  • 41. Data: 2021-05-31 10:29:06
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 28 May 2021 20:07:04 +0200, _Master_ napisał(a):

    > 5 tysi to zarabiam ja z żoną i wychowuję jeszcze dziecko
    >
    > Nie uważam się za biedaka.
    >
    > Dlatego ten rozdźwięk jest tak bulwersujący.

    Załóż rodzinny dzień dziecka, zamiast się mazgaić.
    Dostaniesz kasę na każde dziecko i opłaty za media, remonty itp.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 42. Data: 2021-05-31 13:33:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 May 2021 20:12:03 +0200, _Master_ wrote:

    > I tu wychodzi ucisk biurokratyczny opiekuńczego państwa
    >
    > A dalej uważam że taką kwotę można wydać MĄDRZEJ i lepiej dla
    > przyszłości/zdrowia/psychiki dziecka.

    Moze i mozna, ale jak?

    > Ale głosowaliście za wejściem do UE to będziecie się jeszcze wiele razy
    > dziwić i lamentować jak są wydawane Wasze podatki ;-)

    Przeciez to akurat zawsze bylo.

    Teraz to mozesz psioczyc na jakies deklaracje smieciowe, gospodarke
    odpadami ... lub chwalic ...
    Czy inne unijne wymysly - deklaracja CE chocby ...

    J.

  • 43. Data: 2021-05-31 15:57:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-31-maja-2021 o 06:29, Shrek pisze:
    > Ale ty nie zarabiasz wraz z żoną tysiąc więcej niż minimalną. Master
    > nawet na pisią definicę "bogatego" jest dwa razy za biedny:P

    A to że korzystamy z prywatnej służby zdrowia to jest dowód na co?

    Że konowały chowające się przed pacjentami w skorumpowanych szpitalach
    to nasza przyszłość? ;-)

  • 44. Data: 2021-05-31 15:59:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-31-maja-2021 o 06:29, Shrek pisze:
    > Generalnie jak jest szansa że taki pakiet będziesz potrzebował... to go
    > nie dostaniesz.

    Przy obecnej patologii może tak być.

    Ale tak nie musi być.

    Dziś już każdy myślący Polak wie że dolewanie strumienia pieniędzy do
    tego bajzlu niczego nie załatwi.

  • 45. Data: 2021-05-31 19:12:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2021 o 08:27, _Master_ pisze:

    > Mam poważną chorobę przez którą nie mogę normalnie pracować.
    > Państwowa służba zdrowia rozkłada ręce. Prywatna przynajmniej próbuje mi
    > pomóc.

    I jak ci pomogła?

    > Pokrętna Twoja logika. Chodzi o to że pomimo że płacę rzetelnie składki
    > to państwówka nie zapewnia mi tego na co się umawialiśmy.

    Ciężko powiedzieć bez konkretów. Tych jak się domyślam nie usłyszymy...

    > Ale to trzeba i można ZMIENIĆ

    Jakiś konkretny przykład? Bo mam dziwne wrażenie, że w stanach już byś
    był bankrutem:(

    > Wyobraź sobie dzień wolności podatkowej powiedzmy w marcu i Twój wybór
    > co zrobisz z tymi dodatkowymi pieniędzmi.

    No może nie marzec a bliżej końca kwietnia. USA. Jeden z najdroższych i
    najmniej wydolnych systemów opieki zdrowotnej na świecie.

    > TAK Jak jesteś debilem to przetupasz i zdechniesz. Ale nie takich
    > obywateli potrzebuje społeczeństwo ;-)

    Powiem więcej - na ogół tych co nie przetupali ale zachorowali
    społeczeństwo też nie potrzebuje:P Po co komu taki zdechlak?

    > Jak nie jesteś debilem do zainwestujesz przynajmniej w dobre prywatne
    > ubezpieczenie które będzie leczyć wszystko i to taniej.

    Tak, tak... Prosty świat korwiniątka.

    > Państwo nie musi być tu pośrednikiem.
    > Nie musi się WPIERDALAĆ we wszystko.

    Akurat tutaj raczej musi. Ale ogólnie masz trochę racji.

    > Nie masz o tym pojęcia a posługujesz się medialnymi sloganami.

    No na taką siłę argumentu to i wot nie da rady:P

    > To jest dokładnie ta sama sytuacja. Wymysł biurokraty który marnuje siły
    > i środki pod przykrywką państwa opiekuńczego.

    Rozumiem, że sieroty należy zagospodarować wolnorynkowo?

    > Jak masz jaja to się przyznaj na kogo głosowałeś

    To akurat nie jest trudne do odgadnięcia - a w których wyborach?

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2021-05-31 19:14:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2021 o 15:57, _Master_ pisze:

    > A to że korzystamy z prywatnej służby zdrowia to jest dowód na co?

    A masz ten przeszczep płuc w pakiecie?

    > Że konowały chowające się przed pacjentami w skorumpowanych szpitalach
    > to nasza przyszłość? ;-)

    Akurat w prywatnych abonamentach też chowają się jak mogą.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2021-05-31 19:16:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2021 o 15:59, _Master_ pisze:

    > Przy obecnej patologii może tak być.
    >
    > Ale tak nie musi być.

    Oczywiście - wystarczy że wszyscy uwierzą w korwina. Rynek ubezpieczeń
    jest doskonałym przykładem - zdrowy do szpiku kości i nie ma wcale
    możliwości żeby ktoś został wyruchany. A już zwłaszcza klient!

    --
    Shrek

  • 48. Data: 2021-06-01 12:00:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-31-maja-2021 o 10:29, Olin pisze:
    > Załóż rodzinny dzień dziecka, zamiast się mazgaić.

    Ja?
    Animka wyciągnęła na światło dzienne to niezwykle pasjonujące
    ZAGADNIENIE ;-)

  • 49. Data: 2021-06-01 12:18:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-31-maja-2021 o 19:12, Shrek pisze:

    > I jak ci pomogła?

    Znalazła lek przeciwbólowy (to nie było proste) i kazała odstawić
    STATYNY które tylko pogarszały moje wyniki krwi.
    To nadal MAŁO ale dla mnie BARDZO DUŻO.

    > Ciężko powiedzieć bez konkretów. Tych jak się domyślam nie usłyszymy...

    Jakich konkretów?
    Zachorowałem i muszę czekać kilka miesięcy na wizytę u specjalisty.
    Musiałem pójść prywatnie bo trzeba pracować JUŻ a nie za kilka miesięcy.

    Czego nie rozumiesz?

    > No może nie marzec a bliżej końca kwietnia. USA. Jeden z najdroższych i
    > najmniej wydolnych systemów opieki zdrowotnej na świecie.

    Jak już w wielu książkach napisano ;-) w stanach jest inna kultura i
    bardzo wolnościowe podejście które GRYZIE SIĘ z LEWACKIEMI zakusami.
    Nawet sądy sobie nie radzą np. z aferą "PRZECIWBÓLOWĄ"

    To że w USA się nie udaje to nie znaczy że wszędzie musi się nie udawać

    > Powiem więcej - na ogół tych co nie przetupali ale zachorowali
    > społeczeństwo też nie potrzebuje:P Po co komu taki zdechlak?

    Czyli to samo co teraz a ile taniej ;-)

    > Tak, tak... Prosty świat korwiniątka.

    Pamiętasz bajkę "Król jest nagi"?

    Żyjemy w ułudzie że musi być DROGO i skomplikowanie
    Nawet 500+ można było spierdolić na początku przez "dochodowość"
    To tkwi w głowach. To nie jest konieczne do zycia.

    > Akurat tutaj raczej musi. Ale ogólnie masz trochę racji.

    Dlaczego te wszystkie lewicowe czy ukrywające swoją lewicowość partyjki
    nie zdobiły ani jednego kroku w kierunki mniejszego się WPIERDALANIA w
    życie obywatela?
    Chociaż jeden krok w dobrym kierunku?

    > No na taką siłę argumentu to i wot nie da rady:P

    > Rozumiem, że sieroty należy zagospodarować wolnorynkowo?
    Adopcja z dotacją. Żaden wynalazek. Stary sprawdzony sposób.

    > To akurat nie jest trudne do odgadnięcia - a w których wyborach?

    Kurczaczek? ;-)

  • 50. Data: 2021-06-01 12:21:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Jun 2021 12:18:46 +0200, _Master_ napisał(a):

    > bardzo wolnościowe podejście które GRYZIE SIĘ z LEWACKIEMI zakusami.
    > Nawet sądy sobie nie radzą np. z aferą "PRZECIWBÓLOWĄ"

    "Master" jest BAAAARDZO GŁUPI :) Nie KUMA do czego są MAJUSKUŁY.
    --
    Jacek
    -I hate haters-