  • 1. Data: 2010-08-07 09:36:47
    Temat: Problem z zakupionym towarem.
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Kupiłem wideodomofon. Popracował kilka dni po czym padł wyświetlacz.
    Oddałem go do naprawy gwarancyjnej. Po tygodniu dostałem odpowiedź, że
    urządzenie zostało uszkodzone wskutek wyładowań atmosferycznych, a takie
    uszkodzenie nie podlega gwarancji.

    No wszystko spoko, tyle, że u mnie burzy nie było w okresie działania
    domofonu.

    Co z tym fantem można zrobić?

  • 2. Data: 2010-08-07 09:50:42
    Temat: Re: Problem z zakupionym towarem.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    CUT_INZ pisze:
> [...]
    > uszkodzenie nie podlega gwarancji.
    >
    > No wszystko spoko, tyle, że u mnie burzy nie było w okresie działania

    Odpisać im jak wyżej.

  • 3. Data: 2010-08-07 10:01:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 07 Aug 2010 11:36:47 +0200, CUT_INZ napisał(a):

> [...]
    > uszkodzenie nie podlega gwarancji.
    >
    > No wszystko spoko, tyle, że u mnie burzy nie było w okresie działania

    Pewnie były u tych, co naprawiali...
    :-(((