  • 51. Data: 2017-06-12 11:42:51
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 11:31, Trefniś pisze:

    > (...)

    > Oooo...
    > Teza o sfałszowanych wyborach?

    Nie - nie trzeba nic fałszowac, wystarczy, że ordynacja i sposób wyboru
    jest antydemokratyczny

    > PiS dostał sporo argumentów za fałszem w lokalnych, ale fałszu ani nie
    > da się udowodnić, ani wykluczyć.
    > Bo jakoś tak dziwnie się potoczyły losy np. kart wyborczych...

    Jednego roku siedziałem w komisji wyborczej (wtedy gdy PiS wygrało po
    raz pierwszy cos w okolicy 2005r), Byłem ciekawy, kolega, działający w
    jednej z partii powiedział, że jak porozwieszam trochę plakatów, to z
    przysługujących partii miejsc znajdzie dla mnie w jakiejś komisji. I tak
    powiem szczerze - może gdzieś, gdzie wszyscy się znają na jakiś wioskach
    jakieś duże fałszerstwa mogą być, w większych ośrodkach jest to w
    zasadzie niemożliwe ze względów zarówno logistycznych, jak i z faktu, że
    jedni drugim patrzą na ręce i co najważniejsze - nie wiadomo kto z
    jakiej opcji jest reprezentantem. Więc jakiś spektakularnych fałszerstw
    bym nie podejrzewał, bo jakby ktoś był sprawny, może ze 2-3 karty
    udałoby mu się sfałszować (tworząc z głosu głos nieważny), ale i to
    niekoniecznie, bo zawsze ktoś może zauważyć, jak napisałem, tam pracuje
    się i pod presją czasu, więc logistyka nie pozwala fałszować i fakt
    patrzenia wzajemnie sobie na ręce, wykluczają duże fałszerstwa w
    większych miejscowościach.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 52. Data: 2017-06-12 11:57:31
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-06-12, Trefniś <t...@m...com> wrote:

    [...]

    > Złóżcie do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia
    > przestępstwa, zamiast bezproduktywnie bić pianę.

    Z takim podejściem to żadne grupy dyskusujne nie sa potrzebne.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 53. Data: 2017-06-12 11:59:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    >powiem szczerze - może gdzieś, gdzie wszyscy się znają na jakiś
    >wioskach jakieś duże fałszerstwa mogą być,

    Bo wszyscy z PSL, czy sie umowili na rowny podzial glosow ?

> [...]
    > zarówno logistycznych, jak i z faktu, że jedni drugim patrzą na ręce
    > i co najważniejsze - nie wiadomo kto z jakiej opcji jest

    A to chyba akurat dobrze wiadomo.

> [...]
    >ktoś był sprawny, może ze 2-3 karty udałoby mu się sfałszować
    >(tworząc z głosu głos nieważny), ale i to niekoniecznie, bo zawsze

    Przedstawiciel PiS pokazywal jak to sie robi ... ciekawe skad sie
    dowiedzial :-)

    J.

  • 54. Data: 2017-06-12 12:32:51
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 11:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    >
    > Bo wszyscy z PSL, czy sie umowili na rowny podzial glosow ?

    Bo się znają i mogą się dogadać, ale tu też nie jest to łatwe, bo jednak
    ktoś z opcji przeciwnej może wkładać kij w szprychy.

    > A to chyba akurat dobrze wiadomo.

    W komisji w której siedziałem raczej wiadomym nie było. W zasadzie nikt
    się nie chwalił, a znały się aż 2 panie, które były z ramienia
    samorządowego.

    > Przedstawiciel PiS pokazywal jak to sie robi ... ciekawe skad sie
    > dowiedzial :-)

    to co pokazał też proste by nie było, ze względów logistycznych - na
    prawdę, tym co maja wszelkie pomysły tego typu na fałszowanie polecam
    taką zabawę w siedzenie w komisji (tym bardziej, że teraz są nawet diety
    spoko, wtedy były to groszowe sprawy, no ale siedziałem nie ze względu
    na kasę, a ze względów na zaspokojenie ciekawości, więc bardziej
    obserwowałem różne zachowania)

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 55. Data: 2017-06-12 13:04:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Bo się znają i mogą się dogadać, ale tu też nie jest to łatwe, bo
    >jednak ktoś z opcji przeciwnej może wkładać kij w szprychy.

    No wlasnie ciekaw jestem tego dogadania miedzy roznymi opcjami.

    >W komisji w której siedziałem raczej wiadomym nie było. W zasadzie
    >nikt się nie chwalił, a znały się aż 2 panie, które były z ramienia
    >samorządowego.

    Ale czlonkow zglaszaja partie, wiec ktos wie.
    I jak potem sie taka komisja ma dogadac ?
    Chyba, ze pojda na obiad, i zostana tylko z jednej partii - a oni sie
    znaja :-)

    >to co pokazał też proste by nie było, ze względów logistycznych - na

    X na palcu ? W miare proste.
    Ale starczy na 2-3 karty.

    No i stosunkowo latwo pozniej sprawdzic, ze drugi X jakis rozmazany -
    tylko czy ktos sprawdzal.
    No i odcisk palca sprawcy zostaje :-)

    J.

  • 56. Data: 2017-06-12 14:27:13
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sun, 11 Jun 2017 17:56:37 +0200, w
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś
    <t...@m...com> napisał(-a):

    > Nie, po prostu robię "listę obecności" idiotów, używając dostosowanych do
    > nich argumentów.
    > Jeden już się złapał i ujawnił.
    >
    > Poczytaj, jakie kompetencje ma Sadurska:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Ma%C5%82gorzata_Sadurs
    ka

    > Czy prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii
    > Curie-Skłodowskiej w Lublinie, oraz studia podyplomowe z zarządzania i
    > organizacji w Lubelskiej Szkole Biznesu to nie są kompetencje?

    Oczywiście, że nie są. Przynajmniej nie do zarządzania wielką firmą
    ubezpieczeniową?

    > Tylko dlatego, że jakiś lodziarz Sikorski i Swetru skrytykował wybór?

    Myszki też widzisz?

    > Od dłuższego czasu dyskutujemy tutaj o jakości polskich prawników, którzy
    > już nie tylko nie potrafią jednoznacznie przeczytać konstytucję, ale też
    > pójdą na każdą śmieszność, byle przypodobać się jakiejś opcji politycznej.
    >
    > Prawnicy są towarem _deficytowym_ mimo wręcz bezrobocia wśród absolwentów
    > prawa.

    Gadasz bzdury. Nie jest żadną tajemnicą, że Sadurska dostała stołek, ponieważ
    Rydzyk ma pewną pulę stanowiska do obsadzenia i to właśnie się stało. Pewnie i
    tak ma najlepsze kwalifikacje na to stanowisko z wszystkich
    biernych-miernych-ale-wiernych.

  • 57. Data: 2017-06-12 14:28:15
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 12 Jun 2017 10:49:14 +0200, w
    <t...@m...com> napisał(-a):

    > Złóżcie do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia
    > przestępstwa, zamiast bezproduktywnie bić pianę.

    A do której? Do obecnej partyjnej? :)

  • 58. Data: 2017-06-12 14:33:18
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 11:40 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > gościem
    > w Radiu Maryja i Telewizji Trwam. W Sejmie współtworzyła Zespół ds.
    > Przeciwdziałania Ateizacji Polski, Zespół ds. Wspierania Dzieła
    > Misyjnego,
    > Zespół na rzecz Ochrony Życia i Rodziny. Angażowała się w sejmowe prace
    > dotyczące konwencji antyprzemocowej, broniąc - jak to określała -
    > tradycyjnego modelu rodziny.
    >
    > Przede wszystkim jednak, jak podkreślił - car intelektu i Świrgoń dobrej
    > zmiany - Marek Suski "w zarządzie PZU potrzebny jest ktoś, kto zna

    Chcącemu nie dzieje się krzywda:

    http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/sondaz-ekshumac
    je-pograzyly-platforme_1000897.html

    "Platforma traci 6 PKT. W badaniu dla SE: PiS 32 (+2), PO 22 (-6), Kukiz
    14, SLD 12, Nowoczesna 9, Razem 5"
    I tak to elektorat z d e c y d u j e w wyborach, czy PiS dobrze
    obsadza stanowiska.
    Płaczforma pracuje na poparcie dla Kukiza, SLD (obrzydliwość), a nawet na
    Razem!

    --
    Trefniś

  • 59. Data: 2017-06-12 14:35:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 13:04, J.F. pisze:

    > No wlasnie ciekaw jestem tego dogadania miedzy roznymi opcjami.

    Na szczeblu lokalnym czasami jest możliwość, ale jak napisałem również
    muszą sie znać i wiedzieć, że da się dogadać, co już znacznie utrudnia,
    ale całkowicie możliwości nie pozbawia. O takim czymś piszę. Jest to
    bardzo hipotetyczna, ale w jakimś tam stopniu bardziej prawdopodobna
    opcja niż w mieście, gdzie większość osób się nie zna. I tylko o takiej
    hipotetycznej możliwości piszę. Co nie znaczy, że wierzę w jakąkolwiek
    powszechność takiego czegoś.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 60. Data: 2017-06-12 14:39:51
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 11:57 Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:

    > On 2017-06-12, Trefniś <t...@m...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Z takim podejściem to żadne grupy dyskusujne nie sa potrzebne.

    Naprawdę sądzisz, że usenet "wypracuje" wygraną Platformy w wyborach???
    Przecież umiera, ostatni oddech to hejt, z którym PO tak dzielnie chciała
    walczyć za pomocą brutalniejszego hejtu.
    Co było widać nawet w tym wątku.
    Hejtem PO przegrała też wybory prezydenckie i parlamentarne.
    Nawet Michnik dołączył wizją Komorowskiego, który musiałby po pijanemu na
    pasach zabić ciężarną zakonnicę, żeby przegrać z Dudą.
    Wszystkie zakonnice przeżyły :)

    --
    Trefniś