  • 11. Data: 2010-08-07 22:17:06
    Temat: Re: 195 KK a miejsce odprawiania rytuałów religijnych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

    > Lezie wąską drogą katohołota do Częstochowy, korek za dziadostwem na
    > setki metrów, ale ta trzoda się tym nie przejmuje, klechy z przodu,
    > klechy z tyłu i lezą.
    > Co zrobisz?

    "Będę dalej walcem jeździł" ;->

  • 12. Data: 2010-08-07 22:18:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jQ pisze:

    > i powiedzieć, że modlę się do świętego Gambrinusa*. Myślę, że byłoby
    > wielu zainteresowanych tą religią. Jakby co, to zamiast piwa może być
    > miska spaghetti. Ta religia jest już legalna.

    Jaka miska? Latający Potwór Spaghetti nie taszczy żadnej miski ;)

    R'amen

  • 13. Data: 2010-08-07 22:29:07
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 00:00, RadoslawF pisze:
    > Żeby dostać to "bardzo wysokie" stanowisko trzeba zacząć
    > od bardzo niskiego, stąd inteligentny policjant to rzadkość.

    Jak policjant po studiach to nie musi być najpierw "majtkiem".

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-08-08 07:55:27
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> pisze:

> [...]
    > "złośliwie" które (MSZ) otwiera *bardzo* szerokie pole od zawężającej
    > interpretacji.
    >
    > Jeśli nie było "sporawej tradycji" obywania takich aktów w danym miejscu
    > to bardzo bym się zdziwił gdyby odmowa zgody (bez zwlekania aż do
    > ostatniego momentu gdy właściciel został ze sporym uprzedzeniem
    > powiadomiony) na odbycie aktu podparta prawem własności terenu została
    > (po apelacjach) uznana za złośliwą.
    > To samo dotyczyłoby zapewne "bardzo *przewleklego* aktu religijnego"
    > (znacznie ponad kilka godzin) szczególnie bez terminu zakończenia

    Po za tym (MSZ) w tym pargrafie KK "nachalnie sugerowany jest" jescze
    jeden "sposób nacisku": "formalne" zapytanie osób prawnie
    reprezentujących tenże kościół ub związek wyznaniowy czy to jest akt
    religijny tegoż kościoła/związu.
    Powiedzą że nie: sądom będzie znacznie trudniej zastodować ten paragraf
    Powiwdzą że tak: (MSZ) wezmą "*na siebie*" spore ryzyko odpowiedzilności
    "odszodowawczej"
    Nic nie powiedzą: to prawie tak jakby powiedzieli że nie jeśli da im się
    średnio rozsądny czas na odpowiedź

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Komu się dobrze wiedzie, jest pięknie ubrany.

  • 15. Data: 2010-08-08 08:26:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-08 00:29, Użytkownik Animka napisał:

    > Jak policjant po studiach to nie musi być najpierw "majtkiem".

    W służbach mundurowych był i jest podział na młodych i starych.
    Wśród oficerów również. W praktyce stary sierżant siedzi
    spokojnie za biurkiem a młody podporucznik pracuje nogami
    w terenie. No ale formalnie "majtkiem" nie jest.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-08-08 09:17:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 10:26, RadoslawF pisze:

> [...]
    > spokojnie za biurkiem a młody podporucznik pracuje nogami
    > w terenie. No ale formalnie "majtkiem" nie jest.

    Mój brat cioteczny był najpierw komendantem w Komendzie Głównej.
    Kolega był najpierw dzielnicowym, a jak skończył prawko na UW to już
    siedział za biurkirm (tez KGł.).

    --
    animka

  • 17. Data: 2010-08-08 11:58:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-08 11:17, Użytkownik Animka napisał:

    > Mój brat cioteczny był najpierw komendantem w Komendzie Głównej.

    Spytaj go kim i ile lat był przed objęciem tego stanowiska.
    I nie ośmieszaj się wypisywaniem bajek.

    > Kolega był najpierw dzielnicowym, a jak skończył prawko na UW to już
    > siedział za biurkirm (tez KGł.).

    Czyli przez kilka lat był nikim jako podoficer lub aspirant.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-08-08 12:52:21
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 13:58, RadoslawF pisze:

    > Czyli przez kilka lat był nikim jako podoficer lub aspirant.

    Przez kilka lat to studiował i niepracował.

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-08-08 13:33:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-08 14:52, Użytkownik Animka napisał:

    > Przez kilka lat to studiował i niepracował.

    Nie ośmieszaj się, "był najpierw dzielnicowym" sugerujesz że
    był dzielnicowym społecznie czy jako dzielnicowy tylko za biurkiem
    siedział ?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-08-08 14:04:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 15:33, RadoslawF pisze:

    > Nie ośmieszaj się, "był najpierw dzielnicowym" sugerujesz że
    > był dzielnicowym społecznie czy jako dzielnicowy tylko za biurkiem
    > siedział ?

    Odchrzań się.
    Dzielnicowym to najpierw był mój kolega, który w tym czasie
    studiował....a jeszcze wcześniej zanim trafił do policji - reperował windy.

    --
    animka