  • 1. Data: 2016-03-11 22:47:15
    Temat: Rejestrator
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć, co warto kupować teraz do 300 zł? g1wh już praktycznie nie jest
    sprzedawane, a ja osobiście się zraziłem do tego sprzętu? Co innego?
    Neus NF3? Xiaomi SJ? A może jest coś w tej cenie (+-20zł) co by
    nagrywało i z przodu i z tyłu?

  • 2. Data: 2016-03-12 09:15:45
    Temat: Re: Rejestrator
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-11 o 22:47, PlaMa pisze:
> [...]
    > sprzedawane, a ja osobiście się zraziłem do tego sprzętu? Co innego?
    > Neus NF3? Xiaomi SJ? A może jest coś w tej cenie (+-20zł) co by

    Musisz poczekać, aż posłowie coś uchwalą na ten temat.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-03-12 13:38:39
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-03-12 o 09:15, Liwiusz pisze:

    > Musisz poczekać, aż posłowie coś uchwalą na ten temat.

    Hahaha :D Przepraszam wszystkich :)

  • 4. Data: 2016-03-12 13:48:40
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-03-12 o 13:38, PlaMa pisze:

    > Hahaha :D Przepraszam wszystkich :)

    Albo czekaj! Spróbuję obronić ten post :)

    Jaką kamerkę polecilibyście do samochodu, by w razie zdarzenia drogowego
    (nie daj boże wypadku, kolizji lub zauważenia jakiegoś przestępstwa)
    można będzie użyć nagrania z niej jako dowodu w sadzie lub na policji?
    Przez użycie rozumiem nagranie o maksymalnej płynności, szczegółowości i
    jakości dostępnej przy zakładanym budżecie.

    Czy teraz trochę bardziej już jest TG? :D

  • 5. Data: 2016-03-12 15:22:50
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    W dniu 11.03.2016 o 22:47, PlaMa pisze:
> [...]
    > sprzedawane, a ja osobiście się zraziłem do tego sprzętu? Co innego?
    > Neus NF3? Xiaomi SJ? A może jest coś w tej cenie (+-20zł) co by

    Cześć.
    Nie kupisz w tej cenie nic dobrego. Przerabiałem dużo sprzętu i póki co
    mam mio vue i jest ok. Teraz poluję na dualny bo się w sprzedaży pojawiły.

    --
    Łukasz

  • 6. Data: 2016-03-12 20:20:55
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To ja bym rozszerzył: w razie wandalizmu dokonanego na samochodzie (próba włamania,
    kradzież wycieraczek, urwanie tablicy, wgniecernie, zarysowanie).

    FUT pl.misc.samochody

    -----

  • 7. Data: 2016-03-13 10:51:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-12 o 13:48, PlaMa pisze:

> [...]
    > jakości dostępnej przy zakładanym budżecie.
    >
    > Czy teraz trochę bardziej już jest TG? :D

    Pytanie jest bez sensu, bo każdy dowód można użyć, a nawet najgorsza
    kamera jest lepsza od żadnej.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2016-03-15 14:49:05
    Od: A <a...@g...pl>

    PlaMa wrote:

    > Cześć, co warto kupować teraz do 300 zł? g1wh już praktycznie nie jest
    > sprzedawane, a ja osobiście się zraziłem do tego sprzętu? Co innego?
    > Neus NF3? Xiaomi SJ?

    xiaomi dashcam
    http://www.banggood.com/Xiaomi-Original-2_7-Inch-165
    -Degree-1296P-Car-
    Recorder-Support-ADAS-p-1016478.html

    (uwaga, UI po chińsku... ale proste i podobno ma wyjść aktualizacja firmware
    z angielskim (za jakiś czas))

    > A może jest coś w tej cenie (+-20zł) co by
    > nagrywało i z przodu i z tyłu?

    w/w nie spełnia niestety

    --
    A.