  • 101. Data: 2007-11-21 16:58:22
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > w wiadomości news:qai815-6eo.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > po pierwsze, poszkodowana musi miec tego swiadomosc,

    Ja zawsze byłem za powszechną edukacją seksualną. To koniu i reszta
    kaczystowców wywalili ją z programów.

    > po drugie nie zawsze chce se do tego przyznac,

    Ojej, bo to jej wina, że ją zgwałcili? Bo pewnie tych gwałcicieli
    "sprowokowała"? To też problem edukacji i wychowania.

    > to nie jest takie latwe jak sie wydaje,

    Kiedyś czytanie i pisanie było wielką i rzadką sztuką...

    > po trzecie te leki sa na recepte,

    W czym problem? Każdy lekarz na ostrym dyżurze może ją wystawić.

    > a po czwarte w naszym porabanym kraju
    > nie kazdy ginekolog wyda ci taka recepte itd

    A panie w kioskach dziurawą prezerwatywy ;->

  • 102. Data: 2007-11-21 17:02:58
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia 21 Nov 2007 17:34:03 +0100, Idiom napisał(a):

    > Mam kilka pytań.
    > Czy jeżeli zygota się nie zagnieździ, to po wydaleniu z układu rodnego, ma
    > możliwość żyć sobie dalej ?

    A czy dorosly czlowiek po opuszczeniu atmosfery zyje sobie dalej?
    Co ma srodowisko zycia do zaliczenia, badz nie w poczet organizmow zywych?

    > Do którego momentu taka zygota (a potem zarodek, jak napisałeś, zatem
    > najwyraźniej następuje jakiś rozwój) może się rozwijać? Czy aż do pełnego
    > wykształcenia się wszelkich narządów ? W jaki sposób taki zarodek/zygota się
    > odżywia ?

    Co ma do rzeczy w jaki sposob sie odzywia? Na poziomie komorkowym tak jak
    wszystkie zwierzeta. Na wyzszym poziomie tez podobnie do wielu innych.
    W srodowisku , w ktorym zyje jest bardziej samowystarczalny niz roczne
    dziecko.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 103. Data: 2007-11-21 17:03:07
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > to niech ta czesc spoleczenstwa stosuje swoja niuodowadnialna wiare do
    > siebie, a od reszty spoleczenstwa niech trzyma sie z daleka

    Hmm a ta część społeczeństwa, która np. posiada (nieudowadnialną) wiarę w
    to, że Żyd to nie człowiek powinna z tego tytułu żądać innego prawa karnego
    dla siebie ? Dopóki WIĘKSZOŚĆ uważa, że dzieci nie należy zabijać,
    niezależnie od wieku, nie pozwalamy na to całemu społeczeństwu. Gdy
    proporcje te się zmienią będzie zapewne odwrotnie i nie będę wówczas, uwierz
    mi, narzekał na istotę demokracji i stanowienia w niej prawa, tylko ze
    smutkiem przyjmę fakt legalności aborccji.

  • 104. Data: 2007-11-21 17:10:04
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > Nie zyjemy w panstwie wyznaniowym, przynajmniej chce sie tym ludzic. Jesli
    > cos jest kwestia wiary powinno zostawac do rozpatrywania przez sumienie
    > czlowieka, ktory w to wierzy a nie narzucane innym - zwlaszcza innym z
    > innym swiatopogladem. Tym bardziej ze to zakaz sztuczny - nabija kasy
    > ginekologom

    Jakie znaczenie ma wyznaniowość ? Dopóki 50% społeczeństwa uważa aborcję za
    przestępstwo - tak powinno stanowić i prawo. Gdy stosunek do problemu się
    zmieni - zakaz pewnie zostanie zniesiony. To pogląd na aborcję może być
    inspirowany wiarą a nie przepis.

    > czy innym pokatnym "przywracaczom miesiaczki". Juz pomijam, ze jest
    > pigulka

    Bo to powinno być ścigane z urzędu.

    > ru486. Zazywasz ja i chocby twoim mezem byl sam wierzejski czy inny
    > giertych nigdy sie nie dowie, ze o maly figiel bylby tatusiem

    Myślę, że dowiesz się tego w niebie.

  • 105. Data: 2007-11-21 17:12:22
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Pisałayśmy skargę, ale potem proboszcz miał wykręt, że ojciec nie leży na
    > katolickim cmentarzu (czytaj na ich cmentarzu).

    Chodziło mi o rozmowę lub list do biskupa.

    > W chwili obecnej należę do innej parafii i mieszkam w innym mieście.

    To dobrze słyszeć, że nie zerwałaś łączności z Kościołem przez jednego
    siejacego zgorszenie księdza.

  • 106. Data: 2007-11-21 17:30:29
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    Any User pisze:

    > I na tym właśnie polega katolska indoktrynacja.

    przy braku argumentów - atak ze stereotypem

  • 107. Data: 2007-11-21 17:52:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Idiom wrote:

    > Czy jeżeli zygota się nie zagnieździ, to po wydaleniu z układu rodnego, ma
    > możliwość żyć sobie dalej ?

    To akurat jest mechanizm naturalny, odrzucający zygoty mocno wadliwe,
    które i tak nie miałyby szansy na przeżycie.

    Oczywiście czasami ten mechanizm też nawala i mamy jeden z rodzajów
    bezpłodności, ale to już inna sprawa...

  • 108. Data: 2007-11-21 17:53:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Czyli mozna zabic nieprzytomnego doroslego czlowieka?

    Można. Ale nie wolno ;-> (BP,NMSP ;) )

    > Odrozniasz komorki plciowe od somatycznych? Haploidalne od diploidalnych?

    Nie używaj tak naukowych słów, bo się chłopak całkiem zgubi ;)

  • 109. Data: 2007-11-21 17:54:00
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    > Dopóki 50% społeczeństwa uważa

    Pewnikiem przespalam jakies referenudum w ten sprawie.

    > Myślę, że dowiesz się tego w niebie.

    Jakim niebie?;)

    HaNkA

  • 110. Data: 2007-11-21 17:55:02
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:em4e15-fuv.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ojej, bo to jej wina, że ją zgwałcili? Bo pewnie tych gwałcicieli
    > "sprowokowała"? To też problem edukacji i wychowania.

    to nie ma nic wspolnego z edukacja, to powazny uraz psychiczny, czesta reakcja
    na taki uraz jest wlasnie wyparcie

    > Kiedyś czytanie i pisanie było wielką i rzadką sztuką...

    i po co ta demagogia, pogadajz jakims psychologiem zamiast smucic

    > W czym problem? Każdy lekarz na ostrym dyżurze może ją wystawić.

    a ty pamietasz ze mieszkasz w polsce, bo cos mi sie wydaje ze zapomniales

    > A panie w kioskach dziurawą prezerwatywy ;->

    sam dostales wpierdziel od ochroniarzy bo robiles foty centrum handlowego, wiec
    po co taki pieprzysz