  • 1. Data: 2016-03-14 12:49:20
    Temat: 5 miechów w więzieniu bo prokurator nie ten numer wybrał
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Wazelina. Niech się motłoch nauczy żeby z pokorą wobec władzuni.

    https://www.youtube.com/watch?v=MGGywlvF22Q

  • 2. Data: 2016-03-14 13:00:02
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-03-14 o 12:49, Smok Eustachy pisze:
    > Wazelina. Niech się motłoch nauczy żeby z pokorą wobec władzuni.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=MGGywlvF22Q

    Ziemkiewicz tak narzeka na ten bezwzględny system prawny III RP, a
    zapomniał że uchwalona niedawno ustawa o prokuraturze gwarantuje
    prokuratorom bezkarność, gdy tylko uzasadnią łamanie prawa interesem
    społecznym.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2016-03-14 13:46:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Smok Eustachy wrote:

    > Wazelina. Niech się motłoch nauczy żeby z pokorą wobec władzuni.

    lubisz być pod butem Pana?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-03-14 14:00:16
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapomniał że uchwalona niedawno ustawa o prokuraturze gwarantuje
    > prokuratorom bezkarność, gdy tylko uzasadnią łamanie prawa interesem

    Proszę o dowody na potwierdzenie tego co napisałeś.

  • 5. Data: 2016-03-14 14:14:02
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-14 o 14:00, mkarwan pisze:

    > Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę o dowody na potwierdzenie tego co napisałeś.

    Ty jesteś naprawdę tak głupi czy tylko udajesz?
    Poczytaj sobie nową ustawę o prokuraturze i sobie poszukaj. Może choć
    raz uda ci się coś w życiu przeczytać samodzielnie i ze zrozumieniem.

    Nawet ci podam link:

    http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2016/177

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2016-03-14 16:35:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-03-16 o 14:14, Sonn pisze:

    > Ty jesteś naprawdę tak głupi czy tylko udajesz?
    > Poczytaj sobie nową ustawę o prokuraturze i sobie poszukaj. Może choć
    > raz uda ci się coś w życiu przeczytać samodzielnie i ze zrozumieniem.

    Czyli Ty po prostu coś sobie tam napiszesz, a wszyscy mają czesać ustawę
    i się domyślać, co też Tobie może chodzić.

  • 7. Data: 2016-03-14 16:48:54
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    > Czyli Ty po prostu coś sobie tam napiszesz, a wszyscy mają czesać ustawę
    > i się domyślać, co też Tobie może chodzić.

    Wszyscy wiedzą o co chodzi, a ty jeden nie. Biednyś.

    Art. 137. § 1. Za przewinienia służbowe, w tym za oczywistą i rażącą
    obrazę przepisów prawa i uchybienia godności urzędu, prokurator
    odpowiada dyscyplinarnie (przewinienia dyscyplinarne).
    § 2. Nie stanowi przewinienia dyscyplinarnego działanie lub zaniechanie
    prokuratora podjęte wyłącznie w interesie społecznym.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 8. Data: 2016-03-14 17:08:47
    Od: Mario <M...@...pl>

    > Czyli Ty po prostu coś sobie tam napiszesz, a wszyscy mają czesać ustawę
    > i się domyślać, co też Tobie może chodzić.

    mkarwan ma zwyczaj ciągłego domagania się dowodów w dyskusji. Miałem
    świetny przykład w dyskusji o Smoleńsku. W trakcie dyskutowania o
    trzymaniu się procedur lądowania, kwestionował właściwie wszystkie
    przepisy. Domagał się żeby udowadniać mu, że w polskich przepisach
    zostały zaimplementowane międzynarodowe przepisy lotnicze w tym
    wartości minimalne dla lądowań na przyrządach. Parę razy odszukasz mu
    linka do dokumentów, a w końcu zaczyna wkurwiać, że jego udział w
    dyskusji ogranicza się do zadawania ci zadań domowych. Po paru takich
    doświadczeniach jedyne co można powiedzieć to spierdalaj na drzewo.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2016-03-14 17:26:58
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Czyli Ty po prostu coś sobie tam napiszesz, a wszyscy mają czesać ustawę
    > i się domyślać, co też Tobie może chodzić.

    Udajesz, czy nie wiesz kim jest mkarwan i jak wygląda "dyskusja" z nim?

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2016-03-14 19:22:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-03-16 o 16:48, Roman Stachowiak pisze:

> [...]
    > § 2. Nie stanowi przewinienia dyscyplinarnego działanie lub zaniechanie
    > prokuratora podjęte wyłącznie w interesie społecznym.

    Nie wiem, co wszyscy wiedzą. Zauważ, że tu mowa o PRZEWINIENIACH
    SŁUŻBOWYCH. A zatem nie ma mowy o wykroczeniach czy przestępstwach.
    Przykładowo regulamin przewiduje, ze prokurator ma zatwierdzić
    przeszukanie w terminie 7 dni, a on WYŁĄCZNIE W INTERESIE SPOŁECZNYM
    termin ten przekroczy. Nie mam zielonego pojęcia, jak z tego można
    wywieść bezkarność prokuratora. Przepis jedynie stawia wyżej INTERES
    SPOŁECZNY nad naruszeniem dyscyplinarnym.