  • 1. Data: 2021-05-27 14:48:48
    Temat: Rzeczy znalezione w dole
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Wsadził oglądane już rzeczy do dołu i zakopał, żeby potem chwalić się,
    że znalazł rzeczy być może Iwony?

    - Pan Krzysztof Rutkowski poprosił mnie, żebym przyjechał na miejsce
    celem jakiegoś obejścia, sprawdzenia rzeczy, które w przeszłości
    badaliśmy, gdy spotkałem się z panem Rutkowskim tuż po zaginięciu Iwony
    Wieczorek - rozpoczął jasnowidz Jackowski i dodał: - On chciał do tego
    wrócić. Natomiast powiem państwu, że nie pojechałem na to spotkanie. Z
    pełnym szacunkiem dla pana Rutkowskiego była to moja decyzja osobista i
    nie chce jej komentować. Nie pojechałem na to spotkanie. Zadzwoniłem i
    powiedziałem, że zadecydowałem, że nie pojadę i by się na mnie nie
    gniewał. Pozostawię to bez komentarza - zakończył Krzysztof Jackowski,
    jasnowidz z Człuchowa.

    https://www.se.pl/trojmiasto/iwona-wieczorek-jasnowi
    dz-jackowski-nie-chcial-pomoc-rutkowskiemu-w-poszuki
    waniach-zadecydowalem-ze-nie-pojade-aa-x7S5-2zAU-Ri6
    V.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-05-29 13:26:29