  • 41. Data: 2017-06-12 09:49:06
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
    > On 2017-06-11, Trefniś <t...@m...com> wrote:
    >
    > [...]
    ka

    > Merytorycznie patrząc, to takie wykształcenie nic nie znaczy.
    >
    > Do zarządzania spółką skarbu państwa, tej wielkości i do tego notowaną na
    > giełdzie, to przydałoy się mieć MBA i jakieś doświadczenie i odpowiedni
    > profil psychologiczny (przy naborze na MBA często trzeba przejść badanie
    > psychologiczne, żeby sprawdzić czy potrafisz podejmować trudne decyzje).
    > I myślę, że przy pensji ~90k brutto / miesiąc jest się w stanie
    > znaleźć kogoś bardziej sensownego.

    Czy "ta pani" jest (aż) tak bezsensowna że jej mianowanie podpada pod
    odpowiedzialność prawną/karną? np. Działanie na szkodę spółki lub innych
    akcjonariuszy?

    Tu jest pl.soc.PRAWO. Dopóki mianowanie "tej pani" nie łamie (obecnego)
    prawa to przynajmniej rzuć się propozycją jakie prawo powinno być
    wprowadzone.

    --
    A. Filip

  • 42. Data: 2017-06-12 10:11:20
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-06-12, A. Filip <a...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Czy "ta pani" jest (aż) tak bezsensowna że jej mianowanie podpada pod
    > odpowiedzialność prawną/karną? np. Działanie na szkodę spółki lub innych
    > akcjonariuszy?

    Moim zdaniem tak.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 43. Data: 2017-06-12 10:46:39
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 07:38 Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Problem jest taki, że to nie pracodawca (skoro firma państwowa, to my),
    > a pewna grupa kolesi uzurpujących sobie zbyt dużą władzę, zadecydowała.
    > Jako współwłaściciele mamy chyba prawo choćby wyrażania swojego
    > niezadowolenia, a jeśli się da nacisków na zmianę stanu rzeczy?

    OK, skoro wy macie prawo, dlaczego odmawiacie go innym?

    Wyzywanie od idiotów (nikt z Was oprócz Sonna, a ja użyłem bo nie
    nadstawiam drugiego policzka z zasady!) każdego, kto ma inne zdanie,
    stawia całą "opozycję" w bardzo niekorzystnym świetle.
    Każda władza ma swoich Misiewiczów, ja nie widzę różnicy między PiS i PO:

    http://www.polskatimes.pl/artykul/3535149,zlote-dzie
    ci-po-mlodzi-demokraci-co-sie-z-nimi-stalo,id,t.html

    Szkoda, że nie macie "taśm prawdy", chętnie posłuchałbym, jak kręci lody
    PiS, z kim i gdzie.
    Bo jak kręciła lody i robiła loda USA Platforma, mam w TV do znudzenia.

    Im agresywniej atakujecie demokratycznie wybraną "waadzę" nie oferując
    _nic_ w zamian, tym większa szansa na kolejną kadencję PiS. To mogłoby być
    rzeczywiście trudne do wytrzymania dla Was, ale też na własne życzenie.

    --
    Trefniś

  • 44. Data: 2017-06-12 10:49:14
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 10:11 Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:

    > On 2017-06-12, A. Filip <a...@b...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Moim zdaniem tak.

    Złóżcie do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia
    przestępstwa, zamiast bezproduktywnie bić pianę.

    --
    Trefniś

  • 45. Data: 2017-06-12 10:57:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 12 Jun 2017 10:46:39 +0200, Trefniś napisał(a):

    > ja nie widzę różnicy między PiS i PO:

    Każdy ma swój własny próg możliwości intelektualnych; jedni wyżej, inni
    niżej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 46. Data: 2017-06-12 10:58:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 10:46, Trefniś pisze:

    > OK, skoro wy macie prawo, dlaczego odmawiacie go innym?

    kto odmawia? I komu?

> [...]
    > stawia całą "opozycję" w bardzo niekorzystnym świetle.
    > Każda władza ma swoich Misiewiczów, ja nie widzę różnicy między PiS i PO:

    A czy gdziekolwiek napisałem, że róznica jest jakaś? Czy gdziekolwiek
    pochwalałem to co robiło PO? Tyle, że PO już nie rządzi - miała być
    "dobra zmiana", a wyszło "dobra, zmiana". Wymaganie od kogoś, by
    postępował właściwie, ma się zawsze kończyć tym, że powie, że którys z
    poprzedników tez nie postępował właściwie? Tak nigdy się nic pozytywnie
    nie zmieni!

    > Im agresywniej atakujecie demokratycznie wybraną "waadzę" nie oferując
    > _nic_ w zamian, tym większa szansa na kolejną kadencję PiS. To mogłoby
    > być rzeczywiście trudne do wytrzymania dla Was, ale też na własne życzenie.

    Gwoli ścisłości - wybraną, z demokracją ma to mało wspólnego...
    I żebyś znowu nie dostał klapek na oczy (że jak ktoś krytykuje
    poczynania PiS-u, to jest z PO) - przy poprzednich wyborach było tak samo...

    --
    http://kaczus.republika.pl

  • 47. Data: 2017-06-12 11:11:49
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 07:42 Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    (...)
    > Wiesz, miałem zajęcia z jednym doktorem na uczelni - taki wstęp do
    > księgowości. To co powiedział, to że on mimo, że ma właściwe
    > wykształcenie, teorię zna, bo ją wykłada, ale bez zdobycia
    > wcześniejszego porządnego doświadczenia nie wziąłby się za bycie
    > samodzielnym księgowym. Wykształcenie to jedno, doświadczenie drugie.

    "Niektóre dzieci tak lubią szkołę, że chcą w niej pozostać przez całe
    życie. Nauczyciele rekrutują się z tych infantylistów."

    "Matematyka nie może wypełnić życia, ale jej nieznajomość niejednemu już
    wypełniła (ex. gratum dendrometrzy i ekonomiści)"

    Hugo Steinhaus, Słownik racjonalny

    Chylić czoła przed owym doktorem (ekonomistą?).

    Sadurska _jakieś_ doświadczenie ma :)

    --
    Trefniś

  • 48. Data: 2017-06-12 11:31:16
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 10:58 Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > W dniu 2017-06-12 o 10:46, Trefniś pisze:

    (...)

    > Gwoli ścisłości - wybraną, z demokracją ma to mało wspólnego...

    Oooo...
    Teza o sfałszowanych wyborach?

    > I żebyś znowu nie dostał klapek na oczy (że jak ktoś krytykuje
    > poczynania PiS-u, to jest z PO) - przy poprzednich wyborach było tak
    > samo...

    PiS dostał sporo argumentów za fałszem w lokalnych, ale fałszu ani nie da
    się udowodnić, ani wykluczyć.
    Bo jakoś tak dziwnie się potoczyły losy np. kart wyborczych...

    --
    Trefniś

  • 49. Data: 2017-06-12 11:39:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
    et.pl...
    pisze:
    >PiS dostał sporo argumentów za fałszem w lokalnych, ale fałszu ani
    >nie da się udowodnić, ani wykluczyć.

    PiS jak to zwykle, z calkowita nieodpowiedzialnoscia, oswiadczyl, ze
    wybory byly sfalszowane.
    Nie powiedzial, gdzie, ani jak, ale sfaszowane i basta.

    I ani slowem sie nie zajaknal, ze przeciez w kazdej komisji byli
    ludzie delegowani przez PiS.

    >Bo jakoś tak dziwnie się potoczyły losy np. kart wyborczych...

    Jak ?

    J.

  • 50. Data: 2017-06-12 11:40:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 12 Jun 2017 11:11:49 +0200, Trefniś napisał(a):

    > Sadurska _jakieś_ doświadczenie ma :)

    W rzeczy samej, Sadurska była działaczką Akcji Katolickiej i stałym gościem
    w Radiu Maryja i Telewizji Trwam. W Sejmie współtworzyła Zespół ds.
    Przeciwdziałania Ateizacji Polski, Zespół ds. Wspierania Dzieła Misyjnego,
    Zespół na rzecz Ochrony Życia i Rodziny. Angażowała się w sejmowe prace
    dotyczące konwencji antyprzemocowej, broniąc - jak to określała -
    tradycyjnego modelu rodziny.

    Przede wszystkim jednak, jak podkreślił - car intelektu i Świrgoń dobrej
    zmiany - Marek Suski "w zarządzie PZU potrzebny jest ktoś, kto zna program
    PiS".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell