawdzić, zadzwoniłem na 112 i
    spytałem "czy w Polsce tzw. selekcja w klubach jest legalna?" i
    opowiedziałem o takiej typowej sytuacji, że ochroniarz stojący na
    wejściu nie chce wpuścić parę osób z grupy znajomych w której
    wybraliśmy się do takiego lokalu ażeby się pobawić. Odpowiedź: "to
    prywatny klub i mogą wpuszczą kogo uważają" kropka. Na moje
    wątpliwości pani jeszcze dodała: "a jaki paragraf tego zabrania?
    prosze poszukać i porozmawiać z właścicielem lub kierownikiem tego
    lokalu". I co zrobić z czymś takim?

  • 30. Data: 2009-08-14 13:39:46
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>