  • 31. Data: 2016-03-19 00:40:23
    Temat: Re: 5 miechów w więzieniu bo prokurator nie ten numer wybrał
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Jak Prokurator może zarządzić NIELEGALNY podsłuch? Zarządza go sąd.
    Ciekawe.
    Sposobów na nielegalny podsłuch jest kilka.

  • 32. Data: 2016-03-19 12:59:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jak Prokurator może zarządzić NIELEGALNY podsłuch? Zarządza go sąd.

    normalnie. Zarządzi i już. I co mu zrobisz?
    http://polska.newsweek.pl/wasik-gumowe-ucho--podsluc
    hiwal-ponad-6-2-tys--razy,80437,1,1.html

    a teraz jeszcze do tego dorobili sobie odpowiednie prawo.
    Niezgodne z Konstytucją ale po to rozpieprzają TK

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2016-03-19 16:38:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-03-16 o 00:40, Smok Eustachy pisze:

    > Ciekawe.
    > Sposobów na nielegalny podsłuch jest kilka.

    Cały szereg, tylko akurat Prokurator, którego tu przywołano, jest
    jedynym podmiotem postępowania karnego, który tego zrobić nie da rady z
    przyczyn technicznych.

    Policja, ABW, CBA itd. mogą zrobić podsłuch bez zgody sadu i będzie on
    nielegalny. Sąd może się skorumpować i nakazać zrobienie podsłuch pomimo
    braku podstaw - będzie on nielegalny. A prokurator? Ani sam go zrobić
    mniej lub bardziej legalnie nie może. Ani zlecić go z naruszeniem prawa
    możliwości nie ma.

  • 34. Data: 2016-03-19 16:39:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-03-16 o 12:59, masti pisze:

    > normalnie. Zarządzi i już. I co mu zrobisz?
    > http://polska.newsweek.pl/wasik-gumowe-ucho--podsluc
    hiwal-ponad-6-2-tys--razy,80437,1,1.html

    Ale to Sąd zleca!

  • 35. Data: 2016-03-19 20:28:28
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Jak Prokurator może zarządzić NIELEGALNY podsłuch? Zarządza go sąd.

    Czyżby? Poczytaj k.p.k. - dla ułatwienia art. 237 par. 2 o przestępstwo
    "niekatalogowe".

    --
    Sonn

  • 36. Data: 2016-03-19 20:29:28
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Ani zlecić go z naruszeniem prawa
    > możliwości nie ma.

    Założysz się?

    --
    Sonn

  • 37. Data: 2016-03-19 20:36:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-03-16 o 20:28, Sonn pisze:

    > Czyżby? Poczytaj k.p.k. - dla ułatwienia art. 237 par. 2 o przestępstwo
    > "niekatalogowe".

    O tym nie pomyślałem.

  • 38. Data: 2016-04-16 02:13:38
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Mar 2016, Robert Tomasik wrote:

    > Ale nadal to będzie odpowiedzialność karna, a nie dyscyplinarna.

    Moment.
    Ale przecież warunkowana jest odpowiedzialnością dyscyplinarną, dobrze
    rozumiem? No to brak dyscyplinarnej poskutkuje nieuchyleniem immunitetu,
    a tym samym brakiem odpowiedzialności karnej (mimo, że *formalnie*
    jest, będzie "niedostępna").
    Zgadza się czy nie?

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2016-04-17 23:12:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 19.03.2016 o 12:59, masti pisze:
    /.../
    > a teraz jeszcze do tego dorobili sobie odpowiednie prawo.
    > Niezgodne z Konstytucją ale po to rozpieprzają TK

    Trybunał się sam rozpieprza.

  • 40. Data: 2016-04-17 23:17:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Smok Eustachy wrote:

    > W dniu 19.03.2016 o 12:59, masti pisze:
    > /.../
    >>
    > Trybunał się sam rozpieprza.

    tak, tak smoczku. Trybunał nie opublikował swoich wyroków i nie
    zaprzysiągł sędziów.

    Zmień dilera.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?