  • 141. Data: 2021-06-16 07:56:32
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jeszcze raz - bo chcę się upewnić że dobrze zrozumiałem. Masz na
    > przykład raka albo jakąś chorobę genetyczną której leczenie kosztuję w
    > ch... kasy. Przychodzisz do ubezpieczyciela, a ten cię ubezpiecza za 4k
    > rocznie po czym niezawłocznie wydaje na ciebie 400k i nie kręci nosem?

    Jak jesteś pierwszy raz w tej firmie ubezpieczony to zwykle jest pewien
    okres wstępny gdzie się zastrzegają, że nie pokrywa niektórych choróbsk,
    m.in. raka, w sensie, że jeśli się w tym czasie zdiagnozuje. Zwykle to
    2-3 miesiące od startu polisy. Ale po tym okresie lub w przypadku czegoś
    nie objętego takim zastrzeżeniem to jak najbardziej.

    --
    Marcin

  • 142. Data: 2021-06-16 08:04:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-16, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

> [...]
    > 2-3 miesiące od startu polisy. Ale po tym okresie lub w przypadku czegoś
    > nie objętego takim zastrzeżeniem to jak najbardziej.

    No chyba, że masz na myśli istniejące wcześniej (przed zawarciem ubezp.),
    to oczywiście nie. Ale są tacy co pokrywają. Odpowiednio więcej kosztuje
    i nie jestem pewien czy wszystko łykną.
    Np. https://www.bupaglobal.com/en/campaigns/health-insur
    ance

    --
    Marcin

  • 143. Data: 2021-06-16 16:33:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak jesteś pierwszy raz w tej firmie ubezpieczony to zwykle jest pewien
    > okres wstępny gdzie się zastrzegają, że nie pokrywa niektórych choróbsk,
    > m.in. raka, w sensie, że jeśli się w tym czasie zdiagnozuje.

    Czyli jesteś ubezpieczony, ale w razie "w" zostajesz na lodzie....

    > Zwykle to
    > 2-3 miesiące od startu polisy. Ale po tym okresie lub w przypadku czegoś
    > nie objętego takim zastrzeżeniem to jak najbardziej.

    Źle mnie zrozumiałeś - masz już historię choroby - w tym przypadku
    dzieciaka w stanie półwegetatywnym. I idziesz go ubezpieczyć i mówią -
    bardzo chętnie 4k rocznie i potem wykładają bez mrugnięcia okiem 400k?
    Czy może mówiąc "warzyw nie ubezpieczamy"?

    --
    Shrek

  • 144. Data: 2021-06-16 16:34:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No chyba, że masz na myśli istniejące wcześniej (przed zawarciem ubezp.),
    > to oczywiście nie.
    Czyli to "służba zdrowia" dla zdrowych - jak sama nazwa wskazuje:P

    --
    Shrek

  • 145. Data: 2021-06-17 00:42:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli to "służba zdrowia" dla zdrowych - jak sama nazwa wskazuje:P

    Albo dopiero co urodzonych.

    --
    Marcin

  • 146. Data: 2021-06-17 06:47:06