  • 91. Data: 2007-11-21 16:34:03
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    Szerszeń zapytał

    czy zygoda jest w stanie samodzielnie istniec poza organizmem matki?

    Ty odpowiedziałeś, że tak, bo:

    > Do momentu zagniezdzenia sie, zygota a potem zarodek, sa samowystarczalne

    Z Twojej wypowiedzi wynika, że zygota przed zagnieżdżeniem się jest
    samowystarczalna i może istnieć samodzielnie poza organizmem matki.

    Mam kilka pytań.
    Czy jeżeli zygota się nie zagnieździ, to po wydaleniu z układu rodnego, ma
    możliwość żyć sobie dalej ?
    Do którego momentu taka zygota (a potem zarodek, jak napisałeś, zatem
    najwyraźniej następuje jakiś rozwój) może się rozwijać? Czy aż do pełnego
    wykształcenia się wszelkich narządów ? W jaki sposób taki zarodek/zygota się
    odżywia ?

    Nie lubię dyskusji o aborcji, ale wypisywać takie bzdety?! To już przesada.

  • 92. Data: 2007-11-21 16:40:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bereiter wrote:

    > Moim zdaniem uświadomienie o czyhających w dzisiejszych czasach
    > niebezpieczeństwach, to rola rodziców i po części szkoły.

    Co do szkoły, to niestety poprzednia ekipa sabotowała edukację seksualną
    jak się tylko da... Może nowa coś naprawi.

  • 93. Data: 2007-11-21 16:41:13
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 17:22:00 +0100, Any User napisał(a):

    > I na tym właśnie polega katolska indoktrynacja.

    To znaczy na czym polega? Ze zakaz zabijania nie powinien byc zalezny od
    przekonac ewentualnego zabojcy?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 94. Data: 2007-11-21 16:43:06
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 17:21:34 +0100, Any User napisał(a):

    > Nie, ponieważ ja już jestem narodzony.

    Ale narodziny to tylko Twoje kryterium czlowieczenstwa. Ja moge miec inne.

  • 95. Data: 2007-11-21 16:43:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pamana wrote:

    > to mogl napisac tylko facet,zalosne...

    To mogła napisać tylko durna fundziacka pseudo-feministka. Żałosne.

    > zasada jest prosta:" nie chcesz aborcji to jej sobie nie rob a innym nie
    > zagladac w macice,portfel i lozko."

    Znaczy się jak ktoś ma kasę z handlu "żywym towarem" a w łóżku ma
    związaną 8-letnią dziewczynkę to nie wolno mi tego nawet skrytykować?

  • 96. Data: 2007-11-21 16:48:02
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 11:36:54 +0100, szerszen napisał(a):

    > nie mozna zabic czegos (w sensie morderstwa) co nie jest chociazby swiadome
    > swojego istnienia

    Czyli mozna zabic nieprzytomnego doroslego czlowieka?

    > ano jest, z takim mysleniem jak to wyznawcy kk przedstawiaja to niedlugo
    > onaninzm bedzie wielokrotnym morderstwem

    Odrozniasz komorki plciowe od somatycznych? Haploidalne od diploidalnych?

  • 97. Data: 2007-11-21 16:49:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > pytania pomocnicze
    > - czy zygoda jest w stanie samodzielnie istniec poza organizmem matki?

    Czy zbiór mięsa, kości i paru innych drobiazgów podłączony do np.
    sztucznego płuco-serca jest zdolny samodzielnie istnieć po jego nagłym
    odłączeniu (bez usuwania przyczyny, dla której został do tegoż
    urządzenia podłączony).

    > - czy zygota/embrion posiada swiadomosc swojego istnienia? czy posiada
    > jakakolwiek swiadomosc?

    Czy wyżej wymieniony zbiór organów ma świadomość swojego istnienia? Czy
    posiada jakąkolwiek świadomość będąc w stanie śpiączki?

    > - no i pytanie ostatnie, kiedy stwierdzamy smierc czlowieka, jakie jest
    > jedno z kryteriow, dla ulatwienia dodam, czy czlowiek ze zniszczonym
    > mozgiem, podlaczony do aparatury podtrzymujacej zycie, zyje czy nie? czy
    > odlaczeni go od tej aparatury jest morderstwem?

    Cóż, dawniej kryterium było proste - jak ustała praca serca -> trup.

    Ale teraz przylazły jakieś liberały i powymyślały jakieś głupie
    reanimacje oraz "śmierć mózgową".

    Jak widzisz twoje argumenty są dość obosieczne ;->

  • 98. Data: 2007-11-21 16:51:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 12:12:09 +0100, szerszen napisał(a):

    > - czy zygoda jest w stanie samodzielnie istniec poza organizmem matki?

    Czy jestes w stanie samodzielnie przezyc poda woda?

    > - czy zygota/embrion posiada swiadomosc swojego istnienia? czy posiada
    > jakakolwiek swiadomosc?

    Czy zalany w trupa pijak posiada jakakolwiek swiadomosc?

  • 99. Data: 2007-11-21 16:53:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zly wrote:

    > Przeczytalem. Tylko co to ma do rzeczy? Pojsc po recepte do lekarza to
    > bedzie sie wstydzic, a pojs na zabieg to juz nie?

    Cóż, żyjemy w takim kraju, że "kobiety" (cudzysłów użyty, bo ciężko mi
    takie ścierwa w ogóle zaliczać do ludzi) wstydzą się nabywać środki
    antykoncepcyjne czy nawet oddawać dzieci do adopcji, a nie wstydzą się
    tych same dzieci mordować czy wyrzucać do śmietników.

    No, ale może noworodek to nie dziecko tylko taki wyrośnięty embrion? W
    końcu do samodzielnego życia nie jest zbytnio zdolny - jak widać na
    przykładzie tych "embrionów", które trafią do kartotek policyjnych.

  • 100. Data: 2007-11-21 16:55:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > Nie zyjemy w panstwie wyznaniowym, przynajmniej chce sie tym ludzic.

    Nie podskakuj, bo zaraz zmienię urzędową religię na Islam!
    (sorki, dorwałem się do Cywilizacji 4 ;) )