  • 1. Data: 2021-05-27 10:39:38
    Temat: Służby RP3/UE z całą pewnością zignorują każdego bombowego emaila z błędami! :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/swiat/bialorus-mail-z-inf
    ormacja-o-bombie-na-pokladzie-samolotu-ryanaira-to-m
    istyfikacja/zdzkcf4
    > Reżim Łukaszenki pokazał maila o bombie, jaki miał dostać w sprawie
    > samolotu z Protasiewiczem na pokładzie. Sporo w nim błędów
    > ; dzisiaj 00:33

    Terroryści! Nigdy się nie mylcie pisząc do UE służb! ;-)

    A co do czasu wysłania maila który jest IMHO najważniejszy:
    Zacznę to traktować poważnie jak gdzieś podadzą wszystkie nagłówki tego
    emaila (Received: i Date:) oraz dokładny czas powiadomienia od
    kontrolera lotów. Sytuacje gdy czas w niektórych nagłówkach jest
    "rozjechany" (rzadko ale) się trafiają.

    Kto prawdę mówi ukrywać "detale" musi?
    Ja rozumiem że GW/Onet może nie chcieć "przegrzewać" głów wiernych
    czytelników detalami ale "dodatki" dla pedantów na serwerach www
    kosztują tyle co nic. No chyba że tam rządzą "dinozaury papieru".
    Ponad 90% czytelników nie chce takich "detali". Tyle że te mniej niż 5%
    które bardzo chce jest kluczowe dla budowania wiarygodności.

    Różnica między "fałszywką spreparowaną po fakcie", "może i fałszywką
    której jednak dla zasady lepiej nie zignorować" i "może prawda" w tej
    sprawie jest bardzo ważna IMHO.

    --
    A. Filip