  • 1. Data: 2016-03-10 15:27:15
    Temat: Przedszkole i zabawa w meldunki
    Od: "Sadir" <W...@w...pl>

    Mieszkam z rodziną w mieście 1.
    Chcę posłać dziecko do państwowego przedszkola w mieście 2.
    Meldunek mam w mieście 2.
    Z tym, że nie chcę meldować dziecka u siebie w mieszkaniu ale u swojego ojca
    (też mieszka w 2) bo ma mieszkanie bliżej przedszkola
    Dziecko i żona ma meldunek w mieście 1.
    Jak to zrobić aby było bezpiecznie i bezkosztowo?

    Meldunek stały, czasowy? Jeśli czasowy to jak to widzi przyszłe przedszkole?
    Czy jeśli rodzic jest z meldunkiem np. miasto 2 adres Z a dziecko ma
    meldunek miasto 2 adres Y to będzie problem?
    Czy ja też mam się meldować u ojca? Czy dziecko może samo tam mieć meldunek?

  • 2. Data: 2016-03-10 15:44:49
    Temat: Re: Przedszkole i zabawa w meldunki
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2016-03-10 o 15:27, Sadir pisze:

    > Czy jeśli rodzic jest z meldunkiem np. miasto 2 adres Z a dziecko ma
    > meldunek miasto 2 adres Y to będzie problem?
    > Czy ja też mam się meldować u ojca? Czy dziecko może samo tam mieć
    > meldunek?

    Dziecko może mieć meldunek u dziadków - przerabiałem to w ubiegłym roku,
    przy okazji szkoły podstawowej i nie było problemów.

  • 3. Data: 2016-03-10 15:54:20
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/10/2016 8:27 AM, Sadir wrote:
> [...]
    > Dziecko i żona ma meldunek w mieście 1.
    > Jak to zrobić aby było bezpiecznie i bezkosztowo?

    zameldowac dziecko u dziadka.

    > Meldunek stały, czasowy? Jeśli czasowy to jak to widzi przyszłe
    > przedszkole?

    moze byc czasowe.
    widzenie przedszkola zalezy od wykladni dyrektorki i widzimisie sekretarki.

    zadzwon "anonimowo" i zapytaj.

    jak maja miejsca to im powinno zwisac.
    Jak jest ciasno to beda sie czepiac czego sie da.

    > Czy jeśli rodzic jest z meldunkiem np. miasto 2 adres Z a dziecko ma
    > meldunek miasto 2 adres Y to będzie problem?

    jak wyzej

    > Czy ja też mam się meldować u ojca? Czy dziecko może samo tam mieć
    > meldunek?

    moze samo.
    kto w przedszkolu ma pojecie kto ty jestes i kto mieszka pod tym adresem.

  • 4. Data: 2016-03-10 16:00:54
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2016-03-10 o 15:54, witek pisze:

    > zameldowac dziecko u dziadka.

    A podobno "meldunek nie daje żadnych praw". :)

    MJ

  • 5. Data: 2016-03-10 16:13:12
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/10/2016 9:00 AM, Michał Jankowski wrote:

    > A podobno "meldunek nie daje żadnych praw". :)
    >
    > MJ

    tylko przywileje.

    :)

  • 6. Data: 2016-03-11 01:21:31
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > meldunek miasto 2 adres Y to będzie problem?
    > Czy ja też mam się meldować u ojca? Czy dziecko może samo tam mieć

    Czyli zwalasz opiekę nad dzieckiem swojemu ojcu? Dziecko cały dzień w
    przedszkolu nie będzie, spać gdzies musi.

    --
    animka

  • 7. Data: 2016-03-11 01:40:44
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/10/2016 6:21 PM, Animka wrote:
    > Czyli zwalasz opiekę nad dzieckiem swojemu ojcu? Dziecko cały dzień w
    > przedszkolu nie będzie, spać gdzies musi.

    Animka, ty jak juz coś pierdniesz to ręce opadają.