  • 61. Data: 2016-04-21 23:01:01
    Temat: Re: 5 miechów w więzieniu bo prokurator nie ten numer wybrał
    Od: DL <a...@c...efg>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    w kolejnbych

    > Ale po to jest konstytucja, zeby w waznych sprawach nie wystarczylo
    > miec 51% glosow.

    Jak widać na wszystko jest sposób.
    TK jest umazany w polityczne spory. Wybrany w nieprawidłowy sposób, czy z
    tej czy z tamtej strony. Mało istotne, ale tkwi w gównie po uszy.

    Czy to jest dobrze? Nie jest.
    Zacietrzewienie z obu stron jest tak duże, że ginie z oczu dobro państwa.
    Dobro Polski.

    --
    DL

  • 62. Data: 2016-04-22 10:43:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DL" napisał w wiadomości grup
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    >Czy to jest dobrze? Nie jest.
    >Zacietrzewienie z obu stron jest tak duże, że ginie z oczu dobro

    No ale widzisz - dobro Polski wg PiS to likwidacja TK i byc moze
    wybranie nowego, swojego :-)
    Dobro Polski w/g innych to utrzymanie obecnego TK, aby pilnowal co
    robi PIS :-)

    I kto ma racje ?

    J.

  • 63. Data: 2016-04-23 17:59:16