  • 111. Data: 2007-11-21 17:55:03
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    wiadomości news:rg4e15-fuv.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie podskakuj, bo zaraz zmienię urzędową religię na Islam!

    W niektorych aspektach bysmy pewnie nie zauwazyli roznicy:)

    > (sorki, dorwałem się do Cywilizacji 4 ;) )

    Good choice:)

    HaNkA

  • 112. Data: 2007-11-21 18:03:18
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Ja? Ja twierdzę, że nie rozróżniasz komórek od organizmu, a Ty mi wylatujesz z
    > porównaniem drzewa do człowieka.

    jedno i drugie jest organizmem, jak nie wiesz co to jest porownanie, to mzoe
    wroc do podstawowki

    > Nie

    no prosze, a jednego od drugiego bez badan genetycznych nie odroznisz, jaka jest
    wiec wg ciebie roznica na tym etapie rozwoju?

    > Do momentu zagniezdzenia sie, zygota a potem zarodek, sa samowystarczalne

    nie sa, poniewaz usuniete z tego sodowiska natychmiast zgina

    > To moze swiadomosc tez sie rozwija?

    najpierw musi sie zaczac

    > Rozmawiamy o poczatku zycia, ktore jest wyrazny i jednoznaczny.
    > Smierc to proces,

    smierc tez jest jasna i wyrazna, sa jasne symptomy smierci i na ich podstawie
    mozna stwierdzic kiedy mniej wiecej zaczyna sie zycie

    > Ludzki płód nie jest istotą ludzką!?
    > To czym ???

    ludzkim plodem, istota ludzka to etap koncowy

    czy jajko to kura?

    > A ten organizm to jaką niby ma klasyfikację biologiczną?

    jest ludzki, ale nie jest czlowiekiem

    > Czyli tchnienie Ducha?

    w sumie czego sie mozna po tobie spodziewac

    > Ależ ja rozumiem, że dla Ciebie człowiek to mózg.
    > Tyle, że to jest TWOJE kryterium, biologiczne jest zupełnie inne.

    nie mowimy o biologicznej klasyfikacji
    tylko o tym co czyni czlowieka czlowiekiem i co odroznia go od zwierzecia

    wszystko mozna lub bedzie mozna przeszczepic, oprocz mozgu, bomozg to dana
    osoba, jej swiadomosc, pamiec, zachowanie, wszystko

  • 113. Data: 2007-11-21 18:05:32
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:064e15-2uv.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ale teraz przylazły jakieś liberały i powymyślały jakieś głupie
    > reanimacje oraz "śmierć mózgową".
    >
    > Jak widzisz twoje argumenty są dość obosieczne ;->

    albo nie zrozumieles tego co napisales, albo sie ze mna zgadasz tylko o tymnie
    wiesz :)

  • 114. Data: 2007-11-21 18:07:49
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To znaczy na czym polega? Ze zakaz zabijania nie powinien byc zalezny od
    > przekonac ewentualnego zabojcy?

    zabic mozna cos co zyje, zyje na poziomie wyzszym niz komorkowy, wracamy do tego
    co juz zostalo napisane wiec bez sensu

  • 115. Data: 2007-11-21 18:08:47
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > dla siebie ? Dopóki WIĘKSZOŚĆ uważa, że dzieci nie należy zabijać, niezależnie
    > od wieku, nie pozwalamy na to całemu społeczeństwu.

    embrion to nie dziecko

  • 116. Data: 2007-11-21 18:14:47
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Jakie znaczenie ma wyznaniowość ? Dopóki 50% społeczeństwa uważa aborcję za
    > przestępstwo - tak powinno stanowić i prawo. Gdy stosunek do problemu się
    > zmieni - zakaz pewnie zostanie zniesiony.

    o ile mnie pamiec nie myli to we wszelkich sadarzach wiekszosc pytanych jest za
    liberalizacja przepisow antyaborcyjnych wiectwoja logiga cos sie nie kleii

    > To pogląd na aborcję może być inspirowany wiarą a nie przepis.

    przepisy w tej materii ustanawiane byly wlasnie pod naciskiem kk i "elyty"
    rzadzacej ktora chciala sie mu przypodobac

  • 117. Data: 2007-11-21 18:16:38
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 14:51:45 +0100, Jotte napisał(a):

    > Proponuję kompromis - o komórkach niech decyduje kobieta jako ich
    > właścicielka, duszę zwrócić producentowi.

    Znaczy kobieta, jako wlascicielka swojego dziecka moze je sobie zakisic w
    beczce?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 118. Data: 2007-11-21 18:25:32
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Znaczy kobieta, jako wlascicielka swojego dziecka moze je sobie zakisic w
    > beczce?

    Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem przedpiścę, gdyż przestałem
    regularnie czytać ten wątek, ale wg mnie kobieta może i powinna być
    rozumiana jako właścicielkę dziecka/płodu do momentu, w którym toto
    znajduje się w jej osobistym brzuchu.

    I dopóki tak się dzieje, powinna mieć prawo do decyzji nie tyle o
    uśmierceniu dziecka/płodu, co po prostu do decyzji o dysponowaniu swoim
    osobistym brzuchem, również w zakresie natychmiastowego usunięcia z
    niego dziecka/płodu, niezależnie od tego, co się z usuniętym
    dzieckiem/płodem w konsekwencji tego usunięcia stanie.

    I tyle.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 119. Data: 2007-11-21 18:40:45
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    >sadarzach

    Tu mnie zabiles. Teraz napisz za kare 100x "sondaż":)

    HaNkA

  • 120. Data: 2007-11-21 18:47:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 19:25:32 +0100, Any User napisał(a):

    > I dopóki tak się dzieje, powinna mieć prawo do decyzji nie tyle o
    > uśmierceniu dziecka/płodu, co po prostu do decyzji o dysponowaniu swoim
    > osobistym brzuchem,

    Jestem jak najbardzie za - nikt kobiet nie chce zmuszac do zachodzenia w
    ciaze

    > również w zakresie natychmiastowego usunięcia z
    > niego dziecka/płodu, niezależnie od tego, co się z usuniętym
    > dzieckiem/płodem w konsekwencji tego usunięcia stanie.

    Nie moge sie zgodzic. Dziecko samo z siebie sie w tym brzuchu nie pojawilo.
    Rownie dobrze mozna napisac, ze wlasciciel samolotu powinien miec prawo
    natychmiast usunac Cie z pokladu, niezaleznie, co sie w konsekwencji
    usuniecia stanie.