  • 241. Data: 2007-11-24 17:06:14
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Idiom wrote:

    > A bądź łaskaw zauważyć, że nie biorę udziału w dyskusji czy zygota jest
    > organizmem żywym czy nie, podwazam tylko dziwny pogląd Arka, że zygota poza
    > układem rozrodczym może samodzielnie przetrwać.

    Dziwne kryterium...

    A noworodek może? To skąd te wiadomości o martwych noworodkach
    znajdywanych po różnych śmietnikach? Nie mógł się samodzielnie utrzymać
    przy życiu? Znaczy się - nie człowiek.

  • 242. Data: 2007-11-24 17:10:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:

    > To proszę wyjąć, utrzymać przy życiu i nie bredzić.

    To jest tylko kwestia techniczna.

    Do niedawna 5-miesięczny wcześniak byłby wg. twojej definicji "embrionem".

  • 243. Data: 2007-11-24 18:17:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1i2m15-v29.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > To jest tylko kwestia techniczna.

    Bez znaczenia. Twierdzenie ma być weryfikowalne (inaczej - sprawdzalne) i
    zawierać dowód.

    > Do niedawna 5-miesięczny wcześniak byłby wg. twojej definicji "embrionem".
    Niewiele z tego co napisałem udało ci się pojąć.
    Jak chcesz ze mną polemizować to najpierw czytaj co napisałem i przemyśl to.

    BTW - skrót "wg" pisze się bez kropki.

    --
    Jotte